10.Bölüm:İlerleyiş

17 1 0
                                    

Bob'dan:
Keşif gezisindeki faciyadan zor kurtulmuştuk ve aracımız patlamıştı. Shonvi ile Baranalp arabalarını almayı unutmuşlar. Şu an herkes (Ernesto ve Tambry hariç) 1.Kapsülde. Keşfettiğimiz yerlere izleme amaçlı kameralar koyduk. Bu gezegende oksijen yok ama üretebiliyoruz. Aynı zamanda su da üretebiliyoruz. Keşif gezisinden bu yana Sky'a olan hislerim güçlendi,gittikçe de güçleniyor. Ne zaman açılırım bilmiyorum.

Chris'den:
Kapsülde dolaşıyordum. Saat 3:19'du Sue'yu düşünüyordum. Onun kalbini kırmak istemiyorum. Birtakım sesler duydum. Sesler Baranalp'in odasından geliyordu. Kapıyı araladığımda Shonvi ile Baranalp yatakta sohbet ediyorlardı. Sanırım sevgili oldular. Onlar adına mutlu oldum.

Baranalp'den:
Canım sıkılıyordu. Chris'in bilgisayarından bir oyun açtım. Gemide bize bunun dünyadaki ilk bilgisayarda üretildiğini söylemişlerdi. Grafikleri kötüydü. Bu "Pacman" oyununu oynadıktan sonra yanıma Shonvi geldi. Biraz heyecanlandım ama belli etmedim. Shonvi canının sıkıldığını söyledi. Ona Pacman'i öğrettim. Sonra biraz sohbet ettik. Giderek onun da beni sevdiğini anladım ve bombayı patlattım. Ona çıkma teklifi ettim! O da çok sevindi ve hemen kabul etti. İkimizde çok mutlu olduk. Sonra birbirimizi daha da tanımaya başladık. Ondan hem kişisel özellikleri hem de dış görünüşü olarak hoşlanıyordum. Neyse, mutfağa birşeyler atıştırmaya gittik. Birşeyler atıştırırken Bob ve Chris geldi. Sonra onlarada sevgili olduğumuzu söyledim. İkiside sevindi. Sonra onlar da atıştırıp odalarına gittiler. Sonra biz de sabah buluşmak üzere odalarımıza gittik. Sabaha karşı uyuyamadım. Sabah olduğunda sesim kısılmıştı ve biraz ateşim vardı. Shonvi benimle ilgilenmeye başladı ve biraz kahvaltı getirdi. Onu çok seviyorum. Bir süre benim odamda sohbet ettik. Sonra Shonvi, Tambry ile iletişime geçti. Onların da geleceği haberini aldık.

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin