💫Марк+Анабет?💫

145 15 0
                                    

-Анабет, я кохаю тебе,-каже хлопець.

-А я не знаю чи я тебе кохаю. Марк, що ти тут робиш?

-Мені потрібне твоє тепло до мене. Я скоро покину цей світ.

-Про що ти таке говориш? Ти для мене просто друг!

-Я хочу тебе поцілувати,-він нахилився його губи торкнулися моїх. Пішов бурив фантастичних емоцій. Хочу вбити його, але не можу. Він мене змушує мліти. Я хочу щоб це ніколи не закінчилось. От і настав той мемент. Він починає мене піднімати, обхопившись його ногами об талію, я сиділа на ньому. Наш поцілунок пішов в щось більше. Він починає жадно кусати мої губи. Я насолоджуюсь цим моментом, але все закінчується тим, що в кімнату забігає розлючена Лейла.

-Курва! Ти зрадила мене!-я дивлюся на неї, а потім все як в тумані.
***
Фух! Це був лише сон. Встала з ліжка. Пішла в ванну кімнату. Умившись, я зробила стрєлкі і намалювала вії. Сьогодні я хочу погуляти по місту. Вийшовши з ванної, я пішла одягатись. Вибрала білий топ, штани чорні і високі підбори. Розправила волосся плойкою, всьо я готова! На годиннику показує 9:35. Ніка і Микола напевно поїхали в компанію. Спустившись на перший поверх, я побачила записку на столику, в вітальнні. Сввши на диван, я почала читати.

"Сестричко, ми поїхали в компанію. Нас довго не буде, не сумуй там. Якщо ти забула, то ми завтра їдемо в клуб. Всьо цілую тебе, твоя Сестра Домініка"

Я поклала записку на столик, сама пішла випити таблетку. Я п'ю таблетки від кликів. Мені набридло прокидатися і бачити себе кровопивцем. Зараз я людина, але коли п'ю одну таблетку в день то зникають клики і я стаю звичайною людиною. Випивши таблетку, запивши водою я пішла щось готувати. Відкривши холодильник я взяла сир, масло, помідо, огірок, зелена цібуля. Взяла хліб. Нарізала. Намастила масло, потім порізала сир, помідор, огірок, зелену цібулю. Поклала все на хліб, посолила. Готово! Поснідавши я пішла на вулицю. Закривши будинок, сіла в машину.

У мене є машина Leksus білий. Сівши я поїхала. Коли приїхала то пішла в ТЦ. Давненько я тут не була.

Зайшовши, я зайшла в магазин одяга. Вибравли пару варіантів я пішла на вихід. Вже 11:40. Вийшовши з ТЦ, я пішла до машини. Раптом я чую голос.

-Анабет!-я обертаюся, бачу його. Марка?

Він підбігає до мене. Він змінився, його рюсяве волосся спадало на очі, тонкі губи, висока постать.

Одне серце, два життя!Where stories live. Discover now