už aa to nikdy viac nestane

151 9 6
                                    

Pohľad Sofii:

Ráno som sa zobudila pri Vitovi. Hneď ako som si uvedomila čo sa stalo v noci začala som sa radovať. Aaaa! Ja som sa s ním vyspala!!! Potichu som vstala a išla pozrieť do zrkadla či vyzeram sexy. Skoro som odpadla. Doriti! Som ako smrtka! Make-up mám Rozmazaný!!! Haaah! Takto má nesmie vidieť! Dala som si na hlavu deku a snažila nájsť dvere ku kúpeľni.
Narazila som do zrkadla a Vita sa zobudil.
,, čo robíš? "
Nechápal.
,, nepozeraj sa na mna! Za chvíľu som späť! Len nepozeraj! "
Skríkla som a buchla o dvere. Vošlaw som do kúpeľne a začala upravovať. Vita sa len zasmial.

Pohlad Eleny:

Zobudila som sa pri Honzovi. Bolo mi pri ňom úžasne takže som ostala ležať .
,, dneska sme tu posledný deň"
Vzdycho si Honza.
,, a potom  späť do Ameriky "
Tiež som si vzdychla... Vôbec sa nám tam nechcelo ísť. Obaja sme potom vstali a išlo sa prezliecť.

Pohľad Vity:

Vstal som a išiel na raňajky. Dobehla za mnou Sofia.
,, Ahoj"

Usmiala sa na mňa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Usmiala sa na mňa.
,, Čo chceš sofia "
Usmial som sa zas ja na ňu. Sofia sa na mňa nechápavo pozrela.
,, nooo... Vyspali sme sa.... Bozkali sme sa.... Milovali sme sa... A mali sme spolu sex... Takže  dali by sa to brať tak že-"
,, nie Sofia nechodíme spolu. Vyspal som sa s tebou zo zúfalosti. Nemáme spolu nič spoločné "
Odvetil som jej.
,, ale -ale-... "
,, žiadne Ale sofia "
Išlo sme von a ona za mnou.
,, myslela som si -"
,, myslieť si si mohla. Myslíšze po tých rokoch a po tom všetkom čo si urobila tí niekedy odpustím? Nezabudnem nikdy Sofia. Najprv musíš byť uplne iný človek aby medzi nami niečo  bolo. Ja a ty nieje budúcnosť. Ja nechcem mať s tebou budúcnosť. Zničila si skoro všetko pekné. Z brata si  urobila vraha, chcela zabiť Elenu, honzu, vanesu a neviem koho všetkého, zaklila si sa čarodejkami len aby si ty prežila ty myslís len sa seba. Si preživčík. Snažíš sa len prežiť lebo si urobila toľko chýb že každý po tebe ide .  Sofia ty nevie nič len klamať, druhým vraziť kudlu do chrbta a utekať. To si celá ty"
Pozrel som na ňu a išiel preč.

Sofia ostala stáť a pozerať na mňa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sofia ostala stáť a pozerať na mňa. Asi bola v šoku a sklamaná. Neriešil som to a išiel preč.

Pohľad Sofii:

Dlho má niekto takto nerozľútostil... Cítila som bolesť....On má nemiluje....

Pohľad Viky:

Poobede sme sa vrátili do Ameriky. Išli sme k Dvojčatám. Všetci sme si ľahli a odpočívali.
,,Konečne v mojom meste "
Usmiala som sa.

Slávna Dvojka 2 - Prekliate DvojničkyWhere stories live. Discover now