12.Bölüm:Yaşamın Bölgesi

19 2 0
                                    

Bob'dan:
Gemiden bir uçak geldi. Biz birden fazla uçak bekliyorduk o uçağın sürücüsüne sorunca Aiman ve Jessica'yı almak için geldiğini söyledi. "Neden" diye sorunca da "Gemide bir salgın başladı onlara ihtiyaç var." dedi. Ben hemen Aiman ve Jessica'yı çağırdım. Onlarla vedalaştık ve gemiye döndüler. Onlar gidince kapsülğmüze geri döndüm ve odamda volta atmaya başşadım. Acaba bu hayvanlar nereden geliyor?Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorum ama yanıma Sky geldi. Bir anda heyecanlandım ve kızarsığımı hissettim. Bana "Ne oldu?" dedi. Ben başta neyi kastettiğini anlamadım ama sonra ona dik dik bakfığım fark ettim. Biraz utandım. Nedense bir anda onu öpmek istedim ama kendime engel oldum çünkü bunun için daha çok erken. Sonuç olarak onu sevdiğimi bile bilmiyordu. Bir an düşündüm... onu sevdiğimi bile bilmiyordu. Ona itiraf etmeye karar verdim. Cesaretimi toplayıp söyledim. Sky afalladı ve birsüre yerinde saydı. Sonrada çekip gitti. İçimden hislerimin karşılıklı olmasını diledim. Bir süre yatağıma uzandım. Ortalama 20-25 dk sonra Carl geldi ve onların geldiğini haber verdi ve dışarı çıktık. Gözlerim ilk olarak Sky'ı aradı. O da buradaydı ama bana bakmaktan kaçınıyordu.
Ama ben ona itiraf ettiğim için rahatlamış hissediyorum. Toplam 5 uçak vardı. Herkes istediklerine bindi. Ben boş boş etrafa bakarken Chris gelip bana "Bob iyi misin?" dedi. Bende "İyiyim."dedim. Uçaklara bindik. Benim olduğum uçak güneye gidecekti. Yoldayken Sky'la hiç konuşmadık. Beni endişelendiren şey ise hiç göz teması kurmadık!!! Güney bölgesinde hiçbir kanıt yoktu. Aklıma bir düşünce geldi ya yaşam yer altındaysa? Bunu Sky ile paylaşmak istedim ama düşünceler içindeydi. Uçaktan inince bu fikri onlarla paylaşacağım.

Chris'den:
Bugün ana gemiden bir uçak geldi. Aiman ve Jessica'ı almak içinmiş. Gemide bir salgın olduğunu söyledi. Aklıma salgının neden başladığıyla ilgili bir soru takıldı. Sonra fark ettim ki diğer gezegenleri aramaya giden bazı gruplar gemiye geri dönmüştü ve onlar gezegenlerinden virüs getirmiş olabilirlerdi.Neyse beni pek ilgilendirmiyor. Araştırma için gemiden 5 uçak geldi. Benim olduğum grup batıya gidiyordu. Gittikçe araştırdık ama kaydadeğer birşey bulamadık. Yaşam izi yoktu. Acaba bu hayvanlar nasıl yaşamaya başlamıştı? Buradan gördüğüm kadarıyla gezegenin yüzeyinde yaşam yoktu. O hayvanlar yeraltında üremiş olabilirlerdi. Birşey demek için çok erken dönüşte diğerleriyle buluşup ona göre karar vereceğim. Bugün keşfe çıkmadan önce Bob çok garipti. Sanırım sıradan aşk meseleleri. Ben anlamıyorum aşkı neden bu kadar önemsiyorlar. Bence aşk sonunda kalp kırıklığı olan birşey. Neyse benim aşkla pek alakam yok diğerlerinden de banane!

P-12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin