ide po mne

116 10 1
                                    

Pohľad Vity:

Honza sám nevedel čo sa deje. Mal len podozrenie. Nikolas mu povedal všetko ako vyzeral. Viky Nikolasa ošetrila a my sme si sadli a rozmýšľali.
,, Čo ak ten chalan sa ti chce pomstiť za dievča ktore si zabil? "
Spytal som sa.
,, vylúčene. Všetky boli single a aj keď niekoho mali tak o mne nehovorili. Bol som viac sexy a nedokázali má nechať a chalanom sa to bali
povedať "
Usmial sa.
,, jedna vec je že si "sexy" A druhá aký si. V tvojom pripade strašne  Egoistický  "
Usmiala sa Viky.
,, Drž hubu a ošetruj Nikolasa "
Zavrčal Honza . Odrazu niekto zavolal Honzovi. Všetci sme sa na seba pozreli.

Honza: halo?

Neznámy chalan:  ahoj Honza. Možno by sme sa mohli dohodnúť že necham na pokoji Elenu, vitu a ostatných pokiaľ  pojdes za mnoh do provoľne

Honza: kto si? Čo chceš.

Neznámy chalan: Dozvieš sa :)

Hovor sa zrušil. Honza sa na nás pozrel všetko sme počuli.
,, Vieš kto to je? "
Spýtala sa El.
,, vie o vás. Neviem. Neviem vôbec kto to môže byť "
Naštval sa.
,, len tam nechod "
Pozrel som naňho. Bolo na ňom vidno že je odhodlaný tam isť.
,, Honza Nejdeš tam"
Zakázala mu to Elena.
,, Ja musím "
Povedal a išiel von.

Pohľad Honzi

Došiel som na miesto ktoré mi napísal.  Čakal som kým nepride. Odrazu som niečo za sebou počul. Otočil som sa. No zo zadu som dostal taku ranu do hlavy. Stratil som vedomie.

Pohľad Eleny:

Bežala som nájsť Honzu. Vita má nechcel pustiť samú.
,, ĽUDIA!! ZISTIL SOM NIEČO O TOM TYPKOVI! "
skrikol Niko. Všetci sme ho začali počúvať.
,, va sa Ricardo Damon. Má 23 rokov. Je z Los Angeles a je na chlapske pohlavie"
Všetko nám prečítal. Keď povedal to posledne všetci sme sa zarazili.
,, on ho nechce zabiť. On ho chce mať pre seba"
Pozrel sa na nás Vita. Začala som strácať trpezlivosť. Bežala som ho nájsť.


Slávna Dvojka 2 - Prekliate DvojničkyWhere stories live. Discover now