1.Bölüm:Gemide(Devam)

31 1 0
                                    


Carl'dan:
Ortalama 500 yıldır uzayda olmamız bence mucize ama hayat mucizelerle doludur. Annem beni doğururken öldü. Babam ise keşif sırasında öldü. Bende hayatımı insanlık için araştırmacılığa adadım. Yakında bir gezegene keşfe gideceğim. Sonum ne olur bilmem ama insanlık için birşey yapmak beni mutlu ediyor. Yakında takım arkadaşlarımızla kaynaşmak için bir araya geleceğiz. Umarım birisi ile kaynaşırım.

Ernesto'dan:
Doğduğumdan beri sadece fotoğraflardan bildiğim ağaçlara dokunmayı çok isterdim çünkü fotoğraflardan anladığıma göre onlar çok güzel şeyler. Ayrıca Dünya'yı da görmeyi çok istiyorum. Bu yüzden Dünya'ya benzeyen gezegenler bulmayı çok istiyorum. Bu yüzden keşif gezisine katıldım. Yaklaşık 5 gün sonra başlayacak. Çok heyecanlıyım.

Aiman'dan:
Doğduğum andan itibaren hep gemideydim. Dünyayı hiç görmedim ve çok merak ediyorum. Anlamadığım şey nasıl 500 yıldır uzaydayız?Uzayda doğduğum için gezegenlere, yıldızlara, gök cisimlerine bir ilgim var. Annem ve babamı tanımıyorum. Beni terk etmiş olmalılar. Beni birileri büyüttü ama onlara sorduğumda "Biz de senin gibi insanlarız.Sen daha bebektin. Biz de seni alıp büyüttük."dediler.O yüzden anne ve babamı tanımıyor, onların ne olduğunu bilmiyorum ama arkadaşlarım sayesinde mutluyum. Bakalım beni daha neler bekliyor?

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin