17.bölüm

266 24 1
                                    

Ve Sera vurdu gol oldu.
Allah'ım hep bu zamanı bekledim. Sen benim dualarımı kabul ettin.

Evin önünde olduğumuz için hemen anahtarımı kapıya taktım. Açıcakken yan komşunu kızı bana bakıyordu. Gıcık şey.

" Ne bakıyon!? "

" Sen akşam akşam adamlarlamı görüşüyorsun!? "

" adam dediğin nişanlım! Hem sanane! "

Jungkook'a bakmıştım. Hâla burdaydı burdaydı.

" Bu senin nişanlınmı? Hemde Kore nin en ünlü grubunun üyesi Jeon jungkook? "

"Evet ne var bunda merve? Olamazmı? "

"Senin gibi birine çok masum kaçar! "

"İyi da! Senin gibilere gideceğine benim gibi birine gelsin daha iyi. Hem benim namusum hâla yerinde Merve. Sakın unutma. "

Dediğimde somurtup içeri girdi. Jungkook bana anlamsız bakışlar atıyordu. Ah garibim Türkçe bilmiyor.

Hiç birşey yapmadan odama çıktım. Bir duşu hak ediyordum.

Hemen duşa girdim. Ilık bir duş alıcaktım.

Ilık duşumu aldıktan sonra duştan çıktım. Üstümü giyindikten sonra hemen yattım.
Çok yorgundum. Ama dayanabilirdim . Hemen kendimi yatağa atmam ile kendimi uykuya teslim ettim.

Sabah...

Sabah olmuştu. Nerden anladım tabiki babamdan!

Elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı indim.
Bayan Jeon larda burdaydı.

" Günaydın... "

" Ahh! Benim gelinim de uyandı. Nasılsın canım? "

"İyiyim.siz nasılsınız bayan Jeon? "

" Ahh ! İlk önce bana anne demeni istiyorum! Bu arada bende iyiyim canım! "

" Peki... Anne. "

Ya ama ben annemden başka birine nasıl anne diyicem? Munisa Demir'den başkasına nasıl dicem yaaaa!

" Sera  ... Beni bir arar mısın? "

" Neden? "

"Telefonumu Bulamıyorum ya! "

" tamam. Dur bekle. "

Tek uydum aranıyor...

Jungkook'u aramıştım. Telefon hyun Jung 'un çantasında çalıyordu. Hyun Jung , jungkook'a sinirli bakışlarını attı.

" Ben sana defalarca dedim! "

Jungkook'un kahkası beni çatlattı gülmekten.

Hele tavşan dişleri.

" Abi sen Sera'yı  dünyadaki son nefesim diye mi kaydettin? "

" Yah!Hyun Jung! Kapa çeneni! "

Jungkook'a baktım. Gülmemek için kendimi zor tutuyordum.

" Ablam da eniştemi tek uydum  diye kaydetti. "

benim gülmem durdu. Ah be kardeşim yaktın ablanı!

"Aaa! Tamam yeter bu kadar. "

Ahh benim canım babam! Seni çok seviyorum!

" Tavşan pijamaları yakışmış sana yenge abimin dişleri ile çok uyumlu. "

Yenge!? Kendimi yaşlı hissediyorum.
Ben daha yirmi bir yaşındayım!

" Ah! Nedemezsin! "

" Hyung! Ben bugün birşeyler yapalım diyorum! Bizimkilere haber verirsin."

"Tomom "

Ah be jin! Seni hiç bir zaman yok görmedim! 5 senedir seni tanıyorum bir kere bile doymadın.

" Seok jin yavaş ye boğulacaksın!.. "

Ah kyung mi! Eskiden jin'e hayrandın. Şimdi... Neyse...

Kahvaltıya Jeon ailesinin hepsi gelmişti. Jin ve kyung mi de gelmişti.

29 dk. Sonra...

Jeon ailesi gidiyordu. Jungkook'la jin kalıyordu. Benim ile birlikte kyung mi. Uzay ile Hyun Jung bizim alamadığmız poşetleri alaya gitti. Annem ve babam acelesi olğu için.

" Jungkook... Hani ben senin dünyadaki son nefesinim ya?.. Acaba nefesimi tutsam ölür müsün? "

Dediğimde gülmeye başlamıştık.

" Senin IQ kaç? "

" Sanane?"

" Yani Sera... Sen silahlı çatışamaya gitsen senin kafana ateş etseler beynine zarar gelmesi için... Ama sen ölmezsin! "

" Neden? "

" Çünkü o kurşun kafanının içinde olmayan beyni arar! "

ZORAKİ EVLİLİK •JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin