29.bölüm

224 13 6
                                    


" jungkook! Hamileyim! Heyyyyyy!"

Göz yaşlarıma hakim olamayıp ağlamaya başlamıştım. Bunlar mutluluk göz yaşlarıydı. Testi avuçlarımın içinden bırakmadan aşağı doğru hızlı bir şeklide inmeye başladım.

İndiğimde kapı açıktı. Oraya yaklaştığımda jungkook biri ile konuşuyordu.
Dayanamayıp yanlarına gittim. Bu kişi şu jungkook' un üstüne atlayan sürtükten başkası değildi. Sinirle burnumdan solumaya başladığımda jungkook eli mi tutup beni sakinleştiriyordu.

" ah ne güzel! Karında burda olduğuna göre artık söyleyebilirim..."

" Ne var? Ne söyleceksin?"

" bak Sera beni dikkatle dinle. Senin kocan o gün masum biri değildi. Aksine canavarın tekiydi. Gerçekten seni sevdiğine mi inanıyorsun? Seni sevseydi o gün benimle birlikte olmazdı. Ve ayrıca Sera, gerçekten senden bir çocuğunun olmasını isteseydi ben hamile olmazdım. Yani şu var ki karnımda benim ve jungkook' un bir bebeği var. Ve biz bu bebeği yanlışlıkla yapmadık. Bile isteye yaptık. Bence aramızdan çekilmelisin. " mutluluk dolu göz yaşlarım şimdi kandırılmanın acısıyla birlikte şelale gibiydi.

O kadından bir bebeği olc... Demek bile istemiyordum. Sinirle kafa mı aşağı yukarı sallayıp üst kata çıktım. Dolabın yanından hızlı bir şekilde bavulu mu almıştım ve aynı hızla elime geçen kıyafetleri mi hızla koyuyordum. Jungkook' un geldiğini anladığım an kendi mi dikleştirdim. Hala göz yaşlarım akıyordu. Jungkook kapıyı açtığı an elimde ki hamilelik testini yüzüne attım. Yere düşen şeye şokla bakarken....

" nasıl böyle bir şeyi yaparsın? Ha? Nasıl!? Ben sana aşık oldum. Amacın kendine aşık edip kandırmak mı? Ben... Ben... Ben senin bana aşık olduğunu düşünmüştüm. Ama olmadı işte. Benden ayrı olmak isteseydin boşanmak zor bir şey değil boşanırdık. Ama... Ama evli olduğun halde başka bir kadından çocuk yapmak ne?! Hem de karın hamile iken! " sinirle gülerek kafa  mı iki yana salladım.

Kapıdan çıkacağım sıra kolu mu tuttu. Onu artık dinlemek istemiyordum.

" özür dilerim... Ama onu cazibesine kapıldım. Seni gerçekten seviyorum. Hemde çok seviyorum. Lütfen gitme. "

Gözlerinin içine baktım baya baya ciddiydi.

Onu itip aşağı inmeye başladım. Kadın koltuğa oturmuş elinde benim kupam vardı.

Delirecektim... Ama sonuçta ben aldatılmış bir kadındım. Bu sürtüğü sövsem hiç sorun olmazdı. Tam yanınana giderken durdum. O hamileydi. Ona vuramazdım. Gözümden bir damla yaş daha geldiğinde çekmeceden araba anahtarı alıp dışarı çıktım. Arabaya bindiğimde karaktersiz herif arkamdan geliyordu.

________________

Gözleri mi araladığımda yanağımda bir ıslaklık hissettim. Eli mi oraya gördüm ki aklıma gördüğüm kabus geldi. Yanı başıma baktığımda jungkook hala uyuyordu. Dayanamayarak haykırarak ağlamaya başladım. Jungkook sesi mi duyup uyandığında sinirle tokatı yüzüne geçirdim.

Yatağa değilde yere uçmuştu. Kendi mi tutamayıp kahkahayı başmıştım. Yerden kalıp bana anlamsız bir şekilde bakmaya başladığında aklıma gördüğüm kabus geldi. Yine haykırarak ağlamaya başladım. Hızla yanıma gelen jungkook' la beraber ona sarıldım.

Gördüğüm kabusu ona en ince ayrıntısına kadar anlatmıştım. " belki de gerçekten hamilesin? Baksana duygu değişi mi yaşıyorsun reglin dönemin geçikiyor"

Aslında doğruydu. Ben daha silmeden o göz yaşları mı silmişti ve dudağı mı öpmüştü.

Ayağı kalıp ilerde ki çekmeceden bir şeyler aldı. Elinde tuttuğu hamilelik testini sallamaya başladı. Tavşan dişlerini göstererek gülüyordu. Bende şokla ona bakıyordum. Nerden bulmuştu onu ya?

Beni ayağı kaldırıp tuvalete sokutu. Bende aşamalarını yapıp eli mi yıkadım.

Tuvaletten çıktığımda beni merakla bekleyen jungkook' un yanına oturdum. Beş dakika bekleyebilirdik.
Testi beklediğimiz sıra dudaklarıma yapışıp sömürmeye başlamıştı.

Beş-yedi dakika beklediğimizde elimde duran teste bakmak için hazırlandım. Çok heyecanlıyım hem de çok. " sen bak!" jungkook kafasını sallayıp elimden aldı. Gözlerini teste çevirğinde hiçbir şey anlamıyordum.

Gözleri beni bulduğunda tekrar teste indi. Yatakta ayağı kalkıp anında zıplamaya başladı. " BABA OLUYORUM! JEON JUNGKOOK BABA OLUYOR!"

dediği şeyle birlikte cırlamaya başladım. Ona sarrıldığım an....

Bir aile olacaktık... Bir aile. Dudaklarıma kapandığında geri çekildi ve gözlerimin içine baktı. Bende onun dudaklarına yapışıp ayrılmayarak birbirimizi tamamladık...

__________

Oyyyyy vermeyi unutmayın can ciğerlerim. Seliyorsunuz ♥️♥️♥️♥️♥️


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZORAKİ EVLİLİK •JJK•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin