Benvenuto

1K 110 231
                                    


Copyright
Kujdes, te gjith te drejtat jan te reservuara

Plagji esht nje Krim.
Historia esht e mrojtur nga te drejtat e autorit.
Çdo tentativ pronsie e pa shperblyer,
ose riprodhim total, ose parcijal te historis, eshte e denuar sipas ligjeve penale. Mos bej prov.

Kam nje lidhje mishtore me kete histori.
Po, kam syrin bionic, prandaj ky mesazh eshte per te gjith ata qe bejne te shkathtin duke kopiuar: Kopioni sikur vetem i gjo( Sikur i gjo te vogel, edhe dijeni se nuk e them vetem per ta thon: Copijo tramen, ose dialogon, pershkrimin apo i karakterizim, edhe sikur i thu te vogel te copiosh) Dije qe un kam per ta kuptu.
Kshuqe mos bej prov.
Kush me njef e din qe jam nje person shum i disponueshem, por po me more i gje qe e kam per qef, behem ujk.
Nuk tallem do e paguash shtrejt.
Edhe po qe minoren, nuk me intereson, ajo qe esht e imja esht e imja. Mos bej prov ta prekesh duke e kopjuar.

Mir, tani qe i paralajmeruam edhe hajdutet e mençur...

Ju jap mirseardhjen.

Ne radh te par Dua te falenderoj qe zgjothe te lexosh kete histori.🖤
Nuk e di ca te pruri deri ketu,
kopertina, apo publiziteti i duelit, ndoshta rastesia, apo kuriositeti, po dije se un te falenderoj vertet.🙇‍♂️

Nese je nji nga ndjekesit e historis qe kam shkruar me par, dua te them se ky liber esht komplet ndryshe.

Un ju keshilloj ta lexoni me muziken e pianos qe kam ven ne disposizion, ne kuadrin foto/video ne cdo kapitull.
Jam i apasionuar pas pianos dhe cdo kapitull e kam shkruar duke degjiar melodin e pianoforte-s.
Ështe nje keshill e imja per te ber te mundur qe te perzill sa me shum emocione tek ti nderkoh qe e lexon kapitullin.
Nuk mendoj qe melodia do te te besdisi ne ndonje menyr, kshuqe mer pak koh per veten tende, mbyllu ne nje dhom ose vendos kufjet ne vesh, dhe mirsevjen ne kete bot plot ndjenja.

Ky liber tregon historin e nje jete te gervishtur nga plag te thella.
E kaluara qe rikthehet ne presenten.

Erresira e nates dhe drita e dites.
Ku bashkohen vetem ne perendim dhe agim, plot ngjyra dhe ndjenja.

Jam perpjekur ta bie ne kete histori.
Me vjen keq tju them qe per fatin tim te mjer nuk kam nje fjalor te pasur per shkak edhe te jeteses jasht vendit.
Nese dallon gabime shkrimore ose fjal jo shiptare do me beje nje nder nese do ma tregoje, do me ndimoje shum.

Nje falenderim shum i madh i takon EdliraS per kohen qe po i dedikon kesaj historie duke korigjuar gabimet drejtshkrimore. ♡ ♡ 🖤 ♡ ♡

Tani qe i tham edhe keto..
Mirse vjen ne

GERVISHTJE NE SHPIRT

DevidX

Gervishtje ne shpirtWhere stories live. Discover now