,,Harry já se nudím." Fňukal mi Draco do telefonu.
,,Co mám dělat? Nic nedávají, seriály mě nebaví, čtení mě taky nebaví, práci mám hotovou na týdny dopředu, aspoň papírově a ty jsi furt v práci."
,,Slibuju, že dnes přijdu brzo. Už tu dodělám posledních pár věci a jedu za tebou. Vydrž ještě chvíli a pak se budeme nudit spolu." Chtěl by se jít projít ven, ale to nejde.Podle všeho to nebyla nehoda, ale útok mířený na mého blonďáka. Před domem stojí policejní hlídka, Draco zkoušel že by měl do parku doprovod, ale já nemůžu a nikomu jinému nevěřím natolik, že by mi ho ochránil.
,,Jak dlouho ještě?" Řekl podrážděně. Copak můžu přiznat, že nic nemám? Copak můžu přiznat, že selhávám?
,,Ještě to musíš vydržet zlato. Prosím." Řekl jsem prosebně.
,,Za jak dlouho budeš doma Harry?"
,,Asi do hodiny." Podíval jsem se na hromadu papíru a povzdechl si. To je práce aspoň na čtyři hodiny, ale to mu nemůžu udělat.
,,Takže to mám tak akorát dost času se připravit." Najednou v jeho hlase byla znatelná touha.Polkl jsem.
,,Na co připravit?"
,,Na ten úžasný sex, který dnes budeme mít."
,,Jak..jak se chceš připravovat?" Draco.
,,Dlouhou horkou sprchou, pořádně se namydlit, nechat stékat kapky vody po mém nahém těle." Skoro jsme slyšel jak se kousl do rtu a vzdechl.
,,Draco." Zachraptěl jsem a zkontroloval, že jsou dveře zavřený.
,,Chci, aby jsi se sebe dotýkal. Pohlaď se po břiše." Řekl jsem rozkazovačně.
,,Mmm, ano Harry. "
,,Co máš na sobě?" Zeptal jsem se s jasným vzrušením v hlase.
,,To co na mě máš nejradši, nic." Polkl jsem. Představa jak Draco leží na gauči, nahý a dotýká se sám sebe.Pocítil jsem vzrůstající erekci.
,,Dej nohy od sebe. Udělej si pohodlí lásko a hezky se pohlaď." Zavřel jsem oči a predstavoval si to.
,,Budeš dělat přesně to co ti říkám." Rozkázal jsem.
,,Ano, budu." Cítil jsem jeho vášeň a vzrušení i na tu dálku co nás dělila.
,,Vezmi svůj penis do ruky a pohlaď si žalud. Pomalu nespěchej." Slyšel jsem Dracův dech v telefonu.
,,Teď začni pomalu pohybovat rukou. Pomalu Draco." Upozornil jsem ho, vím jak je horlivý. Na sex ani jiné intimnosti mezi námi zatím nedošlo, ale i u mazlení byl Draco někdy velmi nedočkavý.,,Polož telefon vedle sebe a promni si bradavku, zmáčkni ji." Draco usykl.
,,Zrychli své pohyby Draco, zrychli a pořádně si ho zmáčkni." V kalhotech mě tlačila vlastní erekce a Dracovi vzdechy tomu moc nepomáhaly.
,,Chci, aby jsi mi řekl než budeš. Řekni mi až se to bude blížit. Chci tě slyšet při orgasmu, chci vědět že přichází." Dracovi vzdechy zesílily a Harry slyšel jak je jeho dech rychlejší.
,,Harry..Harry už." Sténal mu do telefonu.
,,Přestaň, teď hned přestaň." Přikázal jsem a balil rychle věci.
,,Harry! To nemyslíš vážně!" Řekl naštvaně a značně frustrovaně.
,,Smrtelně vážně. Slíbil jsi, že udeláš vše co budu chtít." Vyběhl jsem z kanceláře rovnou ke svému autu. Domů to mám pět minut jízdy.
,,Ale ne tohle, Harry. No tak prosím." Zaškemral.
,,Lásko i když se mi líbí tvé prošení má odpověď je stále ne." Usmál jsem se.
,,Proč mi to sakra děláš?" Teď už byl jednoznačně naštvaný.
,,Draco jestli neposlechneš, zjistím to." Varoval jsem ho a získával čas. Už jsem byl téměř u domu.
,,Harry, no tak. Ještě hodinu budeš v práci a já to potřebuju." Zaparkoval jsem.
,,Dobře můžeš se pomalu začít honit. Ale pomalu." Slyšel jsem jeho radostné vypísknutí a vzápětí roztoužený vzdych. Pořád byl blízko.
,,Chci rychleji zlato, prosím." Ano tak blízko.
,,Ne, nespěchej." Vyběhl jsem schody. Bral jsem je po dvou, tak rychle jak mi to vlastní vzrušení dovolovalo.
,,Prosím, prosím." Usmál jsem se.
,,Tak přidej zlato." To už jsem potichu odemykal dveře a právě když jsem vcházel do obýváku Draco hlasitě zavzdychal. Ten pohled byl dokonalý, blonďaté prameny mu spadaly do obličeje, lehce se červenal a jeho ruka zběsile sjížděla po penise.Rychle jsem skopnul boty, odhodil bundu, přiskočil k Dracovi a celou jeho délku schoval do mých úst.
Draco překvapeně vyjekl a hned jak zjistil, že jsem to já, zajel rukou do mých vlasů a přitáhl si mě blíž ke svému klínu.
,,Harry!" Naposledy mi bokama přirazil do pusy a jeho sperma mi zaplnilo pusu.Ještě vydýchával orgasmus, když jsem si ho stáhnul pod sebe a hluboce ho políbil.
,,Říkal jsi něco o sexu?" Zaculil jsem se.Hleděl jsem na ubíhající krajinu a na tváři měl úsměv.
Miluju tě lásko. Nevzdám se. Osm dnů. Já tě získám zpět. Najdu tě!Zdravím!
Dnešní část je extra dlouhá, ale nechtěla jsem ji rozdělovat. Moc si na to nezvykejte 😀😀
Příště zase bude více aktuálního dění.
Tuhle kapitolu jsem si fakt užila 😀 co na ni říkáte vy?Zároveň oznamuji, že další díl bude až v pondělí. O víkendu budu připojení a ani bych na to neměla tolik času kolik potřebuji.
Alex
ČTEŠ
Živý mezi mrtvými
FantasyDOKONČENO Svět se zbláznil. Nic není jako dřív a všem jde o život. Mrtvý mrtvými nezůstávají a druhý život není nic o co by někdo stál. Happyend 21.4.2021 #6 zombie 21.4.2021 #75 drarry