Pohľad sofii:
Ležala som u nich doma.. Bola som úplne slaba.. Ledva som rozprávala. Odrazu niekto prišiel. Honza ho nechcel ku mne pustiť ale nakoniec pustil. Bola to lea.
,, Lea.. "
Potichu som povedala. Honza odišiel
,, sofia. Sofia našla som protiliek. Keď vysloviš vetu ,, laro emetos kreta "
Prevteliš sa do niekoho ale musiš tu osobu držať. "
Povedala mi.
,, neboj.... Skusim... "
Pousmiala som sa. Lea po chvíli odišla a ku mne si sadol Honza.
,, smutne že zomieraš "
Usmial sa.
,, ja viem... Aj ty to tak prežívaš že? "
Vyčerpane som sa pridala k jeho ironii.
,, oo ani nevies jak. Včera som sa opil "
Usmial sa.
,, je zaujímave... Že keď si mal 14 ... Z celého srdca si ma miloval... A v 15 sme mali nádherný večer "
Usmiala som sa.
,, veľmi :) a nemala byť si žiť minulosťou. Lebo to sa už nikdy nezopakuje. "
Usmial sa a buchol do mňa.
,, Netvar sa tak akoby si ma nenávidel"
,, maš pravdu. Milujem ťa až tak že tí prajem aby si zhorela v pekle "
Usmial sa a odišiel. Ten keby mohol hneď má zabije, no pomalá smrť je preňho zábavnejšia. Vymenil sa s vitom. Popravde som aj rada že je pri mne Vita.
,, Víta.. "
Pousmiala som sa.
,, čakáš že ťa poľutujem? "
Spýtal sa.
,, calkom aj ano"
,, po tom všetkom čo si urobila Sofia si mysliš že by som tu sedel a oplakával ťa? Viež s kým sa včera opil Honza? So mnou. So mnou slavil tvoju smrť. Lebo ťa nenávidime. A ty to dávno vieš."
Pozrel sa mi do očí. Nevedela som čo na to povedať.
,, Vita ja chápem že som urobila zle veci... Ale mám posledný deň možno "
Pozrela som naňho.
,, A čo by si chcela? "
,, ... Odpustenie, od teba "
,,.... Zbohom Sofia "
Povedal a zavrel dvere.Pohlad vity
Honza má čekal pred dverami .
,, tak ako ty a Sofia? "
Usmial sa.
,, ako vždy :). Nijak. Veľmi prežíva to že zomiera"
Povedal som a išiel dole.
,, aj ja by som asi histerčil "
Zamyslel sa Honza.
,, tak ako? "
Spýtala sa Viky.
,, :) akoby zomierala "
Usmial sa Honza.
,, typujdm že dnes večer je s ňou ámen "
Povedal som
,,konečne. Mrcha mala "Pohľad sofii
Večer mi bolo už veľmi zle.. Celý deň mi davali injekcie aby som nejak dlhšie žila. Vlastne len Honza. Snažil sa ma ničiť ešte viac. Večer prišla za mnou Elena. Chcela sa so mnou posledný krát vidieť.
,, prišla si mi dať bozk na dobrú noc? "
Zničene som sa spýtala.
,, dalo by sa povedať. Z celého srdca ťa nenávidím Sofia. Ale musela som tu prísť "
,, nedivím sa. Tvoje dobre srdiečko ťa tu prinútilo dojsť. Ja som bola tiež ako ty. Láskavá ,dobrá ,milá, ale nikdy som za to nič nedostala. Len väčšie utrpenie."
Pousmiala som sa.
,, a potom z teba urobili vraha "
Povedala Elena.
,, Bingo... Elena... My dve sa už asi neuvidíme.. Chcem aby si vedela... Že je mi to ľúto... "
Pozrela som na ňu. Elene prišlo ľúto.
,, Odpúšťam tí Sofia "
Pousmiala sa.
,, Ďakujem... "
Povedala som a už bola úplne zničená.Elena sa usmiala. Odrazu som jej chitila hlavu.
,, laro emetos kreta "
Povedala som a obe sme spadli. Elena na Zem a ja som stratila vedomie. Po chvíli som sa zobudila. Pozrela som sa na posteľ . Ležala som tam mŕtva. Prišla som ku zrkadlu a pozrela.
Bola som Elena.
,, Ahoj. Som Elena Melody a dvojčata sú moje .
Usmiala som sa a začala precičovať jej reč.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 2 - Prekliate Dvojničky
RomanceV 1 sérii sa Elena Melody zoznámila s Dvoma celebritami a zároveň dvijčatami Vitov a Morrym s ktorými sa začala kamarátiť ale potom sa z toho stalo niečo viac. zistila tak tiež aj temnú minulosť jedného z dvojčat a tak tiež že je vrah. dozvedela s...