4.Bölüm:Varış

22 1 0
                                    

Bob'dan:
Yola çıkal 10 gün olmuştu.Sohbet ediyorduk.Gözüm cama kaydı ve 2. kapsül bizden uzaklaşıyordu.Halisünasyon gördüğümü zannettim ama gerçekti!Uzak menzilli telsizle onlara sorular sordum.Onlarda neden olduğunu bilmiyordu.Ben bu olaya onları rahatlatmak için olumlu yönden bakmaya başladım.Bu arada telsize Carl geldi ve bilgece konuşmaya başladı.Bu olaydan 10 gün sonra farklı noktalara iniş yaptık.

Chris'den:
10. gündü ve herşey güzeldi. Sonra Bob "2. kapsül uzaklaşıyor!" diye bağırdı. Herkes koşuşturmaya başladı. İnsanlar olaylara niye böule tepki verirler hiç anlamam. Alt tarafı teknik bir arızadır ve düzeltilebilir. Nasıl olacağını da biliyorum ama kapsülün bilgisayatı benim bilgisayarlarımdan daha farklıydı. Bende Carlla paylaşmaya karar verdim ve telsizle tek tek anlatmaya başladım. Son anda kurtardık. Sadece aynı yere inmedik. Onlar daha uzağa düştüler.

Baranalp'den:
Gemiye binişimizden 10 gün geçti. Diğerleriyle sohbet ediyordum. Daha sonra Aiman ile mobilden satranç oynadık. Bu sırada herkesin koşuşturmasıyla ayaklandık. 2.kapsülün ayrıldığını gördüm. Daha sonra Carl'a yardım ettim ve ınları zar zor kurtardık ve Aiman yanıma geldi. Ona olanları anlattım. Oyuna döndüğümüzde Aiman beni yendi. Duyduğuma göre gemide satranç birincisiymiş. Neyse, 10 gün daha böyle geçti ve 2. kapsül bizden biraz daha uzağa indi. Ortam dünyaya benziyordu. Gemiden biraz daha nemliydi.

Carl'dan:
1. kapsülün de yardımıyla kurtulduk ve uzakta olsak ta aynı gezegene düştük. Henüz birbirimizin yanına gitmedik çünkü, tehlikeli olabilir. Chris'in yaptığı robotu doğada keşifte kullanıyorum. Şimdilik birşey yok ve 1. kapsüle yaklaştı. Büyük ihtimalle tehlike yok. 1. kapsülün bulunduğu alan araştırma için biz 1. kapsüle gideceğiz. Ben kendimce silahlı birilerini yanıma alarak ufak bir keşif gezisi yaptım. Etraf güzel ve temiz görünüyor. Diğer gemilerin liderleriyle iletişime geçtim. 12 kapsülden 6'sı varmış. 1 tane kişi bir gezegende ölmüş. Böyle birşeyin bizim gezegende olmaması için elimden geleni yapacağım.

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin