Коли я робила вправи то до мене підбігла дівчина. Вона була схвильованою. Я запитала.
-Що таке?
-Анабет Кет?
-Таак. Ти хто така?
-Ходімо.
Я без всяких вагань пішла за нею. Ми зайшли в будинок. Вона повила мене в спорт-зал. Там нікого не було, і тут я відчуваю білт в животі. Я обертаюся і бачу її... Хлоя.
Це Хлоя Дарова. 16 років.
Вона загадково усміхнулася, і тут вона починає розмову.
-Що ж Анабет Кет. Ти думала, що я здамся, але це не так. Ти мені всі плани портиш!
-Хлоя навіщо це тобі? Що я такого зробила?-тримаючись за живіт.
-Знаєш, мені мама казала. Якщо я чогось хочу, то це буде моє. І тут ти прийшла і все спортила.
-Про що ти говориш?
-Я про Діму.
-Діму? А з мене чого хочеш?
-Думаєш, що я сліпа. Я ж сама бачила як ти до нього підходила, фліртувала і так далі.
-Він друг. Ти б ліпше мене відпустила. І чорт чому мене живіт болить?!
-Може у тебе місячні?
-У мене вже були. Я пішла.
-Я тебе попереджаю, щоб ти до Діми не лізла.
-Ага.
Я пішла. Звісно, я нічого не ї'ла і болить живіт. Я пішла в їдальнню, там якраз всі прибігли з тренування. Я взяла стейк, з кров'ю. Фу! Кров я не хотіла пробувати, але спробувала... На смак вона нагадувала гіркоту. Коли я вже хотіла вставати з столу то спіткнулася на якогось хлопця. Я вся була грязна.
-Куди преш!-сказала я.
-А ти сама куди?-він подивився на мене.
-Вибач, але треба було уважніше йти.
-Мені вибачень не треба. Взагалі.-він пішов далі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Одне серце, два життя!
Vampiros[09.07.2019]-Завершено! Історія про 15-річну дівчину. Вона з багатої сім'ї, але в один день в її життя приходять нові зміни....