Ahojte! Chcem vám poďakovať za neskutočnú podporu v poslednej dobe. Veľmi si vážim všetky tie pozitívne komentare na túto knihu ❤❤ veľmi si toho vážim. Za to vám chcem poďakovať a prezradim vám že už plánujem 3 časť slávnej dvojky plus nejaké tie špeciály
-----------------------------------------------------------Pohľad Eleny
Išli sme do múzea kde mala byť nejaká vystava čarodejok. Nemali sme tam ani istom ale Viky nás vitiahla. Honza pri mne skoro zaspal a vita sa snažil tváriť že je to zaujímavé zatiaľ čo nikolas hľadal pušku aby sa odstrelil a zachránil pred tou nudou.
Všimla som si jednu blondínku s krátkymi vlasmy. Bola celkom divna. Pozerala na to nauviac ju zaujalo keds a hovorilo niečo o ohni. Nudila som sa tak som zirala na ľudí. Všimla si ma. Hneď som zrak obratila niekde inde. Nakoniec odišla. Bola misia divná no nechala som ju tak. Honza zaspal na mojom ramene.
,, honza stavaj. Spadneme doriti"
Potichu som ho začala budiť.
,, Ja umriem nudou "
Zahundral si.
,, Hhh "
Naštvala som a a presunula. Honza spadol na Zem. Všetci sa na neho pozreli.
,, spadol som no! Čo čumite! "
Skrikol na nich honza. Všetci sa hneď otočili na späť. Po chvíli bolo cítiť dym. Hneď som sa pozrela. Začalo horieť.
,, horí! Evakuácia! "
Skríkol sprievodca a zobra nás preč.
,, boh má vyslyšel a zrovnal toto nudné miesto zo zemou"
Usmial sa Nikolas. Videla som tam to dievča. Stalo a pozeralo ako to hory.
,, hej ty"
Isla som za ňou. Ona sa na mňa len pozrela .
,, Nevieš kto zapalil tu budovu? "
Spýtala som sa.
,, Nie "
Pozrela inde.
,, ehm "
Pozrela som na ňu že jej neverim. Odrazu zaspala a spadla na zem.
,, Em?? What? "
Nechapala som.
,, To ja . Kúzlom som ju uspala "
Zasmiala sa Viky.
,, a vysvetlite mi na čo? Nevieme o nej nič "
Pozrel na nás Vita.
,, oni mi hľadajú ďalšiu opäť Vita"
Usmial sa Honza. Zobrali sme ju domov.Po hodine za zobudila. Pozrela okolo a na nas. Vyzerala dosť znudene.
,, Ty sa nebojíš? "
Nechapal Nikolas.
,, A koho by som mala Nikolas. Teba? Vity? Eleny? Jedine sa môžeme báť tak čarodejky a Honzi"
Usmiala sa.
,, Ako že vieš naše mena "
Nechapal Vita.
,, Hovorila vam Sofia kde z nej urobili vraha? "
Usmiala sa. Všetci sme pochopili až na Nikolasa.
,, O nie.... Znama Sofii "
Pozrel na strop honza.
,, em... Ona s ňou spolupracovala? "
Nechapavo pozrel na nás Nikolas.
,, dobre ráno Nikolas !"
Všetci sme naňho skríkli
,, Ale veď v tej korboráci chceli nadprirodzené javy "
Pozrela som na ňu. Ona sa len usmiala.
,, Uu si celkom mudra dvojnica "
,, máme zadarmo informácie o Sofii a jej bývalej partyi a nemusime sa niekde srať do iného mesta kde aj tak nakoniec vybuchnem aj s autom "
Usmial sa Honza.
,, a ostaneš zaca medzj mŕtvymi :("
Pozrela naňho .
,, ako sa volaš "
Spýtala som sa.
,, Lisa "
Usmiala sa.
,, a priezvisko? "
,, trhni si"
Usmiala sa na viky. Viky sa Naštvala a začala je spôsobovať bolesť hlavy no nezaberala.
,, Sorry ale Antimegical vždy pomôže. "
,, ale na mňa nemaš žiadnu protilátku"
Prišiel za ňou honza a dal jej nôž k krku.
,, všetko mi ihneď povieš inač ťa Podrežem. A ty vieš že ja sa nad takymi ako si ty nezľutujem a ani Nezamyslim takže to vyklop. "
Naštval sa. Lisa sa naňho len pozrela.
,, dobre.. Som Lisa Monoban. Mám 21 a pochádzam z južnej Kórei. Chitili ma keď som mala asi tak 12 a vycvičili. Keď som mala 13 piviezli tam Sofiu. Skamaratila som sa s ňou. Spolu s ňou z nás urobil bezcitne monštra. Ale keď nás pustili, sofia a ja sme sa rozdelili a potom som ju už nevidela. Neviem kde je. Len že býva v tom meste"
Pozrela na nás. Ja som jej to uverila.
,, klameš"
,, neklamem!! "
Skríkla na Hontu Lisa.
,,klames!! Z kade vieš potom čo sme zač hm?! "
Skríkol na ňu. Lisa stichla.
,, so Sofiou som sa skontaktovala včera... Ešte som sa s ňou nestretla no dala mi všetky informácie o vás . Viem aj s koľkými spal Moravec "
Usmiala sa.
,, a z kade to vie preboha sofia "
Zamyslel som sa.
,, počkať počkať počkať! Ale veď Sofia je mŕtva"
Spozornel Vita.
,, to si myslite vy. Je to Sofia a je preživčík. Ona nezomrie tak skoro "
Usmiala sa Lisa.Pohľad Sofii
,, chitili Lisu "
Oznamil mi Matyáš.
,, vidím. No nič čo sa dá robiť. Alebo ju zabijú alebo prežije pri Honzovi "
Zasmiala som sa a sadla.
,, je to tvoja kamarátka nie? "
,, je to spojka Mattem. Ja a ona niesme už dávno kemky. Ale nech si to myslí "
Démoneky som sa usmiala.
,, jedine čo od nej chcem je aby mi priviezla dvojčatá "
,, dvojčatá? Obe? Veď miluješ Vitu "
,, ale tam má zranil. Honza tiež z kola nieje von. Chcem oboch "
,, to sa ti nepodarí "
,, ale podari. Som Sofia a čo chcem to dostanem "
Usmiala som sa.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 2 - Prekliate Dvojničky
RomanceV 1 sérii sa Elena Melody zoznámila s Dvoma celebritami a zároveň dvijčatami Vitov a Morrym s ktorými sa začala kamarátiť ale potom sa z toho stalo niečo viac. zistila tak tiež aj temnú minulosť jedného z dvojčat a tak tiež že je vrah. dozvedela s...