*Alek, Jace, Clary, Izzy a Simon jsou na párty u Magnuse. Jace si chce s Magnusem promluvit, když v tom začne jakýsi upír na Magnuse křičet, že mu někdo nalil svěcenou vodu do nádrže motorky. Poté, co upír chce Magnusovi vyhrožovat, ho Magnus kouzlem donutí odejít*
Jace si pro sebe hvízdnul. "To bylo působivé."
"Myslíš tady ten hysterický výstup?" Magnus obrátil oči ke stropu. "Já vím."
Alek vydal jakýsi přidušený zvuk. Až za chvíli Clary došlo, že to byl smích. Měl by se smát častěji.
"Tu svěcenou vodu jsme mu do nádrže nalili my," řekl.
"ALEKU!" vyjel na něj Jace. "Drž hubu."
"Myslel jsem si to," řekl pobaveně Magnus. "Vy jste mi ale mstiví hajzlíci, co? Víte, že jejich motorky pohánějí ďábelské síly? Pochybuju, že ji dokáže opravit."
"O jednu pijavici s luxusním vozítkem míň," řekl Jace. "Úplně mi krvácí srdce."
*O chvilku později...*
"Potřebujeme si s vámi promluvit. Nejlépe někdy v soukromí."
Magnus pozvedl jedno obočí. No paráda, další, pomyslela si Clary. "Mám nějaký problém se Spolkem?"
"Ne," řekl Jace.
"Pravděpodobně ne," dodal Alek. "Au!" Nasupeně se podíval na Jace, který ho prudce kopl do kotníku.
"Ne," zopakoval Jace. "Můžeme si s vámi promluvit pod pečetí Úmluvy. Pokud nám pomůžete, vše, co řeknete, bude důvěrné."
"A pokud vám nepomůžu?"
Jace rozhodil ruce. Z dlaní mu jasně vystupovaly černě vytetované runy. "Možná se nestane nic. Možná ale dostanete návštěvu z Tichého Města."
Magnusův hlas zněl, jako když teče med po úlomcích ledu. "To je hezké, že mám na vybranou, můj malý lovče stínů."
"Ve skutečnosti na vybranou nemáte."
"Ne, nemám," řekl čaroděj. "Přesně tak jsem to myslel."
-Nástroje Smrti, Město z kostí (Část 2. - Snadný je sestup, Kapitola 12. - Neočekávaný dýchánek)
-----------------
I když to čtu už po sto padesáté, pořád se směju jako idiot 😄"Pravděpodobně ne..." Alecu to je tvůj budoucí manžel 😂
Den 27. Oblíbený outfit?
Vybrat si JEDEN OUTFIT z celého seriálu je nemožné, tak jsem si alespoň vybrala oblíbené outfity hlavních herců (ovšemže je jich mnohem víc, hlavně u Maleca 😍)A ano, vím že všechny tyhle outfity jsou ze 3. série 😅
ČTEŠ
Incorrect TSC {cz}
Humorif you don't ship malec then go away info: ● ke každé hlášce či citátu napíšu přesný výskyt oné části, ať už jedná o seriál nebo o knihu ● vtipy z tumblru pouze překládám, nevymýšlím je ● omlouvám se za případné pravopisné chyby ● všechny postavy pa...