23.bölüm

210 15 0
                                    

Bana dediği şeyi hâlâ idrak etmeye çalışıyordum. O bana ne demişti? Onunla yaşadığım günler gözümün önünden film şeriti gibi geçti. O , o kelimeleri söyleyecek kadar ahşalık bir piçti.

Nasıl demişti? Nasıl diye bilmişti? Nasıl düşünce sizce bu kelimeleri söylemişti?

Ne yapıcağımı bilemedim. Sadece durduğum yerde dona kaldım. Bedenini ben den ayırdı. Hiç bir şey olmamış gibi arkadaşlarının yanına gülerek gitti. Ben bugün benim için mutlu bir gün, umutlu bir gün olarak dile gelmiştim.

Evet, gerçekten sinirlerimi bozmayı başarmıştı.

Bir hafta sonra...

Hemen oturduğum sandalyeden kalkıp koltuğa oturdum. Karşımdaki bilgisayardan gördüğüm yazıyla hâlâ şok yaşıyordum.

Polis arkadaşlarım sayesinde gizlice bir bilgiye ulaşmıştım. Kimsenin ulaşamayacağı bilgiler...

Sevdiğim adamla olmasada şuan balayındaydım.
Ama bunları öğrendikten sonra şok ile siniri aynanda yaşıyordum.

" Sen neymiş sın be Jeon jungkook... "

" (Bilgi : Jeon jungkook, 1 Eylül 1997 tarihinde doğmuştur. Ailesi : anne, baba ve bir kız kardeşten oluşmaktadır. (Aslında abisi var ama hayal gücüm dayanık kız kardeş yaptım.) kendisi bir grupta yani ismi belgesi olarak : "bts" Grubunda görevlidir.
Jeon jungkook'u seven herkes : çok iyi, kimseye kıyamayan, dürüst, nazik ve son olarak " Bakir"bir erkek olarak biliyor.
Ama kendisinin öyle olmadığına  kanıtlar Kanaat getiriyor.
Şirketinin izin vermediği " BigHit " Başka kızlarla ilişkiye veya hiç bir kızla ilişkiye girmesine izin vermiyor.
Kendi kararlarını kendi alarak, şirketinin sözünü dinlemeyerek hayaranları "Army" Leri ile ilişkiye girerek kendi kararlarını veriyor.
İlişkiye girdiği  kadınların ona hayran olduğu biliniyor ama bir " Army" Olmuyor.
Kadınları bir tek gecelik edasıyla kullanıp daha sonra yüzüne bakmıyor.
İlişkiye girdiği kişilerle konuşup
Bu konu hakkında kimseye bilgi vermemesi için
Bazı tehtit içerik kelimeler kullanıyor .
Kendisinin , hiç kimseye kıyamayacığını düşünen insanlar onu çok iyi tanımıyor.
Her bir Ülkeden "depo" Tutarak
" Adam Dövme Deposu " Olarak
Adlandırıyor.
"Türkiye" Dahil olmak üzere "yirmi üç" Ülkede yarı bilinen " Adam Dövme Deposu "
Vardır.
Yeni evlenen Jeon jungkook, karısı " Sera Demir" İle "Zoraki Evlilik " Yapmıştır.
Jeon jungkook annesi " Bayan Jeon "
Jeon jungkook eşi "Sera Demer'i " Gördüğünde beğendiğini, ailelerine yakışıcak bir gelin olduğuna ve Jeon jungkook'u "düzelte bileceğine "
İnanarak " Bay Jeon " İle görüşmüş ve böyle bir şey istemiştir.
Bay Jeon , şirketinin ihtiyacı olmamasına rağmen gelinin ailesi ile iş birliği yaparak oğlunun yapacağı " Zoraki Evlilik"ten yaralanmıştır.
" Demir" ailesinin ilk başta kabul etmemesi sonucu bay Jeon'ın "ikna " Yeteneği ile olumlu sonuçlanmıştır. ")

Okuduğum yazı ile ani bir şoka girdim. Nasıl bir hayattı? Babası oğlunun evliğinden yaralanarak
Gelinin Soylu şirektetLERİNE bağlanıp güçlenmişti. Para için mi? Şirket güçlenmesi için mi?

Yada şunun sonucunda bayan Jeon'ın beni beğenip, ailelerine yakışacak bir gelin olarak seçip, hayatımı mahvetmesimi?

Şu ki, jungkook'un altına aldığı sürtükler?

Yemin ederim ki Jeon ailesi neden düzgün kişi çıkmıyordu.

Ben buraya " Balayı" Olarak bilinen tatile gelmiştim. Daha geleli yarım gün olmuştu.
Jungkook piçi ise burada arkadaşlarının olduğunu ve onların yanına gittiğini söyleyip gitmişti.

Kendisi zerre umrumda değil di.

Tokyo'ya tatil için gelmiştim ve gezicektim. Hiç umrumda olmazdı.
İsterse karşımda ön şevişme yapsın onun iğerenliğine bir midem bulanırdı başka bir şey yok.

Hemen valizi m'den siyah bir büstiyer, siyah yırtık dar pantolan, siyah bir ceket ve kemer.
Ve son olarak siyah spor ayakkabı olarak kendimi tamamladım.

Siyah küçük çantamı aldım.
İçine otel :oda kartımı, iPhone X 10 'mu, parfümümü, bir kaç makyaj malzemesini içine attım. Çantam küçükçe  bunları içine alıcak kadar küçük :) .

Bir bara gitmicek tim. Mağzalarda, kafelerde, özellikle meydan araba yarışlarının olduğu yere gidecektim.
Bugün içki iç mi çektim. Yoktu. Bugün kendime yasakladım.

Odadan çıkarken karşıma jungkook çıktı.
Yanında bildiğiniz orospu modelleri vardı.

Asla bu odada olmazdı!

" Nereye? " Bana hesap sorucak kadar zirveye çıkmışmıydı? Ama kavgaya vurmicaktım.

" dışarı çıkıcam. Biraz gezicem. "

" gidemezsin ! Odanda dur! "

" Sanane! Dışarı çıkmak istiyorum! "

" İyi tamam! Çık dışarı! Odanın kartını var bu odada yapıcaz! "

Yanındaki sürtüğe Baktım. Sakızını çok gıcık bir şekilde çiğniyordu. Tek kaşı kalmış bana bakıyordu. Kaşı ile beraber götüde kalmıştır orospunun.

" Bu odada ben kalıyorum! Se kendi odanda yapa bilirsin! Ama burda asla! "

Dedim. Beni anlamış olucak ki kendi odasına yöneldi.

" Jungkookkkkkkk! Hadi ben artık dayanamıyorum yapalım! "

Gerçekten mi? Bunkadar ezikler?

Kız yolda jungkook'a sürtünmeyi unutmuyordu.
Jungkook'da inlemeyi...
Odanın kapısını açtı. İçeri girerken bana baktı.

Sonra o gitmeden ben önce davranarak gittim.
Umrumda olmazdı.
Otelden çıkıp havayı iyice çektim.
Tokyo harikaydı. Gerçek ten o kadınla jungkook'u kafaya takmıyordum. İsterlerse çocuk yasınlar. BAKARIM! Harika olur. Yürümeye başladım. İlk bir AVM görüp içine girdim. Eğlence-Time!

!ONYL ME!

ZORAKİ EVLİLİK •JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin