" Harikasın Sera! " Karşımdaki kişiye baktım. Dün başka bir kızla sevişmek için odamın anahtarını isteyen adama. Pardon 'çocuğa ' " Ne var? "
"İnsan kocasına böyle demez. " Kaşlarımı çattım.
" Söylesene jungkook... Kaç kişiden kendini saklıyorsun? " Endişelenmişe benziyordu. Endişelenmesi lazımdı zaten. Bakalım o bilgide olmayan daha neler vardı. O bilgilerin yarısına ulaşabilmiştim. O da arkadaşlarım sayesinde.Dün Tokyo'ya gelmiştik ve ben dayanamayıp araba sürmek istemiştim.
" Ne diyorsun? " Bu böyle konuşunca evlenmeden önce çok saçma yaşadığım anılar aklıma geldi. Örneğin bana çok güzel dans ediyorsun ve çok güzel şarkı söylüyorsun dediklerinde ağlamam! REGL'DİM!
Çok SAÇMA!" Sence ? Sence neyden bahsediyor olabilirim? "
" Hiçbir fikrim yok. "
" Ben sana söylim ; " (Bilgi : Jeon jungkook, 1 Eylül 1997 tarihinde doğmuştur. Ailesi : anne, baba ve bir kız kardeşten oluşmaktadır. (Aslında abisi var ama hayal gücüm dayanık kız kardeş yaptım.) kendisi bir grupta yani ismi belgesi olarak : "bts" Grubunda görevlidir.
Jeon jungkook'u seven herkes : çok iyi, kimseye kıyamayan, dürüst, nazik ve son olarak " Bakir"bir erkek olarak biliyor.
Ama kendisinin öyle olmadığına kanıtlar Kanaat getiriyor.
Şirketinin izin vermediği " BigHit " Başka kızlarla ilişkiye veya hiç bir kızla ilişkiye girmesine izin vermiyor.
Kendi kararlarını kendi alarak, şirketinin sözünü dinlemeyerek hayaranları "Army" Leri ile ilişkiye girerek kendi kararlarını veriyor.
İlişkiye girdiği kadınların ona hayran olduğu biliniyor ama bir " Army" Olmuyor.
Kadınları bir tek gecelik edasıyla kullanıp daha sonra yüzüne bakmıyor.
İlişkiye girdiği kişilerle konuşup
Bu konu hakkında kimseye bilgi vermemesi için
Bazı tehtit içerik kelimeler kullanıyor .
Kendisinin , hiç kimseye kıyamayacığını düşünen insanlar onu çok iyi tanımıyor.
Her bir Ülkeden "depo" Tutarak
" Adam Dövme Deposu " Olarak
Adlandırıyor.
"Türkiye" Dahil olmak üzere "yirmi üç" Ülkede yarı bilinen " Adam Dövme Deposu "
Vardır.
Yeni evlenen Jeon jungkook, karısı " Sera Demir" İle "Zoraki Evlilik " Yapmıştır.
Jeon jungkook annesi " Bayan Jeon "
Jeon jungkook eşi "Sera Demer'i " Gördüğünde beğendiğini, ailelerine yakışıcak bir gelin olduğuna ve Jeon jungkook'u "düzelte bileceğine "
İnanarak " Bay Jeon " İle görüşmüş ve böyle bir şey istemiştir.
Bay Jeon , şirketinin ihtiyacı olmamasına rağmen gelinin ailesi ile iş birliği yaparak oğlunun yapacağı " Zoraki Evlilik"ten yaralanmıştır.
" Demir" ailesinin ilk başta kabul etmemesi sonucu bay Jeon'ın "ikna " Yeteneği ile olumlu sonuçlanmıştır. ")
"Gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu. Beni ne sanıyordu. Sonradan ona aşık olucağımımı? Bana düğün günü sana aşığım demişti, dün başka bir kızla...
" N'aptın? Dün ki kızı nasıl tehtit ettin. Sana zevk verdimi? Sana hayran mıydı ? Army 'miydi? "
" Umrunda olmadı dimi? Ben dün o kızla hiçbir şey yaşamadım. Kendimi zor durumda bıraktım ama hiçbir şey yaşamadım. Neden öyle bir şey yaptım biliyor musun? Çünkü ben sana kör kütük aşık oldum!!! "
Bu neydi şimdi? O beni kıskandırmak için bir kız ile ilişkiye giricem diye beni kandırmışmıydı?
!!! Aptal!!!
Omzuna vurarak yanından ayrıldım. Tokyo'nun yarışlarının vardı ve ben izlemek için, sürmek için gelmiştim. Ama olamdı. Hemen bir taksi durdurdum.
Taksiye binip gideceğim yeri söyledim. Biz Temmuz ayındayız ve havalar sıcak. Yüzmek istiyordum.
Şimdi denize mi gitsem, havuza mı?
Deniz! Denizde yüzmek daha bi'güzel oluyor.
Otele gidip eşyelerımı aldım. Kararsız kalmıştım.
Bikini mi ,mayo mu?Yanıma bikini mi almıştım . Yedekten bir toka aldım.
Güneş kremi, güneş gözlüğü, kitap : Aşk ve Adalet .Adalet'in bitmesine çok az kaldığı için yanıma Aşk kitabınıda aldım.
Kitap okumayı çok severdim. Havlumu, çantamı, terliğimi, çıkışta giyeceğim kıyafetimi aldım .Üstüme de ; Papatyalı siyah dizlerime gelen bir elbise giymiştim. Saçlarımı yukardan bir kısmını alarak topladım. Ayağıma az topuğu olan siyah Papatyalı bir ayakkabı giydim. Bikini mi elbisenin altına giymiştim.
Kapıdan çıkarken karşıma jungkook çıktı. " bende gelcem " Kaşlarımı hayır anlamında salladım. O kadar kız olucak orada onun ne işi var? Hem o ünlü peşine takılırlar ve beni rahatsız ederler olmaz . " Böyle yaptığına göre beni kıskanıyorsun. Eğer kıskanmıyorsan gelmeme izin verirsin. "
" Seni arabada bekliyorum. "
Diyip asansöre bindim. Biz dokuz'uncu kattaydık.
Asansör sekiz'inci katta durdu. Dört kız binmişti asansöre. Dört'üde bana bakıyordu. Bende onlara baktım mimiklerimle 'ne var lan?! ' gibi yaptım.
" Sen Jeon jungkook'un karısı değilmisin? "
" Evet. " Daha da dikleşmişlerdi. Kaşlarını çatmışlardı. Ben dipteydim. Yavaşça üstüme gelmeye başladılar.
" Senin deli gibi hayranınız! !! " Dediği şeyle şoka girmiştim. " odamın duvarları seninle dolu!!! "
" Senin deli gibi hayranınız! ! ! ""O Hakan Üstündağ olayından sonra seninle gurur duyduk! "
Ani bir şoka girmiştim. " 1 ay önce 03.06.2019'da saat 13:09'da yoğurtlu yaprak sarması, üstüne İskender sonra 3 tane hamburger sonra 2 tane pizza ardından 1 tane waffle sonra 4 tane küçük pasta ardından 5 bardak ayran, 2 bardak limonata içmiştin. Ve bunların hepsine bittirdiğine saat 15:09 'du!!! "
Oha amk!
Selam bebeklerim. Yazmayı becerenildim eninde sonunda. Depresyon gibi bir şey yaşıyorum.
Neyse oylamayı unutmayın bye! Jimin kitabımı okmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
RomanceO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.