გ ა ფ რ თ ხ ი ლ ე ბ ა:
შეიცავს ცოტაოდენ ძალადობას!კატერინას პოვ:
"არ-ა...ა-რა...გ-თხოვ...გ-თხოვ...არ
მო-მკლა...და-მეხმარეთ"ხმის კანკალით ვბუტბუტებდი და თვალები მჭიდროდ მქონდა მოხუჭული ,რომ ჩემს წინ მდგარი მგლისთვის არ შეემეხედა,მაგრამ ეს ვერ აკავებდა ჩემს აღუწერელ შიშს ,რომელსაც მის მიმართ ვგრძნობდი!
გაუჩერებლად მდიოდა თვალებიდან ცრემლები და კარგად ვგრძნობდი მის სუნთქვას ,რადგან ის ძაალიან ახლოს იყო!
ამის შედეგად კი მივხვდი კიდევ, რომ ეს სიზმარი არაა ,ეს არ არის სიზმარი!
ეს რეაალობაა,ეს მართლა ხდება და მალე ეს მგელი ნაკუწებათ მაქცევს!
არ ვიცი აქამდე როგორ მოვედი და ამაში როგორ გავყავი თავი,მაგრამ როგორც ჩანს ასე მიწევს ჩემი სიცოცხლის დასრულება!
"ქაი...ეშინია...სჯობს შენი ფორმა დააიბრუნო"მომესმა უეცრად ვიღაცის ხმა,ეს ხმა თითქოს მეცნო,მაგრამ ვერ ვბედავდი თვალების გახელას რომ მენახა ვინ იყო!
"თვალები გაახილე"და აი მომესმა კიდევ ერთი ნაცნობი ხმა,ეს ქაის ხმა იყო?
ამაზე მეც გაავახილე თვალი და ის დავინახე,ქაი!
ეს ქაია და შეიძლება ის დამეხმაროს,აქედან უნდა წამიყვანოს!
ამ ხალხს ჩემგან რა უნდა არ ვიცი,მაგრამ ვხვდები რომ კარგი არაფერი!
"ქ-აი...და-მეხმარე...გ-თხოვ დამეხმარე"ტირილით ვუთხარი ,რაზეც იგივე უემოციო სახით წამოიღო ხელები და ჩემი სხეულიდან თოკების მოხსნა დაიწყო,ამ მომენტში ცოტა მოვეშვი,რადგან მეგონა რომ გადავრჩი ,მეგონა რომ ქაი გაადამარჩენდა...სანამ ეს არ გავიგე.
"ყველაფერი ღამის ოთხ საათამდე უნდა მოასწრო...გოგონა დღეს ღამით უნდა დააფეხმძიმდეს."
რაზე ლაპარაკობდნენ? არა! არა!
არ მინდა ამის გააზრება,არ მინდა რომ ეს დაავიჯერო!
შეუძლებელია,ეს სიმართლე ვერ იქნება.
"ა-რა,არ მინდა...რას მიპირებთ?! "და აი უეცრად ვიყვირე და ქაის ხელები უხეშად გაადავაგდე ჩემი სხეულიდან,შემდეგ კი რაც ძალა და ღონე მქონდა დარჩენილი თოკების მოხსნა ვეცადე!
ვერ დავიჯერებ რომ ეს სისულელე მესმის...რატომ? რატომ?
"ადგილზე საცოდავო ადამიანო"
მომესმა მაღალი ბიჭის ხმა,რომელიც ზემოდან ზიზღიანი გამომეტყველებით დამყურებდა .
ESTÁS LEYENDO
🥀❤️"მგლის გული"❤️🥀
Fanfic"უკვე დიდი გოგო ხარ,ახლა შენს ხელშია შენი მომავალი და შენს გაადაწყვეტილებებზეა დაამოკიდებული როგორ იცხოვრებ მომავალში" ხშირად მეუბნებოდნენ ამას ჩემი მშობლები,ხოდა მეც დამოუკიდებლად გაადავწყვიტე ცხოვრება ,მათგან შორს.... დავიწყე ჩემი საკუთარი გაადაწყ...