#13 Hláška

270 21 3
                                    

*Simon a Izzy jsou spolu v bistru*

"A co je tohle?"

Simon se podíval stejným směrem jako ona. "To je hrabě Borščula."

"Hrabě Borščula?"

Simon pokrčil rameny. "Je to halloweenská výzdoba. Hrabě Borščula  je pro děti. Stejně jako hrabě Čokula nebo jako hrabě Počtář ze Sezame, otevři se." Zeširoka se usmál jejímu nechápavému výrazu. "Víš, ten, co učí děti počítat."

Isabela zavrtěla hlavou. "V televizi dávají pořad, kde děti učí počítat upír?"

"Kdybys to viděla, dávalo by ti to smysl," zamumlal Simon.

"Takový konstrukt ovšem spočívá na mytologickém základě," pronesla Isabela poučujícím tónem typickým pro lovce stínů. "V některých legendách jsou upíři skutečně posedlí počty, a když před ně vysypeš rýži, musejí okamžitě všeho nechat a všechna zrnka spočítat. Samozřejmě že na tom není ani špetka pravdy, stejně jako na těch povídkách o česneku. A upíři by neměli učit děti. Upíři nahánějí hrůzu."

"Díky za výklad," odvětil Simon. "To je jenom taková legrácka, Isabelo. Je to prostě hrabě počtář. Rád počítá, chápeš? A copak dnes hrabě Počtář spořádal, děti? Jednu čokoládovou sušenku, dvě čokoládové sušenky, tři čokoládové sušenky..."

"To nezní moc realisticky."

"A co by se ti líbilo víc? A copak dnes hrabě Počtář spořádal, děti? Jednoho bezbranného vesničana, dva bezbranné vesničany, tři bezbranné vesničany..."

-Nástroje Smrti, Město padlých andělů (Část 1. - Anděl zkázy, Kapitola 1. - Velitel)

-----------------
Simonův neotřelý humor 😅

Den 11. Oblíbená Sizzy scéna?
Pro mě je to scéna z 3x12, kdy Izzy zachrání Simonovi život nebo scéna, kdy se Simon a Izzy skoro políbí v 3x18 💕

Incorrect TSC {cz}Kde žijí příběhy. Začni objevovat