12

208 12 0
                                    

                                ***
S Rhysom sa veci vrátili do normálu. Každý večer sme sa tajne stretávali vzadu na pláži, kde tam o takomto čase nebolo živej duše. Ležali sme vedľa seba na piesku, zhovárali sa, pozorovali hviezdy, bozkávali sa, držali sa za ruky a každý deň posúvali hranice nášho vzťahu ďalej. Nie raz, som pocítila jeho vzrušenie, keď ma bozkával všade, kde dotiahol.
Povedal mi, že sme zamilovaní iba večer na pláži, lebo len tam môžme byť tým, kým sme. Párom. Skrývame sa tam pred otcom. Rhys sa nechce skrývať, povedal, že nie je nijaký zbabelec, za ktorého ho ja rozhodne nepokladám, ale napokon to nechal tak a dal na mňa. Poznám otca a viem, že keby to zistil, bol by schopný urobiť čokoľvek. Nie, nie je bitkár. Je celkom vpohode rodič a mám ho rada, ale je pravda, že je možno tak trochu rasista. Netuším prečo a zásadne s tým nesúhlasím a nie len kvôli nášmu problému. Nezáleží na tom, či sme bielej rasy, žltej alebo čiernej, skrátka môžme byť hocijak rozdielni, ale všetci sme si rovní. Ani pred tým som to nemala rada a vôbec takým ľuďom nerozumiem. Zvláštne, že s jedným takým bývam.
Nie, žeby som sa bála, ak by náhodou k nejakej bitke došlo (teda áno, bála by som sa, samozrejme by som nechcela, aby sa niekomu z nich niečo stalo), Rhys je rozhodne silnejší. Ale nepotrebujeme zbytočne vyvolávať konflikt a už vôbec nie na dovolenke, keď mi ostáva pár dní s Rhysom. Ochvíľu letí domov a ja o dva dni na to tiež. Nechcem na to myslieť. Musím si užiť posledné chvíle, potom sa už možno nikdy neuvidíme.
_________________________________________
Dnes nijak zvláštna časť, ale aj také občas treba.
Vaša Abby ;)

Zamilovaní na pláži ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora