Nehovor ze Existuje Trojnička

149 8 0
                                    


Pohľad. Eleny:

Viky u mňa mala prespať. Večer sme si ľahli a bavili.
,, El? Fakt si mysliš že Honza je ten pravý? "
,, nie... Viky nezačínaj prosím "
,, elena ja to nemyslim v zlom len sa pýtam čo na ňom také vidiš"
,, všetko. Páči sa mi to aký je"
,, a aký je"
,, iný... Iný ako ostatný. Pači sa mi na ňom to aký je. Neboji sa. A je tak nebezpečný. To sa mi na ňom páči. Hovorí sa že Honza je zlý. Ale on zlý nieje. Len on sám ešte nevie čo má robiť. Hovoril mi čo sa dialo v minulosti. Hovoril úplne všetko. Každý večer. Pači sa mi že je tak nebojácny, tvrdohlavý... "
,, a kedy si začala niečo k nemu cítiť "
,, moje 18 narodeniny... Išla som dole... Vitu uniesla Sofia a niečo mu urobila. Mal má dole cakať a spolu sme mali isť tancovať prvý tanec. Ale on tam nebol... Vedela som že sa ponížim pred celou školou. Pred všetkými.. Bola som pripravená. Ale vtedy prišiel pod schody Honza..., podal mi ruku a zobral vonku, kde sme začali tancovať, začala som si všímať aký je...ale bála som sa... Bála som sa vzťahu s ním... Vrah a ja... To k sebe nešlo... No keď má raz zachránil.. Keď som sa topila v jazeru... Nevydržala som... Zaľúbila som sa doňho... A bola odhodlaná byť s ním do konca života. "
Pozrela som na stenu a usmiala.
,, toľko pre teba znamená? "
Pousmiala sa viky.
,, je moje všetko "

Pohľad  Vity

Počul som všetko čo hovorila... Fakt ho miluje celým srdcom . Už ani neverim že mám u nej šancu. Som s tým zmierený. Ale aj tak sa nevzdam.

Pohľad Honzi

Začali sme hľadať. Celý dom sme obehu.
,, našiel si niečo? "
Spýtal sa má lovec.
,, ani hovno "
Pozeral som ďalej.
,, Mňa by zaujímalo ako to urobil že sa dostal vtedy preč a tak rýchlo nás našiel "
Nechapal lovec.
,, Duch tu nemôže byť. To by ma nemohol hodiť na Zem a privítať :) "
,, kurva došlo mi že to asi nebude delfín  ale človek"
Odrazu sme počuli kroky. Hneď  sme sa otočili.
,, čo to je"
Nechápal .
,, Damon sa s nami hrá "
Pozrel som okolo seba. Odrazu som počul ako na mňa zvriekol elenin otec.
,, POZOR!!! "
Hodil má na zem a  nešťastne som si udrel hlavu a trochu som ostal omráčeny. Videl som ako spadol dole zo zchodov.
,, Boli ste celkom ľahký na zničenie "
Ozval sa za mnou nejaký hlas a zobral má niekde. Stratil som vedomie úplne.

Pohľad nikolasa

Išiel som z baru domov. Bolo to  divné. Od včera sa honza neozval. A to už je poobede. Deň po odchodu s Tatkom El. Odrazu som videl Elenu.
,, jej cau Elena. Ty si sa dala nový účes? "
Elena sa na mňa len divne pozrela.

,, em???čo? "Nechápala,, my hrame nejaku hru? "Zasmial som sa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,, em???čo? "
Nechápala
,, my hrame nejaku hru? "
Zasmial som sa.

,, emmm

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,, emmm... Nepomilili Ste si ma s niekym? "
Nechápala.
,, Elena? Ty si si mrdla hlavu o stôl? "
Ja som nechápal. Začal som si myslieť že je to sofia tak som ju omracil a zobral k nam.
,, LUDIA!!! NAŠIEL SLM SOFIU!! MÁME JU"
všetci vybehli dole. Aj Elena.
,, to je divné. Ale veď sofia má tento červený plamienok nie? "
Spýtala sa Elena.
,, asi ne"
Usmial sa Vita. Odrazu sa zobudila.
,, KDE TO SOM!! NECHAJTE MÁ!! POMOC!!!!! "
Začala kričať. No prestala hneď ako videla Elenu.
,, t-ty si úplne ako ja"
Nechápala.
,, nehovor že existuje Tronička "
Pozrela sa na nás neveriac Elena

 ,, nehovor že existuje Tronička "Pozrela sa na nás neveriac Elena

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,, môžete mí povedať čo sa tu deje? "
Nechápala.
,, ako sa volaš "
Spytala sa jej Viky.
,, Som  Layla Letrová "
Pozrela na nás.
,, a čo ste vy zač a prečo ona vyzerá tak ako ja! "
Skríkla. Začali sme jej všetko vysvetľovať.

Pohľad Honzi

Zobudil som sa priviazany na reťaziach a vedľa mňa bol fotrik El.
,, konečne si sa zobudil "
Ozval sa ako prvý .
,, čo sa stalo... "
,, vedel že sme tu... Pripravil si na nás. Pasť. Chcel tá zhodiť zo schodov ale nepodarilo sa mu to. "
,,.... To ty. Spadol si namiesto mňa. Prečo "
Nechápal som.
,, prekúkol som si ta honza. Prečítal celý tvoj život. Agneti majú prístup k všetkému. Zažil si si toho veľa. Neviem prečo ale už chápem prečo je s tebou Elena. Si iný ako ostatný...možno si vrah ale to všetko okolo-"
,, dostaň sa k tomu hlavnému. Prečo si tam skočil za mňa . Lebo by tá Elena zabila? "
,, áno aj preto lebo sa s tebou musím naučiť vychádzať. Ja viem že mi neveris. Ani ja tebe. Ale ty si zachránil život Elene tak som tí to dlžil "
,, kamoško život mí budeš ešte len zachránovať keď sa objaví on"
Narazal  som na Damona

Slávna Dvojka 2 - Prekliate DvojničkyWhere stories live. Discover now