O, onları demişti. Evet .. O, onları bana dedi.
Sinir ve üzüntü arasında kaldım. Ne yapayım ne edeyim hiç birşey bilmiyorum... Yada kendimi kandırıyorum.
Sinirle üst kata çıktım.
Hemen üstümü değiştirip makyajımı sildim.
Aşağıdaki yani bahçedeki kum torbasının yanına gittim.👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Tamı tamına 2 saat bahçede hiç durmaksızın
Kum torbasının ebesini s*kiyom." Abla yeter! "
Bunu bozan benim değerlim... Uzay'ım.
Onun her dediği kelimeyle hipnoz oluyorum sanki."qızım"
Annem... Azerbaycan'ın en belalı mafyasının kızı.
"Sakinleştinmi? "
Babam... Mardin'in en büyük mafyası.
İç ses: sen niye bunları içeri atmıyon?
Sera: harbi ha. Ben neden ailemi içeri atmıyom?
" ABLA!! "
Uzay... Azerbaycan ve Mardin arasında kalan en küçük torun. Kökü güce dayanınca biricik kardeşim bana çekmiş şimdi lafı uzatmasak.
" Abla..."
Tüm düşüncelerimden sıyrıldım.
" Yine sülaleyi düşünüyon dimi? "
" Hee. "
Kolumdaki saate baktım ohaaaa!! Gece ; 03:15.
Aklıma bugün alışverişe çıkıcamız geldi. Velet söylemişti.
İç ses: senden 1 sene büyük.
Takamdım. Evet o, 1997 . Ben, 1998 .
Hemen yukarı çıktım yani odama. Attım kendimi yatağa. Aaa dur dur. Hemen duşa girdim.
Evet... Çok rahatladım. Hemen giyinmek ile uğraşmadım. Üstüme iç çamaşırlarımı giydim. Bi'şort. O kadar. Sütyen ile şort vardı.
Direk uykuya daldım.
6 saat sonra...
"Sera! Biz baban ile işe gidiyoruz! "
" Tamam anne! "
İşte o ses! Munisa Demir'in sesi!
Oha! Bir dakika annem az önce düzgün bir şekilde türkçe mi konuştu? Yok canım rüya görüyorumdur. İşte bu yüzden kafaya takmadım.
Şimdi annemler giderken bayan jeon lar ile birlikte buluşurlar zaten. Mecbur bugün nişan var. Alışverişte yanımıza gelcekler.
Aşağıda kimse yoktur diye üstümü giymedim.
Kulağıma kulaklığı takıp müzik söylemeye başladım.
(Despacito)Dans ede ede iniyordum.
Merdivenin 9. Basamağına geldiğimde önüme döndüm. Dönmez olaydım. Karşımda 14 çift göz. Kim demezsiniz... BTS , kızlar ve görümcem. Ama gerçekten görümcem çok iyi.
"Abla sabah sabah rüyanda despac-LAN!! "
koridorun sonundan gelen bir adet uzay sesine baktım. Sinirliydi. Bir bana bir aşağıdaki erkeklere baktı.
Hemen t-shirt çıkarıp bana giydirdi. Oha uzay'ın ne zaman 10 tane baklavası vardı? Kasları zaten fazla.
" Uzay ablacım sen bu baklavaları ne zaman yaptın? Azda değil... 10 tane! "
" SUS! NE BU HALİN LAN?! "
işte kıkanç uzay.! Hapı yuttum. O benim bütün eski sevgililerimi döven, annem-babam bile benim giyinime karışmazken bir uzay karışır, beni herkesten çok kıskanır.
"Jungkook senden daha fazla baklası var lan! "
"Harbi ha! Oha! "
Uzay'a baktım. Oda bana bakıyordu.
Uzay'a 'Mal bunlar 'bakışı attım sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
RomanceO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.