Babası garip bir şekilde omuz silkti.
“Bunu biliyoruz zaten…”
Anlaşılan şaşkınlıkları bunun olmasına değil, Yixing’in itiraf etmesineydi.
Şaşırma sırası şimdi ondaydı.
“Biliyor musunuz?”
“Elbette.Neden onunla evlenmen için zorladım sanıyorsun? Onu sevdiğini zaten fark etmiştik.Adı ne zaman
geçse gözlerin parlıyordu.Ondan bahsedilmesi hoşuna gidiyordu. Bu kaza, tanrının sizin için yarattığı bir imkân oldu.Eğer evlenmeniz için zorlamasaydım, bir iki hafta
içinde kurtulacaktı zaten. Savcı arkadaşım ile oyun oynadık.Tanrı affetsin ama, seni o serseriden kurtarırken, sevdiğin adama da kavuşacağını düşündüğümüz için içimiz rahattı.”Yixing utançla başını eğdi.Demek başından beri her şey belliydi.
“Onu sevdiğimi ben bile yeni anlamışken sizin benden önce bilmeniz çok utanç verici… “
“Hiç de değil! Sen bizim oğlumuzsun! Seni tanıyoruz… Fakat nikâh günü… bana asla gerçekten evli bir çift olmayacağınızı söyledi?Çok kararlıydı… Kızgındı…”
Yixing utançla başını eğdi. “Demek ki fikrini değiştirdi…”
Babası endişeyle sordu. “Yoksa
zorla…” Sustu. Devam edemedi…Yixing başını salladı. “Hayır.Asla… Beni asla zorlamadı. O benim kocam…” Başını kaldırıp onu savundu. Gözleri çok dürüsttü. “İnan bana baba, en kızgın olduğu zamanda bile asla canımı yakmadı.İlk günden beri, istemese de bana hep destek oldu. Yürümeme, yememe,giyinmeme ve hatta… yıkanmama bile…” Biraz utanmıştı. “Her şeyin en iyisine sahip olmam için çaba gösterdi. Hiçbir masrafı bana fazla görmedi. Sonra, her zaman dürüsttü.Bana veremeyeceği hiçbir şey için söz vermedi.Ben başından beri sonumuzun ne olacağını biliyordum. Çoğu zaman da beni üzdü tabii. Sık sık kırıldığımı kabul ediyorum.
Fiziksel olarak ne kadar nazikse, sözleriyle de çoğu zaman o kadar kabaydı.Ama haklıydı tabii. Bu evlilikte en çok zarar gören o oldu. Hiçbir şeye sahip olamadı. Ben de sahip olduğu tek şeye… kocalık haklarını kullanmasına izin verdim… Zorlama olmadan!”
Annesi üzgünce mırıldandı. “Buna rağmen boşanmasına izin mi vereceksin?”
“Ne yapabilirim ki anne? Beni sevmeyen bir adamı zorla nasıl tutayım? Baba, kusura bakma ama sadece cinsellikle bir evlilik yürür mü? Ben hep sizin gibi bir evlilik istemiştim. Sizin gibi birbirini seven bir çift olmak istemiştim. Ama şansımı daha baştan kaybettim. Evliliğimiz onda saplantı olmuş.Bu evlilikten kurtulmazsa, asla rahat edemeyecek.Bir yanı beni sahiplenmek istiyor. Eşi olarak beni korumak istiyor.Diğer yandan benden nefret edip,yan yana bile bulunmak istemiyor.”
Odada kısa bir sessizlik oldu. Yixing kollarını sıkıntıyla kavuşturdu.
“Onu seviyorum. Bu yüzden ayrılmasına izin vereceğim.Doğru düzgün güldüğünü bile hiç görmedim. Adam daha otuzlu yaşlarında ve hayatından zevk almadan yaşıyor.Her şeyi var
ama mutlu değil. Para falan da onun için bir anlam ifade etmiyor. Hayatında eksik olan parça ben değilim. Mutlu olmasını sağlayacak şey boşanmaksa, kabul edeceğim.”Konuşmasını bitirdiği sırada kapı açıldı. İçeriye birkaç hemşire geldi.Susup geri çekildi. Vakit gelmişti anlaşılan. Ameliyat için hazırlık yapacaklarını söylediler. Yixing
yeniden kendi sorunlarını unutup annesi ile ilgili endişe duymaya, kalbi heyecanla atmaya başladı. Annesinin de korktuğunu hissediyordu.Kadını bir tekerlekli sandalyeye oturttular. Odadan koridora çıktıklarında,Yixing de Yifan’ın ceketini aldı hemen. İçinde silahın ağırlığını da hissediyordu.Bu adam neden bunu taşıyordu ki? Düşmanları mı vardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miracℓes İn November
Fanfictionİkisi de zorla evlendirilmişti. Özellikle zengin ve yakışıklı bir erkek için bu zoraki evlilik dehşet vericiydi. Kısıldığı bu kapandan tüm kalbiyle nefret etti. Ama sürprizlerle dolu olan eşinden değil. Tüm öfkesine rağmen. Tüm intikam isteğine r...