" Bu kadın kim yah!"
" açıklayabilirim...."
" açıkla!"
" sen polis değil misin sen bulsana!"
Kurduğu cümleyle beraber onu koltukla arama almam bir oldu " 5 saniye mi bile almaz... Ama benim canım kocam bir sürtük için o 5 saniye mi harcayamam.... Ya söylersin ya d-"
" herkes dışarıdaydı. Benim de canım sıkılmıştı öyle video izleyip danslarını tekrarlıyordum. Ardından tanımadığım ama kesinlikle tanımadığım bir kadın geldi. Vay a*ı koyim karı da bir güç var beni yere itti. Bende haliyle yere yapıştım. Sonra üstüme çıkıp değişik değişik şeyler yapıp bir şeyler söylüyordu. Sonra aklıma o atşeli gecemiz geldi benim üstümde yaptığın o ateşli şeyler geldi işte birden böyle ter bastı. Tam kadını üstümden iticem sen geldin Sera."
Anlatığı şeye kahkahalarım eşlik etmişti. Kolları mı ve bedeni mi serbest bırakıp jungkook'un üstüne yattım. Başı mı omzuna yaslayıp hala gülüyordum.
Seviyorum ya bu adam olan çocuğu...
Seviyorum....Kafa mı kaldırıp ona baktım. Ateşli gecemiz ha?
Dudakları mı yalayıp gözlerinin içine baktım. " istersen... O aklına gelen... Ateşli anlarımız sana yine yaşatanilirim... Hm? Ne dersin?"
Yutkunmuş bana bakıyordu. Kendime bir o kadar şaşıyor ve ayrıca gülmemek için zor tutuyordum.
" olmaz reglim Sera." dediği an dayanamayıp gülmüştüm. Bu nasıl bir bahaneydi? Söylediği şeyin farkına vardığında yüzü buz kesmişti.
Çatlıyorum.... Resmen artık gülmekten ağlıyordum. Yaşlı gözlerle biricik kocama baktım.
Belimden tutup beni bu sefer koltukla arasına aldı. Ben hala gülerken dudaklarıma yaklaşıyordu. Elleri mi göğsüne koyup durdurdum.
" dur jungkook! Regl sin!" dediğim an tekrar kahkaha larım oturma odasını sarmıştı.
Gözlerini devirip tekrar yaklaştığında kapı çalmıştı. Üstümden kalkıp kapıyı açmaya gitti.
" süpriz!" diye bağıran kardeşim Uzay'a baktım. Ve onun yanında ki görümceme.
Hani olurya senin erkek kardeşinle görümcen evlenir felen. Ayyyyy ne kadar güzel.
Sonra gözlerim Uzay'ın elinde ki bavula takıldı. Burada mı kalacaklar?
" Burada mı kalacaksınız? " benim düşündüğüm soruyu kocam direk sormuştu. Uzay ve görümcem ( ben görümcemin ismini unuttum ksksndkdjdkd diğer bölümlerde bulmaya üşeniyorum. İlk bölü mü de sildğğğğiiiimmm... Her neyse böyle idare edelim plsss)
" evet!" dediği an jungkook'la birbirimize baktık. Bunlar ciddi miydi ya?
" olmaz! Yeni evli çiftlerin evinde kalınmaz!" jungkook dediği şeyle birlikte tekrar gülmeye başladım. Hayır yani bu çocuk reglken böyle mi oluyormuş? Ööfldkdkdndldnkdnd
Uzay tek kaşını kaldırıp jungkook' a baktı. " yeni evli? Neredeyse 1 sene olucak evliliğiniz " zor tutuyordum kendi mi gülmemek için. Kardeşim diye demiyorum ama tam bir yüzsüz.
Jungkook ikisininde kapıya sürükleyip " ben sizi otele yerleştiricem" diyip kovdu. Kendi bırakıp gülmeye başladım.
Bugün ne de çok gülüyordum.
Jungkook bana yaklaşıp belimden tuttu. Beni gendine çekip başını yanına yatırdı. " ben ne zaman baba olucam ya?" dediği şeyle birlikte ciddileştim. Allah aşkına zaten bir ay öncesinden ilişkiye girmiştikte hamile olucam.
" yarın. Sabah ilk iş kapımızı çalıcak."
Dediğim an kaşlarını çatıp bana baktı.
Beni takmayarak ellerini bacaklarımda gezdirdi. Ardından kucağına alıp yatak odamıza çıkardı.Öküz bir azcık nazik olmadığı için beni yatağa atmıştı. Sonra yaklaşıp dudaklarıma dokunmuştu.
Her nefessiz kalışımızda dudaklarımızı ayırıp birleştiriyordu. Ben onun saçlarıyla oynuyordum. En sonunda dayanamayıp üzerim de ki kıyafetleri çıkarmaya başladı. Arada sırada boynuma ufak dokunuşlarda bulunuyordu. İnce deri mi dişlerinin arasına aldığında her defasında inliyordum.
Artık komple çıplaktım ve zerre utanmıyordum. Neden utanayım ki? Bu karar benim kararımdı ve kararımdan utanmam.
Koyulaşmış gözleri gözlerime değdiği zaman elim kemerine gitmişti.
O da kendi üstünü çıkardıktan sonra tekrar eski yerini almıştı. Bu sefer göğsüme doğru indirmişti başını yavaş yavaş aşağılara doğru indiğinde huylanıyordum. Bunu anlamış olacak ki tekrar dudaklarıma yönelmişti.
Biraz zaman sonra içimde ki onu hissettiğimde kendi mi çığlık ve inlememek için zor tutmuştum.
İçimde ki sıvıyı hissettiğimde bedenimden ayrılmıştı. Dudağıma bir öpücük kondurup kendini yanıma atmıştı.
Mavi çarşafın altına girdikten sonra bende girdim. Ter içinde kalmıştım.
" jungkook! Ama sen regldin!"
Dediğim an bu sefer ikimizinde kahkahası odayı doldurmuştu. Beni kendine çekip sarılmıştı. Bende ona sarıldım.
Mutluyum ya.... Kimseye vermek istemediğim bir mutluluğum var.
~ işinizi biliyorsunuz beybilitolarım! Oy vermeyi unutmayınız ♥️♥️😇😇
' yazarınız Sizden Rica ediyor'
Bölümünü unutmayın.
Sizleri seviyorummmmm ♥️♥️♥️~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
RomanceO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.