1.Bölüm:Gemide

36 1 0
                                    

Dünyadaki yaşam bitti çünkü ozon tabakası inceldi ve bu durumu fark edenler kocaman bir gemi yaptılar. Bu geminin adı "J-90" idi. Gezegen ararken insanlar güneş sistemine benzeyen bir sistem buldular bu sistemde 6 tane gezegen var.Bu gezegenlere altı tabe grup gönderilecek. Bu gruplar 12 kişilik 6 kız, 6 erkek.

Bob'dan:
Bu yolculuk çok uzun sürdü. Ben doğmadan 500 yıl önce yola çıkmışız ve şimdi A113 sistemindeyiz. Odamdayım ve uzayı izliyorum. Benim odam çok güzel bir yerde çünkü 6 gezegeni de görebiliyorum. Yıldız S-89'a en yakın gezegen turuncu, 2.'si kırmızı, 3.'sü mavi, 4.'sü sarı, 5.'si kahverengi, 6.'sı yeşil. Benim olduğum grup 4. gezegene yani sarı olana gidecek. Orada nelerle karşılaşacağımızı bilmiyorum.

Chris' den:
Bu yolculuk hiç bitmeyecek gibi. 500 yıldır insanlığın son kırıntıları bu gemide doğup ölüyor. Gemide arkadaşım da yok ve ben araştırmacı olarak yetiştiriliyorum. Yani bir gezegen bulununca keşif için gidiyorum. Annemle babam 5 yıl önce öldü. Onlarda araştırmacı bir gruptandı. Bir gezegeni incelerken bir yaratık tarafından öldürüldüler. Gemide eğlenebilecek bir çok etkinlik var ama ilgimi pek çekmiyor. Benim ilgimi çeken şeyler odamda yaptığım kullanışlı bir uzay giysisi yapma çalışmalarım. Bir sonraki araştırmacı grup olarak keşfimiz 5 gün sonra olacak.

Baranalp'den:
Doğduğumdan beri dışarıya hiç çıkmadım. Yaşıtlarımın aksine ben bilimsel deneyler yapıyorum. Keşfedilen yerlere yerleşeceğimiz zaman yapılacak yaşam yerlerini tasarlıyorum. Babamı araştırmalarda kaybettik, annem ise çok yaşlı. Ona ben bakıyorum. Ablam ise gemide insanlara hizmet veriyor,benden 4 yaş büyük. Yaşam şimdilik sıkıcı, en azından yakında etkinlikler başlayacak.

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin