11.Bölüm:Destek

15 1 0
                                    

Bob'dan:
gemiden mekikle gelicekler ve bizim keşfedemeyeceğimiz kadar uzak yerlere bakacaklardı. Bu gezegenin koşulları yaşama uygun ama bazı yerleri. Eğer kedi ve köğipek benzeri hayvanlar yaşayabiliyorsa bizde yaşayabiliriz. Burada yaşanmaz çünkü kasırgalar, asit göletleri ve saldırgan yararıklar var. Bizim böyle bir teorimiz var ve bunu gemiye bildirdik. Gemide dolaşırken Chris'le karşılaştık ve sohbet ettik.

Chris'den:
Gezegenin bizim olduğumuz kısmında yaşam olmadığı ilk inişten belli olmuştu ama arkadaşlarımın yanına kedi ve köpek benzeri hayvanlar gelince gezegenin bir kısmında yaşam olabileceğini fark ettik. Yakın zamanda keşif mekikleri gelicek
Onlarla daha iyi araştırma yapabileceğiz. Günümün çoğunu tasarladığım özel giysim için harcıyorum. Kalan zamanımı ise ya arkadaşlarımla keşif yaparak ya da Bob ile sohbet ederek geçiriyorum.

Baranalp'den:
Bugün uyandığımda saatin öğleye yaklaştığını gördüm. Kahvaltımı yaparken Aiman bana küçük bir kapsül verdi. İçinde böceğe benzer bişey vardı ve birara gölde gördüğüm gözlerle uyuşan gözleri vardı. Dikkatli olmamı söyledi, onu bulduğunda kendinden 3 kat büyük bir şeyi yiyormuş! Dikkatlice alarak onu odamın deney bölümüne götürdüm. Aonra birden Shonvi geldi, elimdeki kapsül yere düştü ve böcek kapsülden çıktı. Korkuyla Shonvi'yi alıp dışarı çıktım. Sonra yaşadığımız kapsülü acil durum anahtarı ile kilitledim. Beni soru yağmuruna tuttular. Neyse ki içeride kimse yoktu. Chris özel kıyafetini giyip içeri girdi. Böceği öldürdü ve dışarı attı. Bir gün daha böyle bitti.

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin