Vendosmëria nuk është tjeter vecse besim i brishtë.
Që edhe pse nuk ka shpresë, ajo rritet pa uje dhe pa perkujdesje..{DevidX}
~•~
Thërrime shpirti
Çdo ndjenjë është një copë zemre që pasqyron shpirtin tënd.
E mirë apo e keqe.
E ëmbël apo e hidhur!
Ndjenja gëzimi apo hidhërimi!
Nuk ka shum rëndesi ...
Sepse në të dyja rastet -kur ndjen lumturi, apo kur ndjen trishtim- jane ndjenja....jan ndjenjat ato që i japin emër shpirtit tënd!
Dhe shpirti im e kishte një emër!
Une nuk kujtoja asgjë.
As emrin tim, por nuk mu desh shumë për të kuptuar emrin e shpirtit tim.Nuk ndjehesha e lumtur..
As e qetë!
Isha..Une isha e çorientuar!
E brishtë!
E dobësuar në shpirt nga të gërvishturat që po më rrethonin,
si gjemba ferre të egra, më kishin bllokuar kur dëgjoja urrejtjen që po më helmonte edhe mua..Pak e nga pak !
"Të pata paralajmëruar djalë!
Të pata thënë ti rrije larg vajzës sime."Pa u ndjerë e shikoja helmin e urrejtjes që babai im kishte për të.
"Dhe une të pata thënë, që një gjë e tillë nuk hyn në planet e mia."
E ndjeja vendosmërinë e atij djali që nuk kishte ndërmend të ulte barrierat e vendosmërisë që kishte përtej dhimbjes!
"More ti!
Ti more kriminel i poshtër që të duket vetja i paprekshëm vetem se je i kripur me para.
E kupton që do të t'i thyej turitë, nëse nuk largohesh menjëherë."Çdo fjalë që dëgjoja,
Nuk ishin tieter vetëm se plumba shpërthyes për të vrarë shpirtin e dikujt!"Nuk jam Kriminel.
Nuk e bera qëllimisht.
Nuk desha.
Nuk jam i...
..nuk iki nga këtu."Dhe vendosmëria nuk është tjeter vetëm se besim i brishtë.
Që edhe pse nuk ka shpresë, ajo rritet pa uje dhe pa perkujdesje..
..si një ferrë e egër, me të vetmen qëllim që një ditë te celin trëndafila!Por ajo vendosmëri kurrë nuk çeli trendafila.
Ajo vendosmëri krijoi vetem gjemba të fortë që na rrethuan e na gërvishtën në shpirt !Babai im nuk hodhi më plumba fjalësh drejtë tij.
Do ishte bukur të thoja që e mirkuptoi.
Apo qe i foli me mirkuptim.Jo..
Nuk ishte asnjëra nga këto.
Helmi tanimë e kishte pushtuar deri në shpirt.
Babai im ishte një shpirt i helmuar.
I helmuar nga dhimbja që gati ishte duke humbur vajzën e tij.
I helmuar nga frika që të mos ndodhte perseri, ajo që më shume e friksonte në këtë jetë.
Të ishte një prind pa fëmijë.E goditi!
Një grusht i fortë,
I drejtuar, i programuar, i helmuar,
i drejtuar plot fuqi drejt tij.Drejt djalit që e mori direkt e në fytyrë pa lëvizur!
Pa u spostuar nga frika apo nga dhimbja që u shoqëronte ai grusht.
STAI LEGGENDO
Gervishtje ne shpirt
Romanzi rosa / ChickLit> Po ashtu si nata dhe dita qe bashkohen plot ngjyra dhe ndjenja vetem ne agim dhe perendim, ashtu jan edhe jetet e Kristian e Alena qe takohen vetem ne kujtime dhe rastesi. Por rastesia Djeg, te perzellon per se gjalli dhe ti nuk mund te besh tjet...