Жэксон юу болсон нь мэдэгдэхгүй утсаараа бичлэг үзэн сууж байснаа гэнэтхэн л босон өрөөгөө цэвэрлээд эхлэх бол Марк түүн рүү залхуутайгаар ширтэнэ.
Марк: Чи юу л болоод гэнэт л гэрээ цэвэрлээд унав даа Жэксон?
Харин Жэксон Марк руу эргэж ч харалгүйгээр
Жэксон: Би сая нэг нэвтрүүлэг үзлээ. Тэрэн дээр бидний эргэн тойронд маш их нян бактери байдаг гэж байна. Алив тийм болохоор та ч бас босч өрөөгөө цэвэрлэ гэж хэлснээ цаашлан өрөөнийхөө хаалгаар толгойгоо цухуйлгаад
Жэксон: Жэйби хён, Жинёнаа, Ёнжэ та нар ч бас босч өрөө, гэрээ цэвэрлээрэй хэмээн орилно.
Марк үзэж байсан бичлэгээ зогсоон их л хүрхий хараад
Марк: Энэ Бэмбэм, Югём хоёр хаачсан юм?
Жэксон: Юу вэ? Та чинь мэдээгүй юм уу? Бэмбэм, Югём хоёр аль түрүүн Хэмиг гадаа тоглуулахаар аваад гарсан ш дээ. Та нээрээ одоо эргэн тойрондоо жоохон харьцаатай байгаач гэсээр доош тонгойн орныхоо доод хэсгийг цэвэрлэж эхлэв.
Жэксон орныхоо доороос нэг бичиг баримт шиг олов бололтой бүүр цад булангаас нь татсаар байгаад гаргаад ирэв.
Жэксон: Хүүе энэ Хэмигийн төрсний гэрчилгээ энд юу хийж байгаа юм бол? Хүлээгээрэй өнөөдөр хэдэн билээ?
Марк: 11 сарын 30. Яасан?
Жэксон: Тэгвэл өнөөдөр чинь Хэмигийн төрсөн өдөр юм байна шүү дээ Марк хён.
Марк: Айн нээрээ юм уу? гэсээр орноосоо ухасхийн очиж харвал нээрээ л өнөөдөр төрсөн өдөр нь байв.
Марк төрсөний гэрчилгээг нь барьсан чигтээ том өрөөнд очин
Марк: Залуусаа нааш ир нааш ир. Дуулгах чухал мэдээ байна гэхэд Жинён өрөөнөөсөө уншиж байсан номоо барьсан чигтээ, Ёнжэ чихэвчээ тайлсаар дуу бичлэгийн өрөөнөөс харин Жэйби эвшээсээр үс нь арзайсан хүн гарч ирэв.
Жинён: Бас яасан бэ Марк хён?
Марк: Өнөөдөр Хэмигийн төрсөн өдөр юм байнаа. Хэдүүлээ гоё тэмдэглэж өгье.
Жэйби: Тэгье гэснээс Бэмбэм юм уу Югём руу залгаж хэлье гэсээр утсаа гаргаж ирэв.
Жэйби: Өө байна уу? Югём уу? Өнөөдөр наад бяцхан гүнжийн чинь төрсөн өдөр юм байнаа. Та нар хаана байна? Бид нарыг гэр чимэглэтэл гадуур аргалж байж чадах уу? Тоглоомын талбай явна уу хүүхдийн парк явна уу өөрсдөө л мэд. За ойролцгоороо орой дөрвөн цагийн үед гэрт хүрээд ирээрэй. Нээрээ ирэхээсээ өмнө залгаарай за гэсээр утсаа таслав.
YOU ARE READING
Little angel 👼 [Completed]
FanfictionШуурхай мэдээ... GOT7 хамтлагийн ахмад гишүүн Марк Туан 3 настай охинтой гэсэн мэдээ интернетийг шуугиулж байна!!! • 1 жилийн ойн баярын бичвэр •