Necítím nic. Taková je smrt? Takové je zemřít? Po pár okamžicích si začnu uvědomovat ostrou bolest hlavy a teplo, které obklopuje mé tělo.
Možná je smrt ta nejhorší kocovina na světě. Možná jsem nakažený. Třeba se takhle cítí. Šílená bolest hlavy, pocit že jste živý, ale své tělo neovládáte. Možná je tohle jen mé vědomí a tělo si dělá co chce.
Zkusmo jsem pohnul rukou. Díky bohu ovládám ji. Takže jsem asi naživu.
,,Harry? Slyšíš mě?" Vzdáleně ke mě doléhá hlas Hermiony. Zkusím otevřít oči. Ostré světlo se mi zařezává do hlavy. Hned je zase zavřu.,,Co se stalo?" Přesně jak jsem očekával. Můj hlas je tak cizí. Jako kdybych několik dní nepil.
,,Strhli tě pod sebe, uhodil jsi se do hlavy, myslím že máš otřes mozku. Naštěstí George hned zareagoval a vytáhl tě." Chtěl jsem přikývnout, ale s pohybem hlavy jako by se mi do mozku zařezávali miliony střepů.
,,Napít." Hermiona ihned přeskočila se sklenkou vody a pomohla mi.
,,Odpočiň si Harry." S tím mě zde nechala a já téměř okamžitě upadl do spánku.,,Víš Harry, možná jsi měl nechat vybrat film mě." Ozve se po chvíli Draco. Na další rande jsme ho pozval k sobě na večeři. Teď už najezení jsme, s popcornem a sklenkou vína, leželi na gauči a sledovali film.
Draco mě nechal vybrat, ale celých deset minut filmu si na můj výběr stezoval.
,,Příště můžeš vybírat ty, ale teď už si zacpy pusu a sleduj." Nacpal jsem mu hrst popcornu do pusy. Jen, abych zkontroloval situaci jsem se na něj podíval, propaloval mě pohledem. Nevydržel jsem a začal se smát.Draco sežvýkal popcorn a založil si ruce na prsou.
,,Vtipný Pottere. Jako malej." Odfrknul si.
,,Snad by jsi se nezlobil." Přitáhnul jsem si ho k sobě a políbil na našpulené rty.
,,Vlastně ani ne." Se smíchem mě povalil na pohovku a přitiskl se na mé rty. Vášnivě mě líbal. Jednu ruku zabořil do mých vlasů a druhou se dostával pod tričko.Přitáhnul jsem si jeho boky blíž ke mě. Cítil jsem jeho vzrušení stejně jako on moje. Jeho rty si našly cestičku na můj krk a jemně mě kousnul. Neudržel jsem vzdech.
Přetáhnul mi tričko a mokrými polibky putoval po mém těle až k mým kalhotům.
,,Draco." Hlasitě jsem vydechl, když se dotknul mé erekce přes látku kalhot.
,,Ano zlato?" Nevinně na mě zamrkal, vytáhnul se zpět nahoru a políbil mě na rty. Potom se odtáhnul úplně, do klína si položil misku s popcornem a zaujatě sledoval obrazovku.Vykulil jsem oči a hned na to zavrčel.
,,Tak to ne Malfoy." S jiskřičkama v očích se na mě otočil právě ve chvíli, kdy jsem po něm skočil.Dnes se probouzím bez tebe, tvého obětí, tvého úsměvu po páté. Každá má myšlenka, každá buňka mého těla patří tobě. Mé srdce krvácí bez toho tvého.
Vydrž lásko, najdu tě.Tak jo omlouvám se, že včera nevyšla kapitola. Úplně jsem zapomněla 😀 byl to náročný den.
Dnes tedy vyjdou hned dvě 😊
Alex
ČTEŠ
Živý mezi mrtvými
FantasyDOKONČENO Svět se zbláznil. Nic není jako dřív a všem jde o život. Mrtvý mrtvými nezůstávají a druhý život není nic o co by někdo stál. Happyend 21.4.2021 #6 zombie 21.4.2021 #75 drarry