Angelo senza Alì

217 54 114
                                    

Ma tu chi sei che
avanzando nel buio
della note inciampi
nei miei piu segreti pensieri?"
⬇️          

Po ti kush je qe
afrohesh ne erresiren
e nates pengohesh
e bie ne sekretet e mendimeve te mia?

{William Shakespeare}

~●~

Angelo senza Alì

Trupi m'u ndal me doren akoma ne braven e deres.
Qendroja i heshtur duke e shikuar gjithe kureshtje.
Syte nuk kishin deshire te largoheshin nga silueta e saj prej  fluture.

Ashtu si Flutura e nates qe terhiqet nga drita neper erresire, po ashtu edhe Alena pa vetedije terhiqete komplet vemendjen time.

Zeri i saj tingellonte i zbehur nga ngjyrat dhe tingujt.

"Çfare...!
Jam, jam e pushuar!?"
Tha me ze te holle duke shikuar Margaret me sy te pabesuar.
"Pse?"

"Je e pushuar dhe kaq. Mund ta grisesh ate kontrate pune qe sapo lidhe ne kete kompani"
Margaret ishte shume e ashper ne tonin e zerit, i fliste gati me inat.

"Une..une nuk po kuptoj..
Pse jam e pushuar qe ne diten e pare?"
Vazhdonte e insistonte Flutura ime e pashprese !

"Urdhera nga lart."
Tha gjith krenari Margaret duke ngritur fytyren per tu dukur me e larte se ajo!
"Mesa duket nuk je e afte per te qene as sekretarja ime.
Bej cudi si pak dite me pare ishe rivalja ime!"
Vazhdonte Margaret me thumbat e saja duke i kujtuar diten e konkursit!

"Cfare po thua?"
E shikon  e brishte, sikur ti mos i degjonte mire fjalet qe po i thoshte Margaret.

"Oh nuk po e them une. Jan fjalet e zotit Kristian"

"Zoti...zoti Kristian!"
Pershperiti Alena duke shikuar me pabesi.
E ndrojtur nga ajo qe po degjonte.

Vetem ne ate moment vura re se sa cuditshem tingellonte emri im ne buzet e saja!

Nuk i perkiste aspak.
Nuk dukej emri im ai qe pershperiti si te isha nje i huaj!

"Po, zoti Kristian, nuk te deshiron ketu. Tani zhduku se boll humbem kohe me ty."
.Ju pergjigj Margaret duke hedhur floket ne ajer per tu kthyer plot drame  ne zyren e saj.

Flutura ime qendroi akoma pa levizur.
Ngyrat i ishin zbehur dhe shikonte boshllekun e humbur ne mendime.

Oh flutura ime e brishte.Erresira nuk eshte per ty. Gjithmone do te kerkosh drite,gjithmone do te vraposh drejt saj. 
Po te bej nje nder qe po te largoj nga ketu...

...nga erresira ime.

E ndoqa me sy, kur u kthye drejt ashensorit me hapa te thyer pa force per te vazhduar. 

Engjelli im pa krah, nuk mund te fluturosh nese nuk ke guxim per tu hedhur nga shkembi.

Ishte vetem nje fragment sekondi, kur u kthye e vendosur!
Nje fragment sekondi, njesoj sikur i nje leshimi nga nje shkemb i larte drejt boshllekut.

Hapat e sigurt trokiten plot vendosmeri dhe ne me pak se 5 sekonda e gjeta perballe meje.

Ndaloi e trembur kur me gjeti ne prag te deres.
Ndaloi kaq afer meje.
Kaq dhunshem, saqe ndjeva ajrin qe u spostua nga floket e saja!

Flladi i lehte me perkedheli fytyren, me pushtoi hundet me esencen e trendafilit qe mbante aroma e saj.

Udhetoi ne ndjenja, ne kujtime, neper vena, e ndaloi ne tru, dhe aty qendroi, e germoi dhe e germoi, thelle e me thelle deri sa gjeti nervat per t'i pushtuar me esencen e saj.

Gervishtje ne shpirtDonde viven las historias. Descúbrelo ahora