8.Bölüm:Birleşme

8 1 0
                                    

Bob'dan:
Bugün Carl geri geldi. Buna biraz da olsa üzüldüm çünkü lider olmak istiyordum ama bunun için onun ölmesini isteyecek kadar şerefsiz değilim. Hala lider olmak istiyorum. Kapsülün tepesine çıkıp etrafı gözetledim sonra aşağı inip kapsülün etrafında tur atmaya başladım. Bir anda Sky ile çarpıştım. İkimizde yere düştük. Ayağa kalktığımızda direkt özür diledim. O da "Bende seni arıyordum." dedi. Sonra "Liderlik duygunu bazen çok abartıyorsun. Bu yüzden neredeyse herkes sana pislik gözüyle bakıyor." dedi. Bunu söyleyince bu davranışımı düzeltmeye çalışacağıma söz verdim.

Chris'den:
Carl'ı kurtardığımdan beri herkes bana sıcak bakıyor ama insanların bu halleri beni iğrendiriyor. Gerçekten insanları sevmek için bir neden bekliyorlar. Geçen güzn Bob ile konuştuğumda Sue'nun benden hoşlanıyor olabileceğini söyledi. Bence böyle birşey yok. Olsa bile beni ilgilendirmiyor.

Baranalp'den:
Bu olaylardan sonra ana gemi;kırmızı, sarı ve kahverengi gezegenlere emir verdi. Buralarda canavarlar çok ve hava durumu kötü olduğu için iki kapsülü birleştireceğiz. Bunun için Aiman, Jessica, ben ve Shonvi buluşma yerini araştıracağız. Shonvi ile yola çıktık. Yolculuk boyunca sohbet ettik. Sanırım ondan hoşlanmaya başladım ama bunu zaman gösterecek. Bir platoda Aiman ve Jessica ile buluştuk. Buraya Z-2 diyoruz burası aynı zamanda yanardağın zirvesiymiş. Durumlarını sorduk iyilerdi. Daha sonra kapsüllerimize geri döndük.

Carl'dan:
Herkes Chris'e beni kurtardığından beri iyi davranıyor. Biraz bencilce ama ben ona hiç kötü davranmadım. Yakın değildik ama ona hiç kin duymadım. Beraber olucağız Aiman ve Jessica gelecek. Ben herkesi seviyorum. Beni seven olursa da onunla yakın arkadaş oluyorum. Ana merkezle iletişim halindeyim. Hiç ölen ölmadığı için memnunlar çünkü diğer kapsüllerde en az 1 ölü varmış.

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin