💀kyung mi 'den💀
Uyandığımda direk saate baktım.
" Ah! Lanet olsun! Saat daha 09:25 . Çok geç kalkmışım. "
Bugün bi'vidio çekmem lazım. Sera geldiğinden beri bir vidio çektim.
Bugün , onun uzun zamandır gitmek istediği ama bir türlü gidemediği yere götürücem.
Hem Sera uzun zamandır fotoraf çekemiyor.
Bende onunla birlikte vidio çekerim.Bunları konuşurken kendime baktım... Evet. Tamam anlamıyla hazırdım. Zaten kısa saçlarımı taramam lazım.
Onuda hallettik ten sonra , aşağı indim.
Aşağıda sadece : sun, Mi yong, soo yun ve son olarak Min hee vardı.( arkadaşlar burayı uzatmicam çünkü : tabletim de bir sorun oldu. Ben burayı yazmıştım ama silindi. O yüzden burayı kısa kesicem.)
" Günaydın kızlar! "
Arkadan gelen iki sese baktım . Biri sang hee diğeri sera.
Sera'ya baktığım ikimizde bugün sportif giyindiğmiz için gideceğimiz yere çok uyumlu. Zaten sera'ya bahsetmiştim. Bir yere gideceğimizi.
En üzgün olduğum konu, sang hee kızları salmıyor. 'Benim işim var 'demekten başka birşey demiyor.
💀Sera'dan💀
11:30
Evde herşeyimizi hallettik ten sonra arabaya bindik.
" Ee... Bir ipucu 🆑⛎📧ver bari kyung! "
" Tamam veriyorum. Kesin anlarsın zaten. İpucum:
나이가 지긋한naiga jigeushan! "
Hiç birşey anlamadım. Başımı kaşıdım.
"Valla birşey anlamadım... "
"Tamam tamam.! Bende seni akıllı sanardım.
Sen Min hee'den bile safsın! ""Off Miiii! Tamam ya! Gittimi öğreniriz!"
Acaba ne anlam katıyorki?
나이가 지긋한naiga jigeushan
Aklıma gelmedi. Yaşlı ne anlam katıyor olabilir?
12:57 ...
Gelmiştik! Benim uzun zamandır gelmek istediğim ama gelemediğim yere gelmiştik!
Şimdi kyung mi 'nin nden
나이가 지긋한naiga jigeushan
Dediği.
Ama gerçekten o noin İ çok özlemiştim.
Biraz yürüdükten sonra...
Bir yere çıkıp arkasından bağırdım..." Hey! Noin! "
Yavaşça arkasına döndü. Her geçen gün dahada yaşlanıyordu yada geçen !
" Her geçen gün aynıyım
어린 소녀
eolin sonyeo! "Bu naiga jigeushan gerçekten benim beynimi okuyor !
" Hey noin! Sen aynı kalabilirsin ama... Ben biraz yaşlandım. Baksana... Eolin sonyeo halimden eser yok! "
Biz bir birbirimize isimleriniz ile ihitap etmeyiz. O bana eolin sonyeo der. Bende ona noin derim.
Birazcık etrafa bakındım. Dağda, uçurumdaydık. Fotoraf çekmek için can atıyordum. Bu dağlar... Bu dağlar... Anlatamıyorum...
)
" Hadi durma eolin sonyeo! Fotoraflarını çek!
Uzun zamandır sen onlara onlar sana hasret.!. "Gerçekten aklımı okuyor!
"Hayır eolin sonyeo! Aklını okumuyorum! "
Hayır! Gerçekten okuyor!
" Hayır, hayır... Eolin sonyeo... Seni tanıyorum. "
" Sana güveniyorum noin! "
Bana ' hadi artık' der gibi baktı.
Kamaramı alıp çekmeye başladım.Baya bir fotoraf çektikten sonra... Karşıda birileri vardı. Kameramı dürbün gibi kullanıp kim olduklarına baktım. Tabi buraya sadece biz gelmiyorduk. Buraya çok insan geliyordu. Ama karşıdakileri merak ettim. Ama keşke merak etmez olaydım!
Tabiki biliyorsunuz ki... JUNGKOOK VE TAYFASI BTS...
EVETTTTT canlarımın içi!
Hikayenin sonundayız. Şurada ki ⬇ yıldıza tıklarsanız sevinirim.Oy... Ama sizden bir şey daha isticem... Bana hikaye önerin.! Yalvarırım! Kendi hikayeyenizi söyleyin okayım.
Wattpad de yakın 35 kitap bitirmişimdir.
Bana hikayede yardımcı olun.Kendi hikayelerinizi söylin okuyayım, oylayayım.
Çok bitirecek kitapım var ama... İşte kütüphaneyi büyitim. !neyse çok konuştum. Sizden istediklerimi söyledim. Şimdi görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORAKİ EVLİLİK •JJK•
RomanceO bana aşıktı bense bilinmeyen bir duygudaydım. Onun rürayası sonucunda ilişkiye giripte ebeveyn olmak istediğimizi anlamak... Ahhhh çok karışık işte.