13

247 15 2
                                    

***
Okolo pol deviatej večer, som vyšla zo sprchy. Osuším sa, nakrémujem a rozčešem vlhké vlasy. Pokožka mi vonia mojím obľúbeným limetkovým sprchovým gélom. Som tu sama. Všetci sa vyparili na nejakú extra diskotéku, ktorej hluk doliehal až do hotela. Chvíľu som to sledovala z balkóna, je tam poriadny krik a z tej hlasnej hudby by mi asi pukli bubienky, riadna divočina teda. Dobre, že som nešla. Obliekla som si iba biele tričko, ktoré mi siahá tesne pod zadok a otvorila som dvere kúpeľne.
Oproti dverám stál o stenu opretý Rhys. Ruky založené na hrudi, nohy prekrížené a na perách úsmev. Keď ma zbadal, padla mu sánka. Po chvíli si to uvedomil, zatvoril ústa a prehltol. V okamihu mi očerveneli líca.
,,Rhys, čo tu robíš?" prekvapene som som sa opýtala a čo najopatrnejšie okolo neho prešla do spálne. Keby som urobila prudší pohyb, tričko by mi odhalilo nahý zadok. Uvedomujem si aj to, že mi cez to takmer priesvitné tričko presvitajú celé prsia. Nasledoval ma.
,,Mmm," začal, ale zrazu sa zasekol. Po chvíli rýchlo odvetil, akoby si práve spomenul na to, čo chcel povedať: ,,Prišiel som po Šimona."
Ruky si založil do vreciek a smelo kĺzal pohľadom po mojom tele. Fúha, prečo som hneď taká vzrušená? Asi bude lepšie, keď sa oblečiem. Otvorila som šuplík, kde som si odložila spodnú bielizeň a prehrabala sa v bavlnených nohavičkách, ktoré nosím, teda nič zaujímavé. Vytiahla som jediné čipkované červené tangá, ktoré som si potajomky kúpila, aby mama nevedela, lebo povedala, že tangáče môžem nosiť až keď budem mať osemnásť.

   ,,Šimon je už tam," povedala som a zohla sa, samozrejme k nemu, aby mi nevidel zadok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,Šimon je už tam," povedala som a zohla sa, samozrejme k nemu, aby mi nevidel zadok. Lenže to tiež nebola najlepšia voľba, keďže mi výstrih odhalil celé poprsie a dúfam, že to, čo je dole už nie. Ale silno o tom pochybujem. Pomaly som si natiahla nohavičky a zahľadela sa na Rhysa, ako z hlboka dýcha. Vtedy urobil dva veľké kroky a bol pri mne. Zobral mi tvár do dlaní a nedočkavo mi strčil jazyk do hrdla. Prepána, takto ma ešte nikdy nebozkával. Jazykom blúdil v mojich ústach a jemne mi hrýzol spodnú peru. Po dlhej chvíli sa odo mňa odtrhol. Jeho dych je taký rýchly, že takmer nemôže rozprávať.
,,Honey, toto mi už nerob, lebo ťa tu hneď teraz pretiahnem."
Diabolsky som sa usmiala. Cítim, ako vlhnem. Zrazu zo mňa vyletí: ,,Chcem, aby si ma pretiahol. A poriadne."
Rhysa poriadne zaskočí moja odpoveď. Vie, že sa musíme zdržiavať, lebo tu môže hocikto kedykoľvek prísť a mňa to, že som ešte nemala sex, taktiež dosť drží v pozore. Mám pred tým rešpekt a bojím sa, že to bude bolieť. Zároveň to ale veľmi chcem a teraz... myslím, že som pripravená.
,,Bianka," povie nežne a pohladí ma po vlasoch, ,,nemusíme to robiť."
Určite mu došlo, že som ešte panna. Ale ja už nemôžem viac čakať, potrebujem to. Potrebujem cítiť jeho dokonalé nahé telo na svojom.
Vzdychnem mu do ucha: ,,Prosím ťa, Rhys, nemuč ma a daj mi to, po čom obaja tak šalieme. Ach, prosím..."
Eroticky mu obliznem ucho a začnem mu bozkávať krk. Vzdychne od roztúženia, viem, že to chce. Na bruchu pocítim jeho pevný úd a to ma ešte viac povzbudí v láskaní.
Zrazu sa Rhys odtiahne a odíde preč. Nie.
Čo som zase urobila zle??
Och.
Doriti, prečo to vždycky musím pokašľať? Začujem, ako zašťuká zámka a Rhys sa opäť objaví pri mne. Poriadne mi odľahlo. Zamkol dvere. Už viem, že robí to, čo chcem. Nedočkavo sa mi vrhne na pery a jazykom sa hrá s tým mojím. Och, bože, som celá roztrasená a vzrušená. Zrazu sa mi podlomia kolená. Rhys ma zachytí, pevne mi zovrie pás a jednou rukou pokračuje nižšie, až na zadok. Zakloní ma a jazyk mi strčí hlbšie do úst. Bože, je vynikajúci. Druhú ruku mi tiež premiestni na zadok. Vyskočím na ňho a nohy mu obmotám okolo toho jeho. Teraz ho cítim presne na svojom citlivo mieste. Doriti. Ruztúžene vzdychám a opakujem jeho meno. Jednou rukou ma drží, neprestáva ma bozkávať a druhou odhrnie perinu na koniec postele. Položí ma na ňu, preruší bozk a jemne si na mňa sadne. Okamžite mu začnem rozopínať opasok, potom zips a stiahnem mu rifle. Neviem sa vynadívať na napnuté čierne boxerky s hrubým bielym okrajom. Rhys sa zasmeje, keď si všimne môj lačný pohľad. Prekríži ruky a chytí si lem trička. Tiež ho chytím a pomôžem mu ho pretiahnuť cez hlavu. Konečne uvidím jeho vypracovanú hruď, tehličky a mocné ruky.
Pobozká ma na kľúčnu kosť. Ruky mi vloží pod tričko, chytí okraje nohavičiek a pomaly ich sťahuje nadol.
,,Toto nebudeme potrebovať," povie a pobozká ma vysoko na vnútornú stranu stehna, jemne kusne a prejde jazykom až po koniec chodidla. Prepána, je to také úžasné. Ešte k ničomu nedošlo a ja som už taká vlhká, až mám pocit, že viac to už nie je ani možné. Zároveň mi sťahuje tangá a odhodí ich na podlahu. Ruky mi presunie na prsia a masíruje ich. Potom mi vyzlečie aj tričko a odhodí ho k zbytku nášho oblečenia. Už som pred ním úplne nahá.

Zamilovaní na pláži ✔Where stories live. Discover now