EPILOOG & DANKWOORDJE

268 17 1
                                    

☆Jill POV☆

"Heel veel plezier. Bel me als je er bent hè?" Ik geef Harry een zoen. "Dat doe ik. Tot volgende week schatje." Harry gaat met Louis, Niall, Zayn en Liam een weekje naar China. Ja, China ja. En vraag me niet waarom China, want het antwoord daarop was, China is gewoon lauw. Lekker tussen de chinezen Jill, snap dat dan. Lekker de hele week Chinees eten enzo. Waarop ik antwoordde, lekker cavia's eten en eigenlijk weet ik helemaal niet of dat je die wel in China kan eten maar eigenlijk boeit dat me toch niet. Ik geef Harry nog een dikke zoen en een stevige knuffel voordat ik hem niet meer zie en waarschijnlijk nu bij de douane staat. Met zijn vrienden. Gelukkig komt Claire een weekje logeren en Pez en Gem hebben beloofd ook wel elke avond even langs te komen.

Ik zit met Claire voor de tv als we allebei tegelijk gebeld worden. Ik neem zonder te kijken op. "HAZZA!" Ehm hallo? Spreek ik met Jill? "Oh mijn god, ja sorry dat ben ik." Oh haay, je spreekt met Lisanne van de receptie, weetjewel? "Uh, ja jij bent die met dat korte blonde haar toch?" Ja dat ben ik. Ik zag een melding staan dat je een artikel gemaild had moeten hebben maar ik heb hem nog niet gezien. "Oh, ja, sorry, helemaal vergeten. Ik zal hem gelijk naar je doorsturen." Ik pak m'n laptop en verstuur het mailtje naar Lisanne. Als ik hem verstuurd heb zie ik een mailtje van een platenmaatschappij. Ik open het mailtje. Hallo meneer Styles, wij willen u de mogelijkheid bieden om een zangcarrière te beginnen. Als u auditie wilt doen, moet u zaterdag 21 maart naar het theater te komen. Met vriendelijke groet, Platenmaatschappij Telstar.
Oké, wat heb ik net gelezen. "Claire?" "Ja?" "Heb jij ook een mailtje van een platenmaatschappij?" "Uhu. Voor Niall." "Ja, ik voor Harry. Maar waarom sturen ze dit naar ons?" "I donut know."

"Hey Haz." Hoi lieverd, hoe is het? "Goed, maar kan je even op je mail kijken? Ik heb een mailtje doorgestuurd." Ik hoor wat getik en geklik op de achtergrond. Huh? Vragen ze nou serieus aan mij of ik auditie wil komen doen? "Ja, met Niall, Liam, Zayn en Louis denk ik." Op zich wel leuk. Ik zie wel. Ey, ik heb net cavia op. "Ieuw stop ik wil het niet weten." Was een grapje. Maar ik moet weer gaan. Doei lieverd. Hou van je. "Doei. Hou ook van jou."

- 3 maanden later-

"Hoi Jill!" "Hey Haz." "Zeg maar hallo One Direction!" "Wat? Waar heb je het over?" "Ja, dat is de bandnaam van ons." "WAT?! ZIJN JULLIE DOOR?!" "Jaaa!" Ik omhels Harry en voel me zo trots. Zo trots dat ik zijn vriendinnetje mag zijn.

A/N

Dit was het dan. Sorry dat het zo lang duurde maar eigenlijk was ik dit helemaal vergeten. Ik dacht dat dit boek al af was. Oeps... Nouja, hier isie dan hahaha. Ik hoop dat jullie dit boek leuk vonden en ik doe m'n dankwoord lekker hier, want anders lijkt het alsof ik heel weinig te zeggen heb hahaha. Nou, ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor het stemmen en lezen van m'n boek. Ik vond het echt geweldig om dit boek te schrijven. Hopelijk was het leuk om te lezen. Nogmaals heel erg bedankt! Bye xx
Vergeet trouwens niet mijn 2 andere boeken te lezen: He's my brother en Meet you again :)

🎉 Je bent klaar met het lezen van Perfect life, nobody's wife//Harry Styles fanfic⇨completed✔ 🎉
Perfect life, nobody's wife//Harry Styles fanfic⇨completed✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu