Pohľad Honzi:
Zúfalý som sa vrátil domov. Sadol som si do izby a chitil za hlavu.
,, Honza nestrácaj nádej. Nájde sa riešenie. Len nesmieš prestať veriť "
Pozrel sa na mňa vita a sadol vedľa.
,, Elena si na mňa nespomína.. Všetky tie zle veci sa dejú práve vtedy keď som s ňou ja. "
Pozrel som na Vitu.
,, Vieš... Život je jede veľký skrytý omyl a prekážky. Musíš sa naučiť ich obchádzať "
Usmial sa.
,, Vita na mňa to nikdy nezaberalo"
Pozrel som naňho.
,, Ja viem. Ale niekomu to musím povedať. A zaberalo. Babka tá vždy pozbudzovala a bola na teba pišná že bojuješ"
Usmial sa.
,, To nevedela čo sa stane s malého Honzika "
Usmial som sa. Víta má prehovoril. Išiel som ku Elene do izby. No nebola tam. Začal som stresovať a vybehol von ju hľadať.Pohľad Eleny:
Nechapem čo po mne chcú. Sú sprosty?! Ja neviem kto je Honza. Nechápem ich. Všetkým mrdlo. Začalo pršať.
,, Ahoj Elena "
Usmiala sa na mňa Sofia.
,, Sofia"
Hneď som sa na ňu obrátila.
,, čo sa bojiš :). Že si sama? "
,, trhni si! "
Skríkla som na ňu.
,, Je smutne že si si dala vymazať spomienky na tvoju lásku :) "
Usmial sa Mattem a prišiel k mne. Sofia sa usmiala a odišla. Matyáš si ma pritiahol ku stromu a obkľúčil.
,, Nie nie prosím nechaj má "
Začala som sa strašne báť.
,, bojíš sa ma El? "
Usmial sa a priblížil ešte viac. Odrazu ho niekto odhodil . Začali sa biť. Matyáš na toho chalana vitiahol nôž a chcel ho bodnuť. No on sa nedal a bodol mu nožik do nohy. Matyáš to tieto bodol ale nie tak silno. Nakoniec utiekol a ten chalan tam ostal. Bol to ten Honza.
,, Elena nesmieš už takto utekať. "
Pozrel na mňa a išiel ku mne. Pomohla som mu. Boli sme celý mokrý.
,, Ekena ja viem že si nespomínaš ale neberem tí to za zlé. Po tom čo sa stalo si chcela zabudnúť aby si sa netrápila. Ale ja som tu a ťa milujem. a aj keď si ma nebudeš pamätať. Tak chcem aby si vedela že tu som celý čas. "
Povedal a pobozkal má. Vtedy sa niečo stalo. Na všetko som si spomenula . Na nás dvoch , na Honzu, na to auto ako sme zomreli... Na všetko.
,, Honza ty Žiješ "
Bola šok tak rada že ho vidim a pobozkala tiež.
,, Elena "
Bol rad že som si spomenula.
Pohľad Viky
Sedela som na jednom misre a pozerala na nebo. Urobila som si mensí dážniček z kúzla aby som nezmokla. Bolo to nádherne pozerať ako prší do vody a na kvety a stromy. Priznávam... Vodu som. Zakliala... Svieti a rozžiaruje všetko okolo... No niekto mi to musel poraziť a kto iný ako Moravcov naj kamoš. NIKOLAS.
,, VIKY!!! "
Skrikol.
,, do boha! Čo hori? "
Spýtala som sa trochu naštvane.
,, elena je späť pri zmysloch "
Usmial sa. A ja tiež.
,, to je super."
,, to je... Viky? Kedy si napiskedy mala vážny vzťah? "
Spýtal sa.
,, načo to chceš vedieť "
Hneď som ho sfúkla.
,, klud len sa pýtam"
Pozrel na mňa.
,, pred rokom... Ale bola to chyba... Podvádzal má.. "
Posmutnela som.
,, To mi je ľúto.... "
Posmutnel a išiel ku mne.
,, Nevedelel som.. "
,, nevadi. To nevie ani Elena "
Pozrela som naňho.
,, Možno by mala "
Pozrel na mňa.
,, stačíš mi ty"
Usmiala som sa a pobozkala. Bolo jasne kde to smeruje. Obaja sme sa začali bozkať.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 2 - Prekliate Dvojničky
RomanceV 1 sérii sa Elena Melody zoznámila s Dvoma celebritami a zároveň dvijčatami Vitov a Morrym s ktorými sa začala kamarátiť ale potom sa z toho stalo niečo viac. zistila tak tiež aj temnú minulosť jedného z dvojčat a tak tiež že je vrah. dozvedela s...