Chi guarda e tace

388 91 215
                                    

Mund ta lexosh me melodine
me siper ne sfond..?

Non ti ama chi amor,
ti dice,
Ma ti ama chi ti guarda
e tace.
⬇️
Nuk te dashuron, kush dashuri
te thote,
po te dashuron ai qe te shikon
dhe hesht.

[Shakespeare]

~●~


             CHI GUARDA E TACE


Zgjohem heret dhe vrapi eshte gjeja e pare qe kam ne plan. Si cdo mengjes.
Me ndihmon ti kem mendimet e qarta ne cdo aspekt.

Adhuroja momentin kur dielli ishte akoma i sapozgjuar, adhuroja ngjyrat e qellit.
Dukej gati plot dhimbje, plot plage te fresketa dhe i tregonte me ngjyren e portokalltë qe e pikturonte ne anen e diellit.

Plage qe i kishte fituar nga nje lufte per te mundur erresiren e nates!

Me pelqente vesa e mengjesit, adhuroja kur e ndjeja ne lekure, me dukej si vello e lagur plot lot!

Me pelqente bari i njome dhe i lagur nga vesa, aty fshiheshin lotet e derdhur gjate nates.

Me pelqente kur i ndjeja muskujt e kembes qe terhiqeshin ne cdo hap vrapi, duke shkelur po ate barin e njome dhe te lagur nga vesa.

Dukesha plot fuqi, gati si nje kafshe e eger dhe e lire.

Me pelqente te shikoja vendet e qeta pa njerez dhe pa rremuje.
Thjesht qetesia dhe une qe kapja cdo mrekulli te natyres, e cila po zgjohej nga erresira qe sapo kishte mundur ne betejen e fundit.

Mengjesi dilte gjithmone me naivitetin e fitores pa menduar qe do te kthehej perseri erresira.
Pa menduar faktin se betejat nuk do mbaronin kurre.

Me pelqente , sepse peisazhi do mbulohej perseri me vellon e nates.

                                 ***

Kur u ktheva ne shtepi, hoqa lodhjen e vrapit me nje dush  te nxehtë.

Uji shume i nxehte mbi lekur me çlodhte.
Ta ndjeja si me gervishte poret ,ishte e nevojshme dhe e shpeshte ne deshirat e mia.
Ndjenja e djegjes me mbulon mendimet, ne cdo pike uji mbi lekure.

Me qetesonte.
Me pelqente.

Shtepia e madhe dhe e vetmuar, qendronte e heshtur gjithmone.
Vetem prezenca ime ndihej ne ate shtepi.

Pas nje mengjesi te vetmuar shkova ne dhome per t'u veshur, gati per nje dite pune, i mbyllur ne zyre.

Imazhi ne pasqyre reflektonte figuren time te veshur si nje profesional.
Ngjyra e zeze dominonte mbi gjithcka.
Kemisha , xhaketa dhe pantalloonat te qepur mbi trup ishin gjithmon po te zeza ; kepucet po ashtu.

Floket me ngjyren e korbit me binin lehte mbi vetullen e prerë, te kuruar mire.
Syte e zinj qendronin pa treguar asnje emocion tjeter pervec asaj te boshllekut.

Marr fryme thelle per nje kohe te gjate, me syte mbyllur, dhe shfryhem neper hunde.
Marr valixhen e punes me dokumentet, dhe mundohem te besoj se do jete nje dite pa shume zhurme.

Sapo del nga rezidenca e futesh ne qytet, zhurma, smogu dhe rremuja dominojne kudo.
Njerez te humbur neper planet e dites gjenden kudo.

Drita e forte e dites dhe nxehtesia e saj te mbyt ne frymemarrje.
Vendos syzet e diellit per te veshur ,me sado pak erresire, driten vezulluese te diellit.

Sapo mberrij ne Kompani, zbres nga makina dhe ngre shikimin lart duke veshtruar ndertesen e lartë ku qendroj i mbyllur gati cdo dite.

...I burgosur nga korrupsioni i jetes se diteve te sotme ,qe na vjedh vetem kohe te shtrenjte jetese.

Paraja dhe pushteti kane dominuar mbi bukurine dhe lirine e jetes.

Ajri i kondicionuar me rrethon menjehere sapo futem brenda kompanise. Muzika e lehte ne ashensor ben qe ngjitja te jete me pak e bezdisur.

Kur porta e ashensorit hapet, Ana esht aty perballe duke me informuar per planet e dites.

Mberrij ne zyren time bashke me Anen qe me ndjek duke folur dhe duke shkruar ne kartelen e takimeve.

Ulem ne karrige dhe shoh dosjet ne tavoline  gati per te kontrolluar statistikat e kompanise.

Marr kafen e nxehte mbi tavoline dhe i hedh nje sy projektit te ri, duke shijuar pijen e erret.

" Zoti Miller, pas pak fillojme me zgjedhjen e arkitektit qe do te bashkpunoje  per projektin e Dubait."

"Zgjidhe ti, ke vite ketu dhe je mjaft e afte per kete pune."- i thash Anes me shikimin dhe perqendrimin ne kartelen e projektit.

" Si thua sikur te zgjedh tre arkitektet me te miret dhe ti kaloj ktu per te vendosur ju vete."
Vazhdoi Ana me pasigurite e saj.

" 2 " Ja preva shkurt, per te mos e zgjatur me gjera jo shume te rendesishme qe te marrin kohe kot.

" Dhe 2 do te jene. Une po largohem atehere."

Me ne fund mbeta vetem dhe fillova te kontrolloj te ardhurat dhe levizjet brenda kompanise.
Kohet e fundit jemi rritur shum ne industrine e arkitektures dhe projektet jane perfunduar me sukses, gje qe beri te pretendojme per me lart.

Projekti i rradhes ku duam te veme dore ndodhet ne tratative me disa sheike, ne Dubai.
Nese lidhim kontraten, projekti i nderteses do te projektohet nga kompania jone.
Sipas aksionereve te tjere na duhet nje tjeter Arkitekt per nje fryme me te re, edhe pse une jam kunder.

Pas shume dosjeve dhe kontrollesh , pa e kuptuar vjen ora e drekes.

Nrihem i lodhur mendurisht dhe vendos syset e errta per te shmangur driten e djellit dhe dal nga studjio.

Verej shume persona ne sallen e pritjes dhe Anen qe po i ben intervistat arkiteteve te ri.

Vazhdoj drejt ashensorit dhe pa kthyer koken degjoj porten qe hapet, pastaj nje zhurme e zhuzhitur,
hapa te shpejte,
dhe,
 perplaset mbi mua.

Qendroj i palevizur dhe shikoj personin e rremujshem qe me erdhi perballe duke u perplasur ne kraharorin tim!

" Oh me fal, me fal, jam me vonese, nuk duhet te jem me vonese pikerisht sot, me fal, nuk mundem mirupafshim."

Filloj te brockulliste pa me pare fare ne fytyre, mori ekuilibrin, regulloi canten mbi shpatull dhe ktheu trupin duke u zhdukur nga shikimi im me shpejtesi, gati sa s'po rrezohej nga nxitimi!

Flutur budallaqe..

...cfare ben ketu!?


                    -------- ☆--------

Mendimi yt...?
do e vleresoja shume
H

erraa12 Super sajan
Mos harro te votosh nese te pelqen, do te me ndihmoje shume.
☆...Thnx♡

Gervishtje ne shpirtDonde viven las historias. Descúbrelo ahora