Pohľad Sofii
Vita a spol utiekli preč. Ja som išla do jednej izby. Keď na ostrov mala byť párty , nebola by som to ja keby som si ju nechala ujsť. Usmiala som sa a išla niečo vybrať.
Vybrala som si celkom Sexy šaty.
Išla som už tam a začala motať okolo ľudí.Pohľad Eleny:
,,Pomoc! Dievčatá! Ja neviem čo na seba "
Začala som nadávať.
,, klud. Niečo najdeme "
Usmiala sa Viky. Po hodinke sme niečo vybrali.,, omg tie sú tak sexy! "
Skríkla Vanesa.
,, ja neviem.. -"
,, sú fakt super elena! Hodiš sa do nich! "
Skríkla viky. Ja som sa len Potešila a išla dole. Všetci na mňa pozerali. Asi som si zobrala zle šaty... Alebo som taka krásna. Ale asi skôr tie šaty. Niesom typ ktorý by sa nejako chválil.Pohľad Honzi:
Videl som elenu tak som išiel za ňou.
,, Elena"
Usmial som sa na ňu a chitil za ruku. Elena sa zľakla.
,, honza.. Preboha. Zľakla som sa ťa "
,, prečo? "
Zasmial som sa. Ona sa len usmiala. Išli sme spolu tancovať.
,, si nádherna "
Usmial som sa na ňu.
,, aj ty "
Usmiala sa.
,,čo keby sme z tade potom vipadli von"
Usmial som sa na ňu.
,, kludne Honza "
Usmiala sa na mňa . Pritulili sme sa k sebe.
,, Ale ja s tebou von nepôjdem "
Pozrela na mňa.
,, čo? "
Nechapal som ju.
,, zatoncoval si si s tou druhou
Honza "
Usmiala sa. V tej chvíli som si všimol jej červený priamienok vo vlasoch.
,, sofia "
Naštval som sa.
,, zrazu aký naštvaný. Ďakujem za pochvalu miláčik ;) "
Usmiala sa , zobrala drink a išla medzi ľudí. Super... Zatancoval som si milovný tanec s dvojničkou mojej frajerky. Dopiče! Bol som Naštvany NK všimol som si Elenu. Mala nádherne šaty... Cervené... Ako sofia... Išla dole schodmi. Spomenul som si na jej narodeniny. Išiel som pred schody a čakal ju. Elena sa na mňa usmiala, podala ruku a išli sme tancovať.
,, toto mi pripomenulo moje narodeniny "
Usmiala sa.
,, tie nešťastné narodeniny kde som ťa zachránil pred trapasom a kde si bola tak ubláznena do vitu? "
Usmial som sa.
,, hej presne tie! "
Zasmiala sa.Len, mal by to byť kaďže keď dojde dole El, budu všetci tancovať s partnérmi. A zas Elena nebude tancovať sama s imaginárnym partnerom.
(Elenin pohľad na narodeninách )
Pomali som išla dole. Chalani na mňa zírali. Hambila som sa torchu. A vita tam nebol... Nemôžem tam prísť bez paetnera. Odrazu som videla Honzu ako prisiel pred schody. Prišla som dole kde som dala Honzovi ruku a išli sme tancovať.
,, nechcem ťa uraziť ale asi na teba Vita zabudol "
Pošepkal mi.
,, všimla som si Honza...prečo si išiel so mnou tancovať zaňho? "
Spýtala som sa.
,, nieje tu a nenechám aby si si urobila hambu. Jo a propo, si nádherna"
Pozrela sa mi do oči. Ja som sa naňho len pozrela a usmiala.
,, ďakujem... ",, boli to zaujímave narodeniny "
Zasmiala sa Elena.
,, ale vieš čo sa tam nestalo? "
Spýtala sa má.
,, nebola si ma? "
Zasmial som sa.
,, nie. Neurobila som toto "
Pourela na mňa a pobozkala ma.Pohľad Vity:
Pil som drink a pozeral na nich... Bolo mi trochu ľúto že je s nim. Neviem... Ale Elena mi strašne chýba. Je tak úžasna.
,, Nedokážeš z nej spustiť oči "
Usmiala sa Viky.
,, Divíš sa mi? Je úžasna"
Pozrela som na Elenu ďalej.
,, to tí povedať nemôžem. Ale je úžasna kamarátka a aj keď by som bola radšej keby si s ňou bol ty a nie Honza, musíme ju rešpektovať. Pokiaľ chce byť s ním, tak jej nemôžeme nič iné urobiť len priať veľa šťastia "
Usmiala sa Viky. Dal som jej za pravdu no stále má to mrzelo.
,, neboj sa. Možno tak úplne nieje konec. A možno príde lepšia ako
Elena "
Usmiala sa na mňa.
,, Dik Viky "
Poďakoval som sa jej že mi pomohla. Viky sa na mňa usmiala.
,, kamarat sú na to"
Zasmiala sa.
,, viem. A preto ťa žiadam o tanec "
Usmial som sa. Viky suhlasila a išla so mnou tancovať.
,, Vedel si že Honza si pomílil Sofiu s Elenou? "
Zasmiala sa Viky a ja tiež.
,, to fakt? "
,,Hej XD"Keď skončil tanec a všetci chodili po vonku ja som išiel do izby.
,, čo tu tak robiš sam? "
Vo dverách stála Sofia.
,, daj pokoj Sofa"
Naštval som sa.
,, ale noták Vita. Videla som ako si sa pozeral na Elenu. Nestoji tí za to"
,, akoby si mi ty stála. Po všetkých tých rokoch si mysliš že sa niečo zmeni?! "
Skríkol som na ňu.
,, nečakám tvoje odpustenie. Len druhú šancu. "
Pozrela sa na mňa a problížila. Po chvíli má pobozkala a ja ju. Začali sme sa bozkať a davať všetko dole. Skončili sme v posteli.Pohľad Eleny:
Išli sme von. Vonku bol most a pod nim voda. Bola osvietena takže to bolo nádherne.
,, Je to tu fakt krásne "
Pozrela som okolo seba.
,, to je. U nás nič také nieje "
Zasmial sa Honza.
,, ti nie no"
Usmiala som sa naňho.
,, vieš že som si ťa splietol sk Sofiou nahodou? "
,, ako to? "
,, nooo nejako sa mi primotala a ja som s ňou tancoval. Ale potom som si všimol že to je sofia a nie moja Elena "
,, ty si fakt blbeček "
Zasmiala som sa. Pobozkala má a ja zas ju. Začali sme sa bozkať.
,, Už nech všetky skončí "
Pozrela som na vodu.
,, nepotrvdim ti že to skončí hneď ale ja ťa ochránim a sľubujem že sa sofii zbavíme a každého kto ťa bude ohrozovať "
Usmial sa na mňa.
YOU ARE READING
Slávna Dvojka 2 - Prekliate Dvojničky
RomanceV 1 sérii sa Elena Melody zoznámila s Dvoma celebritami a zároveň dvijčatami Vitov a Morrym s ktorými sa začala kamarátiť ale potom sa z toho stalo niečo viac. zistila tak tiež aj temnú minulosť jedného z dvojčat a tak tiež že je vrah. dozvedela s...