Probudila jsem se uprostřěd chumlu našich těl okolo mě mě objímaly Ash s Calem a kousek od nás se k sobě měli Luke s Mikem "Hmm..." pomnula jsem si oči a posadila se. Musela to být pořádná noc když mam kocovinu jako prase a ležím v cizí postely se čtyřma klukama "Ashi? Spíš?" zeptala jsem se Ashe "Možná. Proč?" zeptal se "Jen se ptám!" řekla jsem a vyprostila jsem se z Calova obětí. Došla jsem dolů kde to tedy vypadalo! Všude lahve a nepořádek. Začala jsem uklízet, konečně jsem měla všechno uklizený tak jsem vyšla nahoru a věšla do prvních dveří co tu byli. Nemůžu uvěřit tomu co jsem právě viděla a to kluky z One Direction do jednoho. Pomalu jsem přišla k postely a zaklepala jsem z Niallem toho jediného znám "Emm... co chceš?" řekl a an neotevřel oči, když je otevřel a spatřil mě "Ehmm ahoj Ell?" řekl "Ahoj, prosimtě nemohl by jsi je prosím vzbudit a za půl hodiny nástup dole!" řekla jsem kývl a já odešla a vešla do pokoje kde leželi kluci Ash už byl vzhůru a projížděl twitter, bylo tam dost fotek ze včerejška "Ahoj!" řeka jsem a přiša blíž k němu "Ahoj. Jak se cítíš?" zeptal se "Už líp. Ty?" zeptala jsem se ho zase já "Kocovina!" řekl a usmál se "Vzbudíš je prosím a za půl hodiny nástup dole!" řekla jsem a on zakýval jakože ano a usmál se. Odešla jsem z pokoje a sešla schody kde jsem udělala pro všechny palačiky a lívance se syrupem. Dala jsem na stůl deset talířů a příbory, uvařila jsem kafe a naservírovala jsem na stůl snídani. Nikdo nikde tak jsem vyšla po schodech a vešla do prvního pokoje kde stály všichni kuci až na Zayna který pořád spal "Dobré ráno!" řekl Harry "Poledne!" řekla jsem a všichni jsme se zamáli "Můžu?" zeptala jsem se "Jasně!" řekl Liam a já přešla k postely a sedla si vedle Zayna "Vstávej nebo ti nedám najíst!" řekla jsem, žádná odezva tak jsem s ním zatřásla, nic tak jsem mu vlepila "Hmmm...!" řekl a já ho předala klukům. Přešla jsem do druhého pokoje kde všichni spaly včetně Ashe. Přešla jsem do rohu místnosti vzala jsem si paličku a uhodila do bicích všichni vystřelily z postele "Co-co se děje?" vykoktal ze sebe Ash "Sídaně, pět minut. Maximáně!" řekla jsem a odešla jsem. Asi tak po pěti minutách tu byly všichni tak se posadily ke stolu a já každému z nich podala prášek na hlavu a sklenku vody všichni rázně poděkovaly a pak jsme se pustily do jídla "A jak jste se tady vůbec vzaly?" zeptala jsem se Harryho "Zítra máme koncert přiletěly jsme dřív!" odpověděl Louis "My taky!" řekl Luke "Chceš jít taky?" zeptal se mě Ash a já jen souhlasně přikývla hlavou. Dojedli jsme a kluci z OneD odešli na zkoušku, Mike, Cal a Ash hrály Lolko a já s Lukem jsme se dívaly na film u něho v pokoji "Děkuju!" šeptl mi do ucha, jelikož jem měla hlavu na jeho rameni "Za co?" zeptala jsem se "Za to ráno!" řekl jen jsem se usmála a spojila naše rty...
***
Tak je to tu další díl doufám že se líbyl, budu ráda za každý vote i comment. A jako vždy se moc omlouvám zachyby a jeden velkej Hugg provšechny :) mám vás ráda.