7. BÖLÜM "ATEŞLE OYNADIĞINDA"

3 1 0
                                    

İyi okumalar🧡

Adamlar - Rüyalarda Buruşmuşum

7. BÖLÜM "ATEŞLE OYNADIĞINDA"
🦋

Ateşle oynadığında, ateş seni de içine alırdı.

O yanmaya devam ederken, kül olan sen olurdun.

Ben o ateşe doğru adım adım ilerliyordum.

Motorumdan inip kapıdan içeri girdim.

"Hoşgeldiniz, Alin Hanım."

Bir süre önce Sıla ve Efe'den bulunduğum bir istek vardı. Birkaç saat önce beni arayıp bilgilere ulaştıklarını söylemişlerdi, ben de şirkete gelmiştim.

Hafifçe gülümseyerek karşılık verdim. "Hoşbuldum."

Asansöre ilerlerken, olabildiğince tanınmamaya özen gösterdim ve içeri sıyrıldım. Elbette bu saçlarla, bu ortamda tanınmamak zordu.

Kaçamak bakışları görmezden gelip istediğim katta indim. Bugün şirketteki herkes bir koşturmaca içinde gibiydi. Sanırım yine yeni bir ihaleye felan giriyorlardı, hiçbir fikrim yoktu.

Kapıyı hafifçe tıklatıp içeri girdim.

"Selamlar."

İkisi de ayaklandı. "Hoşgeldiniz, Alin Hanım."

Gülümserken, sakince koltuğa oturdum. "Umarım beni tatmin edecek bilgilerle gelmişsinizdir."

Efe masasından birkaç belge toplayıp önüme koydu.

"İnceleyin lütfen."

Sıla, "Siz incelerken ben size özet geçeyim." Dedi. Başımla onayladım ve kağıtları incelemeye başladım.

"Kaan Demir, 11 Haziran 1997 doğumlu. 25 yaşında. Demir ailesinin tek çocuğu. Annesi o yedi yaşındayken Kartal Demir ile boşanmış. Lale Demir şimdi Rusya'da yaşıyor. Sonrasında Kartal Demir'in ismi birkaç kadınla duyulsa da evlenmiyor ve oğlunu tek başına büyütüyor. Lise çağında bir sene İngiltere'de okuyor. Ardından yeniden dönerek liseye burada devam edip bitiriyor. Türkiye'de iki sene İşletme okuyup, üçüncü senesinde Fransa'da devam edip üniversiteyi orada bitiriyor. Ardından yeniden Türkiye'ye dönüyor."

Durduğunda gözlerimi dosyadan çekip ona çevirdim.

"Eee?"

Tereddütle suratıma baktığında, kaşlarım çatıldı.

"Bana yalnızca bu kadar araştırma yaptığınızı söylemeyeceksiniz umarım?"

Efe telaşla atıldı. "Alin Hanım, bilgiler gerçekten çok iyi korunuyor, çok fazla denedik." Diye kendini açıkladı. "Üstelik henüz bir ay oldu, istediğiniz bilgilere ulaşabilmemiz için daha fazla zamana ihtiyacımız var."

"Daha ne kadar bekleyeceğim?" Dedim sertçe. "Size çok önemli olduğunu söylemiştim. Daha önce ağzımdan böyle bir şey duymuş muydunuz? Gelmiş bana internete yazsan çıkacak bilgileri söylüyorsunuz." Dosyayı sertçe masaya bıraktım. İkisi de sessizlerdi.

Sıla çekingenlikle konuştu."Alin Hanım, aslında söylememiz gereken bir şey daha var."

Sorarcasına baktığımda, 'beni kurtar' dercesine Efe'ye baktı. Efe derin bir nefes aldı.

KELEBEK AVCISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin