Chapter 5

446 17 0
                                    

☆Harry POV☆

"Jill, ik heb op je gelet!" "Dat heb je niet, anders had ik vanochtend niet in dat park wakker geworden Harry." "Jill, je wilde zelf zo nodig een wijntje." "Jij had gewoon moeten zorgen dat ik niet meer had gedronken." "Ja what the fuck Jill. Je was er toch zelf bij!" Ik sla boos mijn armen over elkaar en druk de tv aan. "Harry, jij had beloofd om op me te passen." "Jill, dat had ik ook heus wel gedaan, maar ik was hartstikke dronken." "Ja Harry, en ik ook." Ze staat op en ik hoor de bestekla open gaan. Ik ren naar haar toe en trek haar weg. "Jill doe normaal!" Ik pak het mes uit haar handen en leg het op het aanrecht. Ze begint heel hard te huilen en drukt haar tegen me aan. "Het gaat echt niet goed met me." Ze kijkt me met zwarte ogen van haar mascara aan. "Jij moet in therapie." "Wil je dan met me mee?" "Ik kan niet met je mee. Ik wil je wel helpen." Ze knikt en drukt zich dan weer met een zucht tegen me aan. We waggelen als pinguïns naar de bank. Ik trek haar op mijn schoot.

"Wat gaan we vandaag eens eten?" Jill komt de keuken uitgelopen. "Ja nu mag jij een keer koken." Ik kijk haar grijnzend aan. "Dat kan ik niet." "Jammer, ik ben geen kok." "Hazza, ik kan serieus niet koken." "Je probeert het maar." "Wil je me dan helpen?" Ze kijkt me smekend aan. "Krijg ik er nog wat voor terug?" Ze komt op me afgerend en geeft me een zoen. "Oké, ik help je." "Mooi." Ze loopt met een glimlach op haar gezicht weer naar de keuken. "Wat gaan we eigenlijk koken?" "Een salade ofzo?" "Jill dat is geen koken." "Wel eten." Ik ga voor Jill staan. "En wat voor salade dan?" Ineens gaat de telefoon en Jill neemt op. Als het gesprek afgelopen is, kijkt ze me verward aan. "Ik ben ontslagen." "Wat?! Waarom?" "Ze had het over het interview dat niet af was en dat ik niet ziek was omdat haar dochter me gisteren dronken heeft gezien. En dat ze me gewoon niet nodig heeft." "Wat een kutwijf. En nu?" "Ander werk zoeken dan maar." Ze haalt haar schouders op. "Waar?" "Bij een redactiebureau." Gelijk gaat de telefoon weer. Jill neemt weer op en ik loop naar de keuken. Ik moet ook maar is werk gaan zoeken. Maar wat? Ik heb mijn opleiding niet afgemaakt. Jill komt alweer aangelopen. "Claire is ook ontslagen. En als ik heel eerlijk ben, ben ik daar best blij mee." "Waarom?" "Omdat we dan weer samen kunnen werken. Maar wat voor salade gaan we nou maken?" "We? Jij." "Ook goed. Salade met kip?" "Ja, lekker." Ze haalt kip en sla tevoorschijn uit de koelkast. "Had je de kip nou in de koelkast?" "Ja, ik dacht we eten vast wel kip." Ik knik even en haal dan de sla uit de folie. "Kan jij de sla snijden?" "Is goed hoor." Ik pak een mes en begin met het snijden van de sla. Jill snijdt de kip en geeft een stukje aan Charlie die smekend naar Jill kijkt. "Jill." "Ja." "Ik weet wat voor werk ik ga doen." Ineens draait ze zich om en kijkt me heel serieus aan. "Wat dan?" "Hondentrainer." "Oh Hazza! Wat leuk! Maar je moet wel in opleiding hè." "Ja, maar ik heb altijd al een zwak gehad voor honden dus dat gaat wel lukken." Ze vliegt me om de nek en begint een soort van te fangirlen voor zover dat kan.

Ik zit op het aanrecht toe te kijken hoe Jill de mozzarella snijd. "Har, mag ik een keer jouw haar stijlen?" "Wat? Nee, doe normaal." Ik begin te lachen. "Ah, Har, kom op. Als het niet leuk staat krullen we het weer." "Nee, dan krijg ik vrouwenkrullen." "Als je je haar nog langer laat groeien, lijk je straks sowieso al op een vrouw." "Jaha, ik moet naar de kapper." "Maar mag ik nou alsjeblieft jouw haar stijlen?" "Oké, als jij een keer met mij wilt gamen." Ze zucht een keer. "Oké, deal." Ze gooit de mozzarella bij de rest van de salade. Ze husselt het allemaal nog een keer door elkaar. "Klaar." Ze kijkt me glimlachend met de schaal in haar handen aan. Ik klap in mijn handen. "Bravo." We lopen naar de tafel en Jill zet de schaal op tafel. Ik gooi wat salade op mijn bord en begin met eten. "Lekker Jillie." Ze glimlacht trots. "Dankje." Mijn telefoon gaat af en ik zie dat het Niall is. Bel ik straks wel terug. "Wie was dat?" "Niall." "Is dat een vriend?" "Ja." Ze knikt.

"Niall vraagt of hij hierheen kan komen vanavond." "Ja hoor. Ik ga naar Claire." "Nee, meen je dat?" Ik trek een pruillipje. "Ja sorry lieverd ze appt me net." "Kan Claire dan niet ook hierheen komen?" "Wacht dan ff." Ik zie Jill iets typen en gelijk krijgt ze een berichtje terug. "Ze komt hierheen." "Yay." Ik leg mijn telefoon weer tegen mijn oor en zeg tegen Niall dat Claire er ook is. Ik hang op en trek Jill naar me toe. Ze legt haar hoofd op mijn borstkas en sluit haar ogen. Ik houd haar hand vast en wrijf er zachtjes overheen. Wat is dit meisje toch een schat. Ik ben zo blij dat ik tegen haar ben opgebotst. Er rolt een traan over mijn wang. Hij valt op Jill's wang en ze opent haar ogen. "Hazza, wat is er?" Ze kijkt me geschrokken aan. "Niks, ik ben zo blij met jou." Ik glimlach naar haar. Ze gaat zitten en legt haar benen om mijn middel. "Ahw, ik hou van jou." Ze geeft me een zoen en veegt mijn tranen weg. Ze legt haar armen om mijn nek en legt haar hoofd om mijn schouder. Mijn armen liggen om haar middel. "In your arms I feel safe." "From the day when I met you." zeg ik erachter aan. Jill begint te lachen. "Nee, maar even serieus, als jij hier nu niet was geweest had ik mezelf opgesloten." "Voor Nathan?" Ze knikt. "Hoelaat komt Niall?" "Jill, draai er niet omheen. Je moet met me praten als je ergens mee zit." Ze slaat haar ogen neer. "Je weet waar ik mee zit." "Ja, en je moet erover heen komen." "En dat is heel moeilijk." "Dat weet ik en daarom moet je in therapie." Ik zie Jill nadenken. "Oké, je hebt gelijk, ik ga in therapie." "Goedzo." Ik geef haar een high five en een knuffel.

"Wanneer komt Claire?" Niall zit met een zak chips op zijn schoot, zoals altijd, naar de tv te kijken. "Zometeen, geef die zak is." Jill grijpt naar de zak chips maar grijpt mis. Nu is de zak aan mijn kant, dus ik trek hem uit Niall's handen. "Yeah teamwork!" Jill geeft me een high five. De bel gaat en Jill loopt naar de deur. "Hallo mensen." Claire maakt één of ander raar gebaar met haar handen en ploft dan naast Niall neer. "Geef mij ook is chips." Ze gebaart naar de zak in mijn handen. "Claire wat wil je drinken?" Claire staat op en loopt met Jill naar de keuken. "Jezus, zij is knap." "Je blijft van mijn meisje af." waarschuw ik Niall. "Har, ik bedoel Claire." "Oh, dan is het goed." Niall begint te grinikken. Jill en Claire komen druk pratend de keuken uit. "En Harry gaat honden trainen." Ik facepalm mezelf. "Jill, moest dat nou?" Niall begint te lachen. "Ja, dat zei je toch?" "Ja." "Ik snap jou soms echt niet." Ik negeer haar. "Har, ga je dat echt doen?" Niall kijkt me ongelovig aan. "Ja." "Ik zie het al voor me." Ik geef Niall een stomp. "Harry! Moest dat nou?" Jill, Claire en ik beginnen te lachen om Niall's nep boze gezicht.

"Oh ik weet wat leuks om te doen!" Claire steekt haar hand op. "En dat is?" Niall kijkt Claire met een heel raar gezicht aan. "Truth or dare!" Ze kijkt ons vragend aan. We knikken instemmend. "Wie begint er?" vraag ik. "Begin jij maar." zegt Jill. "Claire, truth or dare?" "Dare." "Zoen Niall." Even kijkt Jill me een beetje boos aan. Ik negeer haar blik en zie hoe Claire even verward kijkt. "Harry, serieus?" Jill kijkt me nog steeds boos aan. "Ze koos toch dare?" Jill zucht een keer diep. Claire drukt haar lippen op die van Niall en haalt ze er ook gelijk weer vanaf. "Claire ik zei zoen Niall." "Ja dikke vinger Harry." Ze steekt haar middelvinger naar me op. "Claire, je breekt de regels." Ik grijns naar haar. Ze zucht een keer en nu duwt ze haar lippen langer op die van Niall. Serieus, er komt geen einde aan. "Je mag stoppen hoor." Claire maakt van haar hand een 'talk to the hand' teken en zoent nog even door. Oké dan. Jill en ik kijken elkaar even raar aan. "What the fack?" fluistert Jill.

Ik haal mijn schouders op. Ein-de-lijk haalt Claire haar lippen van die van Niall. "I like you." zegt Niall glimlachend. "I like you too." En weer gaan ze zoenen. Ik moet nu serieus mijn best doen om niet in lachen uit te barsten en ik zie dat Jill het ook moeilijk heeft. De tranen staan in mijn ogen omdat ik mijn lach echt niet meer kan inhouden. Ineens barst de vulkaan uit en beginnen Jill en ik keihard te lachen. Ik rol over de grond en Claire en Niall gaan gewoon rustig door met zoenen. Ik veeg mijn tranen weg en Jill lacht zo hard, dat je haar lach niet meer hoort. Ik moet echt even normaal kunnen ademen nu. Jill strompelt lachend naar de keuken en ik kruip achter haar aan. In de keuken geeft ze me een glas water, maar dat had ze beter niet kunnen doen, want als Jill en ik elkaar aankijken, proesten we al het water weer uit. Jill en ik schrapen onze keel en lopen weer naar de woonkamer, waar Niall en Claire gestopt zijn met zoenen. "Oké, Jill truth or dare?" gaat Claire serieus verder. Jill lacht even. "Truth." "Mietje!" Ik kijk haar grijnzend aan. "Bek houden." "Oké, komt die. Wat is je grootste vergissing in je leven geweest?" Jill trekt wit weg en zegt geen woord. Claire slaat een hand voor haar mond. "Nathan. Nathan is de grootste vergissing in mijn leven geweest." zegt Jill met een trillende stem. "Sorry Jill." Claire kijkt Jill geschrokken aan. "Wacht even, wie is Nathan?" Soms hè, soms heeft Niall van die domme acties.

A/N

OMG STEAL MY GIRL IS PURE PERFECTIE. SORRY MAAR IK BEN ECHT AAN HET FANGIRLEN♡♡♡♡ Okeeeee, thanks voor de reads, er komt een begin aan :) byeee xx

Perfect life, nobody's wife//Harry Styles fanfic⇨completed✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu