Pohľad Sofii:
Robila som im naschvál nervy aby ma pustili.
,, tak aby ste vedeli. Ja vám nepomôžem. Neprinutíte ma. To mňa by ste mali milovať a nie ju. Som lepšia ako ona "
Pozrela som na nich a zahlásila.
,, si lepšia kurva jedine tak "
Zahudnral Honza.
,, HHHH JA UŽ NEMÔŽEM!! 2 POSRANE MESIACE! A NIČ SOM NENAŠLA OKREM JEDNEJ KNIHY ! "
Skríkla Viky.
,, daj mj tu knihu "
Zobraj ju Honza a chcel otvoriť. Ale nešlo mu to.
,, kurva ona je zalepena?! "
Snažil sa ju otvoriť.
,, uhni ty slaboch "
Strčila som do Honzi a zobrala knihu. Snažila som sa ju otvoriť ale nešlo to.
,, kurva ! "
Naštvala som sa.
,, daj to sem! To dokáže otvoriť len čarodejka "
Povedala Viky a vyrvala mi to z ruky. Hneď to otvorila.
,, keď už si to otvorila, tak si na niečo prišla? "
Pozrela som sa na ňu.
,, potrebujem ešte jedného čarodeja ktorý by mi s tým pomohol. Ale neviem ich žiadnom "
Pozrela sa na nás.
,, A nepozná niekto z nás iného? "
Spýtala sa Vanesa. Všetci sa pozreli na mňa.
,, čo pozeráte? Ja z tade preč nemôžem ísť "
Usmial som sa na nich. Hneď ako som to povedala zaviazali mi ruky a išli so mnou do mesta aby som im našla čarodeja.
,, nič vám neukážem "
Pozrela som sa na dvojčatá.
,, tak to pojde po zlom "
Usmial sa Vita.
,, uuu budeme mať všetci 3 sex? "
Nadržane sa na nás pozrela. Honza prútko zabrzdi a ja som spadla na sedačku.
,, teraz má počúvaj Sofia. Ty už dávno medzi nás nepatríš a to si zapamätaj. Si nič. Si len spomienka. Takže buď nam ukážeš kde je čarodej alebo budeš namiesto spomienky legenda lebo si ťa podrežem."
Vyhražal sa Honza.
,,...Je nedaľeko z tade... Vola sa Samuel Miščík "
Pozrela som sa na okno aby som nemusela sa im pozrieť do očí. Dvojčatá sa len usmiali. Isli sme tam. Pustili ma k nemu.
,, Samo? "
Spytala som sa.
,, Uu Sofia ahoj "
Prišiel za mnou.
,, ahoj, potrebujem od teba jednu maličkosť "
Usmiala som sa.
,, čo potrebuješ? "
Spýtal sa.
,, chcem aby si spoločne s jednou čarodejkou zlomil kliatbu jedného dievčaťa "
Zahudnrala som.
,, Akého dievčaťa ?"
Začal mať záujem.
,, noo... Dajme tomu že je to moja dvojnička "
Pozrela som naňho.
,, mmm to by som si vychutnal. Ale niečo za niečo zlatko"
Pozrel sa na mňa.
,, budeš si môcť dvojničku nechať "
Pošepkala som.
,, platí "
Usmial sa na mňa. Ja som išla ku chalanom aj so Samom.
,, chalani? Toto je Samuel. Bude pomáhať vašej neschopnej čarodejke "
Usmiala som sa a išla do auta. Chalani sa na mňa ken pozreli a išli zo Samom do auta. Keď sme došli Viky sa nás pozrela.
,, on mi má pomôcť? "
,, máš so mnou problém? "
Spýtal sa Samo.
,,prestaňte. Nech to čo najskôr máte "
Pozrel sa na nich naštvane Honza.
,, musíme si dôverovať a keďže je od Sofii moc mu neverím "
Urazila ma Viky. Tá mala sviňa.
,, no dovoľ?! Ja tu nechcem trčať s vami! "
Naštvala som sa a išiel ku schodom.
,, a aby vám bolo jasné. Idem sa osprchovať. Takže ma nerušiť "
Namyslenou chôdzou som išla do kúpeľne.Pohľad Vity:
Nemal som už na Sofiu nervy. Chová sa akoby teraz keď tu nieje Elena je zasa ona. Išiel som do kúpelne kde bola.
,, A dosť Sofia už má nebavíš! "
Skríkol som. Sofia len vykukla a keď má videla vyliezla a ukázala sa celá. Ja som hneď strhol zrak inde.
,, ale noták. Veď si mal Sex so mnou a aj s Elenou. Sme úplne také isté "
Usmiala sa a prišla ku mne.
,, nieste take isté. Ty si beštia.
Ona nie. "
Naštvane som sa jej pozrel do očí.
,, myslíš si že keď bude späť niečo sa zmení? Pche. Nie. Chodí s Honzom. Bude s ním. To si zapamätaj. Ty a Elena už spolu nezdielate budúcnosť Vita "
Pozrela sa na mňa Sofia. Z jednej strany mala pravdu.... Elena bude s Honzom. A ja s tým nič neurobím. Nesmiem, snažila sa nájsť moju zraniteľnú stránku.
,, pokiaľ si mysliš že si mnou nejako budeš manipulovať tak sa míliš. So mnou už dávno nie. Hneď ako sa Elena vráti, ty z tade zmizneš a budem sa modliť aby si sa už nikdy nevrátila "
Dal som jej ručnik a išiel ku dverám.
,, ale keby si ma potreboval. Vieš kde má nájdeš Vita "
Usmiala sa a zaliezla späť do sprchy. Ja som išiel preč.
,, tak čo hovorila? "
Spýtal sa Honza.
,,Debiliny ako vždy "
Usmial som sa a išiel do izby.Pohľad Viky:
Samo mi nesedel. Neviem, nevedela som sa sústrediť pri ňom.
,, môžeš mi povedať prečo sa nesnažíš? Kvôli tebe tu strávime celú večnosť "
Pozrel na mňa Samo.
,, neverim ti. Nemám z teba dobrý pocit! Cítim , akoby si mal niečo v pláne "
Strhla som od neho ruky.
,, bojíš sa. Lebo som Od Sofii. Bojíš sa že sa niečo stane "
Pozrel na nňa. Ja som sa zamyslela a išla k nemu. Chitili sme sa a začali skúšať jedno kúzlo ktoré keď zvládneme, tak zvládneme pomôcť aj Elene. Odratu okolo nás začalo všetko levitovať. Podarilo sa nám to. Ja som sa strašne potešila.
,, Ano! Konečne! "
Začala som sa radovať. Samo sa len usmial.Pohľad Vanesi:
Ležala som na Bleskovi kým poletoval okolo vily.
,, ach Blesk. Keby si vedel aké je to tu ťažké bez Eleny. Sme tu len s Viky a nemá nás kto rozosmievať. Prechádzky po meste niesu tak šialené bez nej. Ani nevieš aké to je hrozné. Aspoň že tu si ty "
Usmiala som sa a pozerala naňho. Odrazu som videla Sofiu so Samom. O niečom sa bavili ale nepočula som o čom. Vzlietla som dole lebo vybehla Viky.
,, Vanesa! Poď dole! Dokážeme vrátiť späť Elenu! "
Skríkla na mňa. Ja som sa začala radovať , dala som Bleska do prívesku a bežala tam. Viky so Samom išli ku Elene a chitili sa za ruky.Pohľad Sama
Elena bola fakt nádherná. Už by som ju aj chcel mať pri sebe. Nechápem ako mohla chodiť s Morrym. Veď je to debil. Aj on aj Vita. Ja som ten praví.
Začali sme vyslovovať kúzlo. Odrazu sviečky začali silno horieť. Dvojčatá, Vanesa , Nikolas a Sofia sa začali pozerať okolo seba. Odrazu sme prestali a pozreli na Elenu. Odrazu otvorila oči a nadýchla sa.
,, ELENA! "
Skríkli všetci okrem mňa a Sofii. Sofia na ňu len zírala a ja som sa kochal krásou.
,, Elena "
Pribehol za ňou Honza. Elena naňho hneď skočila.
,, HONZA "
Pobozkali sa. Vtedy som sa naštval. Začal som žiarliť na Honzu. Je to zasraný vrah a aj tak má Elenu. Toto mu nedarujem.Pohľad Eleny:
Konečne som ich videla. A hlavne Honzu. Tak mi chýbal. Aj keď neviem ako dlho som spala ale som strašne rada že ich vidím.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 2 - Prekliate Dvojničky
RomanceV 1 sérii sa Elena Melody zoznámila s Dvoma celebritami a zároveň dvijčatami Vitov a Morrym s ktorými sa začala kamarátiť ale potom sa z toho stalo niečo viac. zistila tak tiež aj temnú minulosť jedného z dvojčat a tak tiež že je vrah. dozvedela s...