Pohľad Eleny:
Bola som zúfalá po včerajšku... Prišla som oňho... Nič už nebude ako bolo... Bez neho moj život nemá cenu... Nemá... Tak mi chýba....
Pohľad Viky:
Vita sedel na kresle a smútil za Honzom... Priznávam ... Aj keď bol neznesiteľný mala som ho rada. Vedel pobaviť.... Nikomu som nepovedala že aj za mnou bol včera sa rozlúčiť.
,, prečo si prišiel za mnou? "
Spýtala som sa Honzi.
,, si El naj kamarátka. Chcem aby keď išlo do tuhého mala odo mňa odkaz ktorý jej povieš"
,, a aký by to mal byť odkaz? "
,, aby sa nikdy nevzdavala "
Pozrel na mňa.
,, super.... To je všetko? "
Spýtala som sa
,, keby bolo tak odidem hneď. "
Prekruitl očami.
,, chcem sa ti poďakovať . Za to že si sa obetovala a išla nás
zachrániť "
,, nechcela som aby tam Elena ostala.. Na druhej strane... Ale si jej láska... Aj keby som nechcela tak to musim urobiť. A k tomu som ťa nemalá rada a do dnes niektoré tvoje stránky nenavidim ale musela som sa a tebou naučiť vychádzť"
Usmiala som sa.
,, a ja s tebou.... Sľub mi že nedovoliš aby Elena niečo zle neurobila. Si z nás najviac rozumná "
Usmial sa a išiel pomaly preč.
,, prisaham že budem na nich dávať pozor. A honza? Pokusim sa ti dát druhu šancu a dostanem ťa možno späť "
Pozrela som naňho. Honza sa usmial.
,, budem čakať "Od včera hľadám spôsob ako otvoriť bránu znova. Našla som jedno zaklínadlo. Ale neviem či bude fungovať.
,, Hej Vita. Pocem. Našla som nadej"
Pozrela som naňho. Nikolas ma počul a priletel za mnou ako prvý.
,, Honza môže byť na živé? "
,, áno ale nehovorte to Elene. Môže sa to podariť ale nemusi "
Odpovedala som Nikolasovi. Ukázala som im že sa mi možno podarí zasa vyvolať kúzlo a honzu. Išli sme do lesa a skúšala som to.Pohľad Eleny:
Nemohla som už naňho myslieť. Išla som za Samom Miščíkom. On je čarodej.
,, Ahoj Elena. Čo ťa tu sprevadza "
Usmial sa.
,, chcem zabudnúť na jednu osobu"
Povedala som. Samo sa na mňa pozrel.
,, a na koho? "
,, na Honzu.. "
Posmutnela som.
,, prečo? Rozišli ste sa? "
Spýtal sa.
,, nie... Je preč... Mŕtvy.. Kvôli Sofii.... A chcem aby ťa bolesť odišla... "
,, fakt to chceš urobiť? "
Spýtal sa.
,, ano"
Pozrela som naňho. Samo prišiel ku mne a pozrel sa mi do očí.
,, nebudeš si pamätať ani Honzu ani zažitky s ním. Vždy keď ti povedia meno Honza budeš sa robiť ako by si to Nepočula"Odratu som sa citila ináč . Žiadna Bolesť... A prečo som tu vlastne išla... Watafak.
Pohľad Vity:
Honza sa prišiel pozrieť čo robime.
,, čo robite? "
Spýtal sa.
,, snažíme sa otvoriť branu"
Povedal vita. Odrazu viky začala hlasnejšie vyslovovak kúzlo a sviečky začali celé horieť. Všade okol s zotmelo.
,, Chiť sa má! "
Skríkla lebo ledva vládala. Honza sa jej hneď chitil. Odrazz všetko prestalo.
,, Honza"
Usmial sa Nikolas a obial má.
,, Nikolas. "
Zasmial sa. Všetci sme ho objali. Išli sme domov kde na nás čakala Elena.
,, Elena! "
Skrikol Honza a skočil na ňu. Bol rad že ju vidi. Elena sa na neho len pozrela.
,, kto si? "
,, č-čo? Veď.. Honza... Č-čo sa stalo"
Zufalo a nechápavo sa pozrel na ňu a na nás . My sme tiež nevedeli čo sa stalo.
,, ona si dala vymazať spomienky na teba "
Zufalo poevdala Viky. Honza neveril.. Konečne je späť.. A ona nevie kto je Honza...
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 2 - Prekliate Dvojničky
RomanceV 1 sérii sa Elena Melody zoznámila s Dvoma celebritami a zároveň dvijčatami Vitov a Morrym s ktorými sa začala kamarátiť ale potom sa z toho stalo niečo viac. zistila tak tiež aj temnú minulosť jedného z dvojčat a tak tiež že je vrah. dozvedela s...