Jediný způsob, jak trvale zranit nebo zabít vlkodlaka, je použít na něj nebeský oheň andělského ostří nebo čisté stříbro. Stříbro se pojí k síle měsíce a zbraně z čistého stříbra vlkodlakům mohou přivodit rány, které se nejen nezahojí, ale jsou také nesmírně bolestivé. Ve zbrojnici každého Institutu nalezneš sekci specializovaných stříbrných zbraní určených právě k tomuto účelu.
Clary: Ukázala jsem tenhle oddíl Lukovi a on zařval a pak půl hodiny dusal po místnosti. Dělala jsem si poznámky.
- očividně zveličují nebezpečí osamocených zdivočelých vlkodlaků. Kodex se tváří, jako by to byly zabijácký bestie srovnatelný se žralokem v Čelistech. Většinu divokých vlkodlaků ve městech zastřelí policajti a v lesích a na venkově buď pojdou hlady, nebo zemřou ve rvačce s medvědem apod.
- Preatoři původně vznikli proto, aby ochránili nově proměněný vlkodlaky, ne aby před nimi chránili civily.
- Ten vzorný podsvěťan , kterýho tu Kodex tak přezíravě zmiňuje, je ve skutečnosti dost urážlivý označení.
- L. jim ukáže, kam si toho svého vzorného podsvěťana můžou strčit
- Přesně proto Spolek bla bla bla, Rada bla bla bla, když já byl ve tvém věku bla bla bla, měli jsme všechno mnohem těžší
-Kodex lovce stínů, Bestiář, část druhá: Podsvěťané (Vlkodlaci, Slabiny)
-----------------
Tohle je úryvek z Kodexu lovce stínů. Četla jsem ho celý a můžu potvrdit, že je to boží.(Neobsahuje placenou propagaci 😂)
Takže jestli budete chtít, klidně jsem občas přidám i něco z něj 👌Den 21. Postava kterou nesnášíš?
Raj. Jak jedna moudrá osoba řekla "R-andom A-nnoying J-erk" 🙄
Ale musím přiznat, že Valentine, Iris a Aldertreeho taky zrovna nemusím.
ČTEŠ
Incorrect TSC {cz}
Humorif you don't ship malec then go away info: ● ke každé hlášce či citátu napíšu přesný výskyt oné části, ať už jedná o seriál nebo o knihu ● vtipy z tumblru pouze překládám, nevymýšlím je ● omlouvám se za případné pravopisné chyby ● všechny postavy pa...