" evet!" hemen yanımda bağıran jungkook 'a baktım. Mal mısın bakışlarımı eksik etmedim canım. " hadi yapak!" ne! Ne diyor bu köstek burunlu.?. " ne diyorsun ya?" omuzlarını düşürdü. " benimle sevişmicen mi?" dediği cümle ile gözlerimi kocaman açtım. " delirdin mi? Neden seninle öyle bir şey yapim?" bana anlamsız anlamsız baktı. " sen dedin ya!" sonra üstüme baktı. Üstümde sporcu atleti ve tayt vardı." Tanrım lütfen rüya olmasın!"
Böyle demesiyle kafama tık oturmuştu. Rüyasında ona ahlaksız bir teklif ediyordum. Kesin. Boynuna okşadım. Garibim yaaaa. " maalesef jungkook..." dedim gülmemek için kendimi zor tutarak.
Aman Allahım çok tatlı. Bu sefer ben kendi mi tutamayacak şekilde" ama eğer hala istersen... " dediğim an o ince dudaklar dolgulu dudaklarıma gelmişti._____________________________________
* ateşli anlardan 2 saat sonra *
O yaşadıklarımızı gözlerimin önünden geçiriyordum. Allahım...
Şimdi sevmediğim bir adam dicem ama... Ben bu adamı da sevmiyorum diyemicem. Ama seviyorum da diyemicem. " hazır yapmışken çocukta yapalım mı?" dediği an hemen kafa mı ona çevirdim. Ciddiydi. Hatta, hemde çooooookkk!
Oha tabii ki istiyorum! " eeeee!?"
Bana mal mal bakmaya başladı. " eee?" nefes alıp verdim sabır. "hadi yapalım!" deyerek bağırdım. Bana ciddi misin diye baktı. Evet, bende düşünüyorum ciddi miyim diye.Evet kesinlikle ciddiyim. Anne olmak istiyorum çünkü. Yorganı üstümüze çektim ve party başladı.
================================
Sıcak suyun verdiği rahatlığı yaşıyordum. Neyle başladık neyle biticek... Şu yaptığımız şey asla aklımdan çıkmayacak... Biz kendi iateğimizle yaptık ve bunun daha sonrası var ki biz çocuk yapmak istiyoruz.
İkimizde. Ama şu varki ben daha jungkook ' a ne hissettiği mi bilmiyorum. O bana söyledi hislerini. Peki ben çocuk istiyorum, istiyorum ama çocuğumun babasına bir şey hissetmemek.... Allah ım...
Şu var ki biz çocuk istedik. Ve çalışmalara başlicaz
Merhaba!
Saçma mı oldu? Güzel mi?
Veya karma karışık mı? Bilemedim ben. Bu aralar kafam karışık düzgün düşünemiyorum
.
Bu kitaba da yazmayalı uzun zaman oldu haaaa.
Şimdiden sizden özür dilerim kısa ve Anlamsız bir bölüm için. Bu aralar konsantre olamıyorum.
Finale 1-2 gün kaldı.
Sizleri seviyorummmmm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
RomanceO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.