12. Bölüm:Yaşamın Bölgesi(Devam)

3 1 0
                                    

Baranalp'den:
Bugün kahvaltımı yaparken bir mesaj geldi. Birazdan aba gemiden 5 uçak gelecekmiş. Zaten Aiman ile Jessica olmadığı için 10 kişi gideceğiz. Bizde hazırlandık. Dışarıda gemiyi beklemeye başladık. Daha sonra aklıma birşey geldi. Gemi ile bu gezegen arasındaki zaman farkı 30 dk'ydi. Uçaklar bu yüzden gecikmişti. Uçaklar geldiğinde ben ve Shonvi kuzeye gittik. Gökyüzünde uçarken bir şey göremedim. Shonvi ise her yerde küçük delikler görmüş. Aklıma birşey takıldı ya bu hayvanlar yer altında yaşıyorsa? Okuduğum bir kitapta asırlar önce dünyada yaşayan bir hayvan - adı köstebekti- yeraltında yaşıyordu. Buradaki delikler çok küçüktü ama belki büyüklerini de bulabiliriz. Bunu onlara söylemeden biraz daha araştıracağım. Yanlış bilgi vermek istemem.

Carl'dan :
Ben ana gemiden gelen uçaktaki pilotla salgını konuşurken ernesto mesaj attı. Mesajında konuşmamız gerek demişti. Uçak gittikten bikaç gün sonra yemekhanede buluştuk.Ernesto Tambry’e açılmış. Çok sevindim ama o biraz üzgün gibiydi. Sebebini sordum ve o “ Ona açıldım ama o şaşırdı ve cevap vermedi “ dedi. Tam bişey soylicektim Baranalp geldi ve keşif uçaklarının geldiğini söyledi. Dışarı çıktım ama Bob'u göreneyince yatağında olacağını düşünüp onu çağırdım. Son model ve çok güzel uçaklardı. Ben Tris ile takımdım yine bizim incelediğimiz yerde fırtına oldu ve yere indik. Bikaç canavar vardı ama bize saldırmadılar. Fırtına dindi ve yine keşife başladık. Bişey bulamadık ve geri döndük. Herkes aynıydı. Bob ve Chris yeraltında yaşam olabileceğini söylediler. Mantıklıydı zaten başka bir mantıklı açıklaması yoktu bence. Hemen ana gemiyle konuştum. Olanları söyledim ve fikri sundum. Toplantı yapıcaklarmış. Eğer olumlu şonuçlanırsa bize araç ve ekipman göndericeklermiş.

Ernesto'dan:
Ben doğuya doğru giden uçağa bindim.Tambry batıya gidiyordu.Biraz ilerledikten sonra sıkılmaya başlamıştımki uzakta bir yarık gördüm herkese haber verdim(gemideki).İçeriye girdik,çok karanlıktı fenerleri açtığımızda hiçbirşey göremedik.Birazdaha derine indiğimizdeyse heryer ağaçlarla doluydu.İlk başta şaşırdım ışık olmadan bitkiler nasıl büyümüştü?Sonradan ilerideki ışık kaynağını gördüm:lavlar.Fenerleri kapattık çünkü lavlar güneş yerine geçiyordu.Çok garip canlılar vardı.Mesela kirpiye benzer bir canlı ama tek dikeni vardı ve o dikeni bize fırlattı.Attığı diken camı delmişti ve dikeni tekrar çıktı.Birdaha attı ama biz sağa kaçtık sonra metal bir kolla bir tüy kopardı ve uzaklaştık.Çok garip ve muazzam bir yerdi burası.Burayı araştırmak için sabırsızlanıyorum.

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin