01.02.2014...
"ya sevmiyorum.. Sevmiyorum!"
1 saattir bana Jeon Jungkook 'u seviyormusun diye soruyorlar!!
" ya sevsen n' olcak?"
"Min hee!! Yeter yaaa! Bıktım bıktım! Sevmiyorum! Jeon jungkook'u sevmiyorum."
"offffffff! İyi be!" En sonunda pes eden Kyung mi oldu. Zorlu bir dirençten sonra. 😂😂
Hepsi bts'i seviyor ama ben sevmiyorum. Napim ben o çapkın erkekleri?
Bana özellikle Jeon jungkook 'u sevdirmeye çalışıyorlar ama... Ben hala tek tabancayım.5 sene sonra... 02.06.2019
" uykucu kalk hadii! "
Alt kattan annemin sesiyle beraber uyandım.
Ayağa kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hallettikten sonra üstümü giyindim.
Bugün merkeze geç gidicektim.
Onun rahatını yaşıyordum.Alt kata indiğimde uzay'a bir öpücük verip aynısını annem ve babamada yaptım.
Kahvaltımı yaptıktan sonra internetten güney Kore biletlerine baktım.
En yakın 3 gün sonra. Bende aldım.
İşimi hallettikten sonra tekrar üstümü giyinmeye çıktım.👗👠👛👗👠👛👗👠👛👗👠👛👗👠👛
Siyah dar pantolon, beyaz askılı göbeğime gelen t-shirt, siyah minik çanta, beyaz ayakkabı ile üstümü giyindim.
Üstümü hallettikten sonra aileme veda edip merkeze gittim.
" nerdesin kızım Sen ya?"
"yoldaydım."
"niye geç kaldın?"
" bana bak alp ikide bir soru sormaaaa! Yoldaydım!Bak şimdi geldim oldumu?! Şimdi ben sana soru sorucam... Amir nerde?!"
"içeride seni bekliyo."
"iyi!"
Alp ile konuşmam bittikten sonra kapıyı tıklattım içeriden 'gel' sesini beklemeden girdim.
"Sera geç kaldın."
Bunlar benim gerçekten psikolojimi bozuyor. Tam düzelttim derken yine bozuluyor. Bunlar yüzünden ben kaç kere tedavi oldum.!!
" yani amirim... Yoldaydım. Fazla geç kalmadım! Bi 3-5 dk. Falan!"
" ses tonuna dikkat et sera."
Göz devirmekle yetindim.
" sizde kelimelerinize dikkat edin! Beni sinirlendiricek birşey demeyin!"
"ahhh Sera... Eğer senin yerinde başkası olsaydı 2 dakikada işine son vermiştim ama... Karşımdaki usta olduğundan birşey yapamıyorum."
" yapmayın o zaman...iyi günler amirim."
Amirle konuştuktan sonra odama gittim. Acilen kum torbasına vurmam lazım veya dövüşmem lazım. Eğer biri ile dövüşemezsem sakinleşemiyorum.
Oda da dört tur atarken telefonum çaldı.
Arayan: Sang hee+_ efendim kanka?
-_napıyorsun?
+_hiç. Sen?
-_bende de aynı. Eeeee gelmiyormusun buraya?
+_ hayır kanka gelemiyorum... Şimdi benim kapatmam lazım sonra konuşuruz.
Dedim ve kapattım. Kesin üzülmüştür çünkü ; beni dört gözle beklediklerine eminim. Ama ben her zamanki Sera yine şaka yapıcam.
2 hafta sürecinde güney Kore'de kalıcam.🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜🕜
Saate baktığımda ilaç saatim gelmişti.
İlaçlarımı her içişimde... Aklıma yaşadığım o anı geliyor. O yüzden 12 yaşımdan 21 yaşıma kadar psikolojik tedavi gördüm ve hala görüyorum.
Sakinleşmemi sağlayan tek şey dövüşmek. Sinirlendiğimde ben bir insan değilde canavara dönüşüyorum.
Ama o değilde bana koyan tek şey o gün ki yaşadığım anı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
RomanceO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.