~ Rozdział 12 ~

238 10 2
                                    


W międzyczasie, z Akali, raper cieszył się spotkaniem i pozdrawianiem tak bardzo, jak się spodziewała. Zaskakująco łatwo było jej skupić się na bieżących wydarzeniach dzięki jednemu fanowi za drugim, który do niej podszedł. Albo poprosili o autograf albo zdjęcie z nią, albo oboje, Akali rozkoszowała się całą uwagą z wielkim uśmiechem na twarzy i jasnym blaskiem w oczach.


To było naprawdę zaskakujące dla niej i Kai'Sy, kiedy otrzymali mnóstwo jedzenia i prezentów od ludzi, którzy się do nich zbliżyli. Oboje widzieli celebrytów, ale nigdy tak naprawdę nie myśleli, że będą mieli taki zaszczyt w swoim życiu.

Ze względu na wiedzę fanów K / DA o jej upodobaniach, Akali została obdarowana dziesiątkami i dziesiątkami pikantnych ramunów. Niektóre z nich były importowane, a niektóre były lokalne, ale była równie wdzięczna za każdą paczkę, którą nabyła od ludzi.

Prawdopodobnie po tym, jak szacowana setna fanka, z którą miała styczność, podeszła do Evelynn raczej „wyjątkowy" fan. Ta osoba była facetem i stał w przestrzeni, która zajmowała połowę frontu Evelynn i połowę Akali.

- Proszę pana, jeden po drugim. - Jeden z ochroniarzy za nimi powiedział facetowi, że zaprowadził go albo do wyboru dwóch śpiewaków, albo po prostu do przodu.

- Ale chcę z nimi porozmawiać. - Facet, który trzymał płytę K / DA i filiżankę tęczowego slushie, rozumował, zasmucający wygląd kształtujący rysy twarzy.

Kiedy strażnik miał upierać się przy swoim punkcie, Akali podniosła rękę i poklepała personel po ramieniu. Evelynn spojrzała na Akali z nie zdziwionym spojrzeniem, czyniąc to nieco oczywistym, że już spodziewała się, że spełni życzenia fanów.

- W porządku. - Akali powiedziała ochroniarzowi, który westchnął i cofnął się do swojej pozycji za nimi. Chociaż bezpieczeństwo potrzebne do wykonywania jego pracy, otrzymał bezpośrednie zamówienie od jednej z celebrytów, którym kazano im szukać. Oczywiście musiał być posłuszny.

Facet przed nimi rozpromienił się, zanim odwrócił wzrok na Evelynn.

- Evelynn, Chcę tylko powiedzieć, że są niesamowite i naprawdę kocham swój głos. Jesteś także o wiele bardziej wspaniały osobiście. Jak w, Super .

- Dziękuję Ci. - Evelynn uprzejmie odpowiada, kiwając głową i uśmiechając się lekko, zanim wzięła płytę, którą podał jej fan i zaczęła na niej zapisywać swój podpis.

- Akali ... - Facet zaczął zwracać się do wspomnianej kobiety, jego uśmiech nagle zniknął, gdy jego oczy spotkały się z jej. Uśmiech Akali lekko się załamał, zwłaszcza gdy zobaczyła, że ​​płonie nienawistnym spojrzeniem.

- Uhh... - Akali, po raz pierwszy od początku spotkania, poczuła się trochę zdenerwowana i zaniepokojona, co skłoniło ją do spróbowania złamania małego żartu, aby złagodzić dyskomfort, który czuła. Roześmiała się lekko, kiwnęła głową w stronę kielicha błota. - To dla mnie?

Co dziwne, uśmiech powrócił do twarzy faceta. Nie był jednak tak wesoły i przyjazny, jak ten, który dał kobiecie o włosach magenta. W rzeczywistości Akali jest całkiem pewien, że jest to sardoniczny uśmiech.

- Tylko dla Ciebie. - Facet chłodno powiedział ...

... zanim Akali sapnęła, poczuła, jak jej zimno dotyka jej odsłoniętej skóry. Wstrząsy i okrzyki przerażenia odbijały się echem w całej sali, ale nie mogła oderwać wzroku od siebie. Akali odsunęła się i spojrzała w dół na swoje teraz poplamione błotem jaźń, tęczowe kolory napoju rozlewały się na jej przód.

First Love/PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz