O gece Yixing doğru düzgün uyuyamadı.Yarın Yifan’ın gelecek olması içini kıpır kıpır yapıyordu. Ertesi sabah saat on gibi annesi aradı. Artık kadının sesi daha iyiydi.
“Oğlum, sana hemen müjdeyi vereyim diye aradım” dedi annesi.
“Ne oldu ki?” diye merakla sordu.
“Baban iş buldu…”
Yixing heyecanla nefes aldı. ”Gerçekten mi?”
“Evet! Aslında birkaç hafta önce iş mevzusu vardı.Ama benim ameliyat sorunum yüzünden baban
konuşmaya gidememişti.Ona bir süre zaman tanımışlardı.”“Benim niye haberim yok?”
“Baban ortalığı telaşlandırmayalım şimdiden dedi.Dün gidip konuştu.”
“Nereye?”
“Hong Kong… Artık Hong Kong’a
yerleşeceğiz…”“Ama… anne bu harika! ”diye neşeli bir çığlık attı.
“Evet. Kontrollerimi de daha rahat yaptırabileceğiz. Hem baban artık yerleşik bir hayat yaşayacak.Yani müdür olmuş.Büyük bir şirketin inşaat işlerinden sorumlu müdürü olmuş.Maaşı da eski maaşının üç katı. Yani artık para sorunumuz da olmayacak…”
“Bu harika!” dedi Yixing sevinçle.
“Baban artık seni rahatlıkla
okutabileceğimizi söyledi.Yani… boşanırsan tabii… Eee?.. Var mı bu konuda bir gelişme?” Kadın sıkıntılı bir konu açtığı için kekelercesine
konuşmuştu.“Şimdilik yok.Yifan boşanmadan bahsedince kızıyor.Bilmiyorum. Bir yanı beni hâlâ eşi olarak görüyor sanırım.”
Kadın kıkırdadı karşı taraftan.
“Anlaşılan artık cinsel çekiciliğin de işe karışmış. İnsanları etkileme gücünün bir gün erkekleri çıldırtacak dereceye dönüşeceğini biliyordum.Bu zamana kadar iyi dayandı bile ”
“Anne ya… Dalga geçme!”
“Ne yani?Sana el sürmediğini söyleme!”
Kısa bir sessizlik oldu.Yixing utançla susmuştu.
“Sadece seks için isteniyor olmak hoş bir şey değil…” diye sonra usulca
fısıldadı.“Bak o dediğin de önemli bir şey. Bundan utanma. O olmadan hiçbir evlilik yürümez. Kocanın seni hiç
istemediği bir ortamdan, arzuladığı b
pozisyonuna geçmişsin. Bunun değerini bil. Eğer… hoşuna gidiyorsa… sen de tadını çıkar! Ne de olsa hala kocan!”Bu son cümleler uzun bir süre aklından çıkmadı.Konuşmaları bittikten sonra bile hep bunu düşündü. Gerçekten de artık kendisini kasmak istemiyordu. Eğer Yifan geri adım atmazsa, kendisi de atmayacaktı artık. O kendisine yanaşırsa,kendisi de ona yanaşacaktı.Onu sevdiğini gösterecekti.Bunu gizli tutmak çok zor olmaya başlamıştı. Gizlemek istemiyordu.Söyleyemezdi ama gösterebilirdi. Gururu söylemesine engel olurdu.
Akşam için fırında tavuk yaptı. Ancak bu esnada, televizyondaki haberlerde zincirleme bir kaza haberi duydu. Yifan’ın yol güzergâhı üzerinde olmuştu. Endişelendi.Telefonunu eline alıp ilk kez kocasını aradı.
Yifan telefonu açtığında rahatlamıştı.
“Merhaba…” dedi bu rahatlamayla. “Akşama yemek yapıyordum da… Kaçta gelirsin diye merak ettim. Ona göre sıcak olsun istedim.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miracℓes İn November
Fanfictionİkisi de zorla evlendirilmişti. Özellikle zengin ve yakışıklı bir erkek için bu zoraki evlilik dehşet vericiydi. Kısıldığı bu kapandan tüm kalbiyle nefret etti. Ama sürprizlerle dolu olan eşinden değil. Tüm öfkesine rağmen. Tüm intikam isteğine r...