2.Bölüm:Kaynaşma

21 1 0
                                    

Bob'dan:
Bugün bizi grubumuzlakaynaştırmak için topluyorlar. Bizim grubun yiyecek bölümündeki 9. masaya gitmesi gerekiyordu.Ben vardığımda masada 1 oğlan ve 1 kız konuşuyordu.Oğlan benim yaşlarımdaydı.Kız ise tahminen 16 yaşındaydı.Onların yanına gidip oturdum.Oğlanın adı "Chris" imiş.Kızın adı da"Sue"imiş.Ben de tanıştım ve sohbet etmeye başladık.Sonra birkaç kişi daha geldi ve onlarla da kaynaştık.Sonra grup tamamlandı ve kaynaşma bitti.

Chris'den:
Bugün bizi grubumuzla buluşturdular. Benim için heyecan verici birşey değildi. Ben uzak bir köşeye oturdum. Arkadaş olmayıpek sevmem. Yanıma "Sue" diye bir kız geldi ve konuşmaya başladık. İyi bir kıza benziyordu ama hala arkadaş olma taraftarı değilim. Sonra yanıma "Bob" adında bir çocuk geldi çok konuşmadık.

Baranalp'den:
Bilimsel araştırmalara devam ediyorum. Saat 11'de konser olacakmış. Oraya gitmeyi düşünüyorum. Bilimsel araştırma grubunda en küçük olduğum için ayak işlerini ben yapıyorum. Gezegenlere gidecek insanları bululturma görevini bana verdiler. Sarı gezegene decek olanları sevdim. Bu can sıkıcı gemide belki ilk arkadaşlarım onlar olabilirler. Zaten o gruptan "Carl" adında biri ile tanıştım. Onunla kaynaşmayı düşünüyorum.

Carl'dan:
Herkes kaynaştı ama ben hala yalnızım. "Baranalp" diye bir Türk var. Yaşı küçük ama olgun bir çocuk. Onu biraz sevdim. Zeki birine benziyor. Beraber yürüyüşe çıktım. "Ernesto" diye birisiyle sohbet ettim. İyi biriydi. Ekibim zeki ve iyi kişilerden oluştuğu için şanslıyım galiba. Keşife sayılı gün kaldı ve sonumu merak ediyorum. Bizim sayemizde insanlar bir gezegene mi yerleşecek yoksa orada olup çürüyeceğiz mi?

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin