"Ne var Olivia? "
"Siz gerçekten birbirinize aşık değilsiniz! Siz kandırıyorsunuz! "
"Ne saçmalıyorsun? "
" Göstericem sana gününü Jungkook! "
" Nediyosun ya?! "
" Bak izle ve gör! "
Hemen yüksek bir yere geçip bağırmıştı.
"Hay mıllet! Birda iyki sahtı aşık var. Ve siz bu iyki sahtı aşıkın sahtı nişanındassınız. Bınlar sizleri kandırıyır. "
" Ne saçmalıyorsun yah! Biz jungkook'la birbirimize deli gibi aşığız sen neyden bahsediyorsun!? "
Iyyyy! Bunu demiştim! Ben bunu demiştim! Mal gibi demiştim!
" Kanitla o zaman"
"Kanıt.tamam kanıtlim! "
Bunu yapıcaktım. Ben hergün nasıl manyak larla uğraşıyorum. Bunun gibilerle çok uğraştım ben!
Jungkook'a dödüm kafasına kendime çekerek dudaklarına kapandım.
Ben mal Sera onun dudaklarına kapandım..Dudaklarımı ayırdım. Şok geçirmiş gibi bakıyordu. Hemen Olivia 'a döndüm.
" Öpüşmek ile aşık ol inmiyor sıra. Ben ve Ali evlindik ama birbirimize aşık değiliz. "
Hemen ıslak mendil bulup fondotenle kapatığım dövmeleri mi sildim. İyiki o gün o oyunu oynamışız.
Oliva'a baktım.
"Çık git evimden. Nişanımı bozmana izin veremem. Bozdun bocağın kadar. "Düşen yüzü ile birlikte çantasını alıp gitti.
Jungkook kolunu boynuma attı.
"Beni öptüğün için kızlardan asla vazgeçmem!
""Sana vazgeç diyen olmadı zaten! Farkındaysan ikimizi kurtardım.! Bana gelmişsin yine karı kız peşindesin! "
" İyi be."
Heee. Sen ancak 'iyi be' de öküz şey.
Ben hala kendime inanamıyorum ya... Ben şuan dedemin karşısında öpüştüm.
Bugünü unutmak istiyorum!..Dedemin kızgın bakışları altında kalıyorum ya!!
💀Jungkook'dan💀
Sera'ya bakarken telefonum çaldı.
Yun: alo jungkook... Ben kabul ediyorum.
JK: sen ciddi misin? Kararını ne değiştirdi?
Yun: uzatma! Hiç birşey kararımı değiştirmedi! Sadece ben öyle istiyorum.
Bir kere daha denemek istiyorum.JK: tamam kararına saygı duyuyorum. O zaman teklifimi kabul etiğine göre planımız başlasın !
Yun: tamam. Görüşürüz. He jungkook!
Birşey oluyormu? Söz geçir biliyormusun ?JK: bilmiyorum yun... Bilmiyorum. Söz geçiremiyorum. Olmuyor!.. Artık başka. Çok farklı.
Yun: anlıyorum. By.
Telefonu kapattım. Yun 'lan konuştuktan sonra annemlerin yanına gittim.
" Aaa... Jungkook'da geldi. Oğlum gelsene ! "
" Ne konuşuyorsunuz? "
" Düğün hakkında. "
Ah... Düğün. Benim felaketim.
💀Sera'dan 💀
Herkes gitmişti. Bizde salona oturmaya gittik.
Oturduğmuzdan 5 dakika sonra Jungkook geldi.
" Aaa... Jungkook'da geldi. Oğlum gelsene ! "
" Ne konuşuyorsunuz? "
" Düğün hakkında. "
Şu düğün... Evet çok güzel bir düğünüm olsun isterdim ama... Sevdiğim adamla! Nefret ettiğim değil!
" Sera'cım konuştuğmuz gibi düğün ve kınada 3 tane 3 tane giyeceksin! "
" Anladım bayan Jeon. Düğünde 3 gelinlik kınada 3 gelinlik giyicem. Peki saç makyaj? "
" Aynı kalıcak. Sadece gelinlik ve ayakkabı değişecek. "
" Anladım. "
" He Sera. Bu kataloğu alın. Buda evler var. Onlara bakın beğendiğnizi seçin. "
" Tamam. "
Jungkook'la koltuğa oturup ev bakmaya başladık.
" Nasıl bir ev olsun? "
" Çok odalı olsun. Hem kızlarda felen benim yanıma kalmaya gelir. Sizinkilerde. He bide ev farasını ortak vericez. Yani yarısını sen yarısını ben. "
" Neden ❓"
" Çünkü sen evi alırsan benim eve getirdiğim arkadaşlarıma karışırsın. Ben alısam ben karışırım. O yüzden ortak olsun. "
" Bu kadar saçma birşey görmedim Sera. "
" Ya hayır. Bence çok mantıklı. Hadi hadi şeçelim. "
" Bunu nasıl ❓"
" Jungkook o olamaz. Bak şu nasıl. Ben beğendim. "
" Bu güzel. Tamam o zaman bu evi alalım. "
Ev harikaydı. Büyük bahçesi, havuzu, odaların genişliği,çok odası olamsı, oyun odası, film odası, mutfağı, salonu.
" Keşke odalarda ses geçirmez bir madde olsaymış. "
" Neden ❓"
" Çünkü getirdiğim kızların çığlıkları seni rahtsız eder. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
Roman d'amourO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.